Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít

Vedro v Pardubicích favoritům sedlo, tituly brali Kreisinger a Pastorová

Vedro v Pardubicích favoritům sedlo, tituly brali Kreisinger a Pastorová
foto: Zdeněk Krchák

Adam Fritscher | 19.04.2014 | přečteno: 15481×

Pravděpodobně naposledy na třech okruzích se v Pardubicích uskutečnil Pardubický vinařský půlmaraton, jeden z největších tuzemských závodů mimo velké seriály. Na jeho trati se v sobotu zároveň rozdávaly tituly mistrů republiky, z nichž se bez většího překvapení radovali Jan Kreisinger z AK Kroměříž a Petra Pastorová z MK Seitl Ostrava.

Tradiční půlmaratonský festival v Pardubicích úspěšně kombinuje výhody velkého závodu – tedy čipová technologie, trať v centru města zbavená dopravy, kvalitní startovní pole či s tím související věhlas a sponzorský zájem, z nějž profitují také všichni zúčastnění „hobíci“ – s benefity tradičního „malého“ podniku – skvělá péče i o toho posledního běžce, bohaté občerstvení nebo řada benefitů takřka neúměrná v porovnání se snesitelným startovným.

Organizátoři navíc zdůrazňují, že jim až tak nejde o přilákání africké elity „druhé až třetí třídy“, jako spíš o namotivování české vytrvalecké špičky a také o komfort všech zúčastněných. A to se jim daří skvěle. Přesto štědře dotovaný letošní závod přitáhl pozornost kvalitních běžeckých stájí, z nichž se rovněž vyloupl i pozdější vítěz Pardubického vinařského půlmaratonu – Keňan Joel Maina Mwangi se solidním časem 1:04:24, kterým zvítězil o zhruba minutu před svým krajanem Markem Kwaliou.

Třetí skončil Ukrajinec Oleksandr Matvichiuk a až sedmý v čase 1:07:50 nový český půlmaratonský šampion Jan Kreisinger z AK Kroměříž. Ten jen o osm vteřin překonal Petra Pechka z Maratonstavu Úpice, třetí v mistrovském klání skončil liberecký Vít Pavlišta. „Letos je mým hlavním cílem maraton, tady jsem splnil, co jsem chtěl,“ konstatoval novopečený republikový šampion Jan Kreisinger.

Mezi ženami se nejlépe dařilo rovněž Keňance Gladys Jepkurui Biwottové, která zvítězila časem 1:17:13. Druhá doběhla nová mistryně republiky Petra Pastorová (MK Seitl Ostrava, 1:18:31) a třetí třetí Ivana Sekyrová ze Sokolova (1:19:28). „Mám hodně málo naběháno a v závěru už jsem to cítila, ale běželo se mi dobře. Na jedenáctém až dvanáctém kilometru už jsem byla sama a pak jsem závodila již jen s chlapy,“ uvedla Petra Pastorová.

Zhruba patnáct set závodících (což byl pro obětavou pořadatelskou partu v čele s ředitelem závodu Oldřichem Bujnochem velký sen) se muselo na trati potýkat s teplým a hlavně dusným počasím, které později doplnil silný vítr. Čelo závodu se navíc hlavně ve třetím okruhu proplétalo mezi pomalejšími kolegy ze zadní části pelotonu.

„Příští rok bychom rádi připravili novou dvoukolovou trať, která by tyto potíže vyřešila,“ slíbil na závěr ředitel a mecenáš závodu Oldřich Bujnoch. Tento moment má zcela jistě ve své moci, teplotu, která většinu závodníků přinutila oproti svým maximům o něco zpomalit, však ani sebecharismatič­tější pořadatel ovlivnit nedokáže…

KOMPLETNÍ VÝSLEDKY MČR, KOMPLETNÍ VÝSLEDKY ZÁVODU

Anketa

Hodnoťte letošní Pardubický vinařský půlmaraton známkami jako ve škole.

1
 
72 hl.
2
 
31 hl.
3
 
7 hl.
4
 
12 hl.
5
 
19 hl.
Celkem hlasovalo 141 uživatelů.

Komentáře (Celkem 60)

Nalezené položky: 61 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | Další Poslední

behej.com 19.04.2014 16:00:14

Honza Kreisinger v sobotu zabojoval a patří mu titul mistra republiky v půlmaratonu, když při Pardubickém vinařském půlmaratonu o osm vteřin porazil Petra Pechka (čas vítěze 1:07:50). V ženách našla loňská vítězka Ivana Sekyrová přemožitelku v podobě Petry Pastorové, ta zvítězila v čase 1:18:31. Chystáme podrobnou reportáž. KOMPLETNÍ VÝSLEDKY MČR />Odkaz na článek

avatar

Praha

Celkem 29272 km
Minulý měsíc 108 km
10 km: 0:37:18 (2015)
půlmaraton: 1:24:10 (2010)
maraton: 2:58:07 (2013)

frankm muž 19.04.2014 23:14:31

Organizace, závod samotný a občerstvení v cíli super, jen bych se přimlouval za větší počet občerstvovaček – v takovém horku se mě zdá jedna na kolo (7 km) dost málo – stačí rozlít kelímek (jsem nešika) a je o malér postaráno. Navíc v cíli jsem nikde nemohl najít ionťák, což by rozhodně bodlo (sůl jsem měl všude). Jinak opravdu není co vytknout!

Motto: "If life gives you lemons, make lemonade."
avatar

Sloviensko

rudo muž 19.04.2014 23:49:32

poriadne obcerstvovacky na majstrovskom zavode su snad to najdolezitejsie.

Motto: you can't stop, what is coming !
avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 20.04.2014 00:45:27

Teplo, spojené s nedostatkem občerstvovaček, a ještě k tomu s malou náplní kelímků na těch jediných dvou, co byly, asi stálo do větší míry za výrazným zpomalováním většiny závodníků v průběhu závodu a to i účastníků MR, viz výsledky

Nakonec patřím mezi borce v rámci MR s nejvyrovnanějšími koly, zajímavé.

I já bych řekl, že není na MR nic důležitějšího, než jsou občerstvovačky, avšak letos se jim to moc nepovedlo.

Také mě trochu zajímá, jak to je s délkou trati – přinejmenším kilometrovníky opět vyšly tak, že poslední km okruhu byl delší než ostatní, tím jsem si téměř jist. Časem to zkusím ještě prozkoumat.

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

Chrudim

kámen úrazu žena 20.04.2014 06:37:15

Já jsem spokojená. Reál čas 01:48:53, první půlmaraton, po dvou letech první závod nad 4 km (nepočítaje pro mě jednu terénní chodeckou desítku).

Startovala jsem odzadu, bála se vedra a neměla z čeho odhadnout tempo, tak jsem začala zvolna. Podle výsledků na 5.km 00:27:30. A časy okruhů: 38:03 35:48 36:23. První dva okruhy jsem hodně předbíhala. V třetím okruhu jsem plánovala zrychlit, ale vedro mě už zničilo, krátce po napití jsem měla zase sucho v puse. Chyběl stín. A ke konci se přidal ještě silný vítr, nejprve bočák na Hradecký, pak protifuk směrem do cíle. Takže síly fyzické by byly, ale morál už ne.

Jedna občerstvovačka na okruh je fakt málo. Taky mi vyšla vyšší kilometráž, ale Garmina neberu vážně – i když oproti ostatním a údavané kilometráži mi ukazuje obvykle méně.

Motto: Když šlapu, tak žiju! :-)
avatar

Celkem 10672,18 km
Minulý měsíc 12,4 km
10 km: 0:45:02 (2014)
půlmaraton: 1:41:12 (2014)
maraton: 3:56:52 (2012)

RoobertG muž 20.04.2014 10:35:53

Občerstvení vzhledem k počasí bylo letos opravdu nedostatečné, stačilo doplnit na stanoviště s houbami stolky s vodou. Také start mohl být stanoven na dřívější dobu, největší vedro přišlo po 13 hod, kdy dobíhala převážná část účastníků. Naproti tomu letos byly úseky v zatáčkách dobře označeny a vymezeny a nedocházelo ke zkracování trasy jako loni. Celkově byl závod vydařený a v ceně startovného byla i řada hodnotných dárků včetně bohaté tomboly v průběhu přihlašování.

Motto: spěchej pomalu
avatar

Teplice

Celkem 44057 km
Minulý měsíc 262 km
10 km: 0:38:32 (2022)
půlmaraton: 1:26:41 (2022)
maraton: 3:07:56 (2022)

Galahad muž 20.04.2014 13:43:16

Všechny klady závodu bohužel neguje špatně změřená trať, která byla o 200–300m delší. Normálně mi navigace mírně podměřuje a včera mi naměřila 21,3km http://tpks.ws/vbl7

Před rokem mi ukázala rovných 21km http://tpks.ws/aT01

Díky tomu jsem přišel o osobák :-(

avatar

Teplice

Celkem 44057 km
Minulý měsíc 262 km
10 km: 0:38:32 (2022)
půlmaraton: 1:26:41 (2022)
maraton: 3:07:56 (2022)

Galahad muž 20.04.2014 13:46:51

tady je správný odkaz na včerejší půlmaraton http://tpks.ws/i0Ti

odkaz výše je z dnešní UL pětky, která je přesně změřená a jak je vidět tak sporttester opravdu podměřuje.

avatar

Pce

Celkem 21,1 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:13 (2016)
půlmaraton: 1:24:29 (2016)
maraton: 3:10:53 (2016)

Michal435 muž 20.04.2014 14:13:56

TO: Petr Kaňovský: Koukám, že jsi tedy nakonec běžel????

Jinak musím potvrdit, že to vedro, které se udělalo bylo opravdu nečekané a veliké. Myslím, že se to trošku projevilo i na výkonech těch nejlepších, protože to běhají o cca 2–3 minuty rychleji. Jediná občerstvovačka na trati byla málo. Značení kilometrů rovněž pochybné. Podle mě by stačilo, když by byla druhá občerstvovačka v místě, co byly houbičky. Jinak ale pěkný závod a těším se na další ročník.

Motto: Je lepší mířit ke hvězdám a netrefit se, než do hromady hnoje a trefit se.
avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 20.04.2014 14:23:15

>> Michal435, 20. 04. 2014 14:13:56

Ano, běžel, viz komentář

Rozdíly oproti loňsku jsou velké, zejména přední české ženy zaostávaly o pět minut, i když částečně to může být tím, že jsou mimo formu.

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

Pce

Celkem 21,1 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:13 (2016)
půlmaraton: 1:24:29 (2016)
maraton: 3:10:53 (2016)

Michal435 muž 20.04.2014 14:36:07

Petr K: Četl jsem to. Gratuluji ke skvělému výkonu, který se podařil i přes tvé ranní problémy. Je to super. Když bych věděl, že běžíš, rád bych tě potkal, ale nepodařilo se. Snad jindy. Ať ti to běhá–skvělý výkon!! PS: včera jsem ti poslal zprávu přes mejl.

Motto: Je lepší mířit ke hvězdám a netrefit se, než do hromady hnoje a trefit se.
avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 20.04.2014 14:38:54

>> Michal435, 20. 04. 2014 14:36:07

Mail přečtu až večer, nejsem teď doma na svém počítači.

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

Praha 2

Celkem 9770 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:46:34 (2005)
půlmaraton: 1:41:54 (2005)
maraton: 3:45:56 (2005)

Serža muž 20.04.2014 14:53:31

mě to teda taky moc nevyšlo, ale neni holt každý den posvícení :-) reportík z mého pohledu tady: http://serzovo.wordpress.com/…araton-2014/

Motto: Per aspera ad astra
avatar

Mariánské Lázně

Celkem 9874 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:34 (2015)
půlmaraton: 1:17:55 (2014)
maraton: 2:58:26 (2014)

Preiby muž 20.04.2014 15:00:50

Ahoj, nezlobte se na mě, kdyby tohle psali lidé, co to běhají dvě hodiny, tak budiž. Ale to mi neříkejte, že vám nestačí jedna občerstvovačka každých 7 kilometrů (místo PIMáckých pěti), když máte natrénováno a běháte stabilně pod 1:30. Tedy občerstvovačka každou půlhodinu a mezitím houbičky. Osobně jsem se napil poprvé až na jedenáctém kilometru (měl jsem podporu u trati) a pak jsem se akorát osvěžoval houbičkama, bylo dost vedro. Během TV přenosu PIMácké půlky říkali, že eliťáci se třeba během té hodiny skoro neobčerstvují. Důležité je napít se kvalitně před závodem.

A co se týče špatně změřené trasy? Tomu nevěřím, tohle si pořadatel určitě pohlídá. Navíc podle mezičasů (opravdu jsem si hlídal každý kilometr, rozhodně první kolo, ono pak na třináctém se to blbě počítá), tak mi to vycházelo opravdu rovnoměrně, maximální rozdíly třeba 4 sekundy, což je spíše způsobeno nerovnoměrností běhu, než blbě změřenou trasou. A argumentovat GPSkou je asi jako „říkali to na Nově“.

Já osobně jsem byl ze závodu nadšen, běžel jsem v Pardubicích poprvé a přišlo mi, že má veškeré výhody PIMáckých akcí, ale bez nevýhod, ostatně jak je popsáno ve článku. 1500 závodníků už dokáže udělat atmosféru, ale nikde žádné tlačenice. Teda s výjimkou kilometrů 18–20 (od ČEZu na obrátku a zpět), když jsme se museli prodírat špalírem běžců o kolo, ale to by dvoukolový okruh příště měl vyřešit.

Motto: Když vás začne porážet mladší sestra, je na čase dopít pivo, zvednout se z gauče a začít se sebou něco dělat
avatar

Teplice

Celkem 44057 km
Minulý měsíc 262 km
10 km: 0:38:32 (2022)
půlmaraton: 1:26:41 (2022)
maraton: 3:07:56 (2022)

Galahad muž 20.04.2014 15:12:33

>> Preiby, 20. 04. 2014 15:00:50

Máš pravdu, že GPS je nespolehlivá, ale když máš něco mnohokrát vyzkoušené a prověřené, tak tomu prostě věříš. Na všech přesně změřených závodech mi GPS mírně podměří, třeba na VŠ lize pokaždé skoro na metr přesně. Rád si počkám na ostatní, kteří si to měřili.

Jinak s tebou souhlasím, že to byl pěkný a dobře zorganizovaný zá­vod.

avatar

Celkem 10672,18 km
Minulý měsíc 12,4 km
10 km: 0:45:02 (2014)
půlmaraton: 1:41:12 (2014)
maraton: 3:56:52 (2012)

RoobertG muž 20.04.2014 15:52:32

>> Galahad, 20. 04. 2014 15:12:33 Naměřil jsem taky 21,3 km se suntoo ambit2.

Motto: spěchej pomalu
avatar

Mariánské Lázně

Celkem 9874 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:34 (2015)
půlmaraton: 1:17:55 (2014)
maraton: 2:58:26 (2014)

Preiby muž 20.04.2014 16:02:14

>> Galahad, 20. 04. 2014 15:12:33 >> RoobertG, 20. 04. 2014 15:52:32

Co mě napadá jako možné vysvětlení – jestli pořadatelé nebo rozhodčí/delegát měřil trať a „střihal“ zatáčky, a pokud GPS to měří oproti mapovým podkladům středem, tak to těch 10–15 metrů na kilometr klidně udělat může. Tohle je možné vysvětlení, ale opravdu neznám ani jakým způsobem měří GPS a jakým delegáti. Třeba se k tomu vyjádří někdo z nich, ostatně to tak už párkrát nastalo Podle toho to beru tak, že jsem taky stejně jako ostatní běžci ty zatáčky střihal a udělal jsem si osobák na oficiálně změřené časy.

Nevěřím totiž tomu, že by jak pořadatelé, tak rozhodčí, byli takoví amatéři, aby tohle neměli podchycené. Bylo to mistrovství republiky a nikoliv pouťák.

Motto: Když vás začne porážet mladší sestra, je na čase dopít pivo, zvednout se z gauče a začít se sebou něco dělat
avatar

Eymir Gölü

Celkem 3486 km
Minulý měsíc 0 km

Skritek Hugo žena 20.04.2014 16:44:46

>> Preiby, 20. 04. 2014 15:00:50

Souhlasim. Se vsim :-). Jen doplnim, ze se jednalo o zavod MCR + zavod hobiku. Pri zavodech MCR musi byt dodrzovana pravidla, ktera co se tyce delky trati narizuji zmereni s dostatecnym predstihem delegovanym „mericem“ CAS, pokud jde o IAAF, pak to musi byt meric s certifikaci IAAF. Pochybuji, ze to zmeril spatne. Letos si poradatel pohlidal zkracovani (dle komentaru), coz je spravne, ale neverim, ze by si dovolili, aby to bylo delsi/kratsi. Jednalo se o MCR.

Obcerstvovaci stanice – pri zavodech do 10km maji byt kazde 2–3km, pri zavodech nad 10km musi byt v kazdem kole 1 obcerstvovacka + se doporucuje misto s moznosti osvezeni – houbicky. Ty jsou doporuceny v polovine trasy mezi obcerstvovackou. Prvni obcerstvovaci stanice se doporucuje v oblasti kolem 5km (coz odpovida Petrovym 4,7km). Takze poradatel splnil, co ma, pri extremnich teplotach je na zvazeni, zda nepridat dalsi piti, ale byly vyrazne zhorsene klimaticke podminky?

K houbickam – znam par lidi, co pouziva vylepsovak na ochlazovani. Bud maji vlastni, ci vezmou erar a pri prubehu kolem kade s vodou namoci. Pak daji pod cepici. A u dalsi kade znovu. Nekdo na temeno, nekdo v tyle. Pro lidi s horsi termoregulaci ci nachylnosti se prehrivat jde o logicky vylepsovak. Neustale 1 houbicka. Kdo se prehriva, tak ty 2–3sec, co stravim tim namocenim v kazdem kole mu za to stoji. Ztratit muze mnohem vice.

Motto: Petit cheval de manege :-)
avatar

Praha

Celkem 50065,44 km
Minulý měsíc 316,88 km
10 km: 0:33:00 (2013)
půlmaraton: 1:13:58 (2016)
maraton: 2:38:28 (2014)

Kunaba muž 20.04.2014 16:53:24

Jedna občerstvovačka bohatě stačila, v kelímkách bylo konečně tolik nápoje, kolik má být!!! a GPS mi naměřila též 21,3km, ale za sebe určitě můžu říct, že jsem neběžel ideální stopu, kterou změřil oficiální komisař, takže jsem si těch 200m obíháním ostatních klidně mohl naběhnout.

avatar

Tábor

Celkem 15157,34 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:46 (2016)
půlmaraton: 1:17:34 (2014)
maraton: 2:46:17 (2014)

otilrak muž 20.04.2014 17:10:24

Nebyl jsem v Pardubicích ani Brně, ale na Hluboké n./Vlt. na 25 km závodě a tam měli jenom jednu občerstvovačku v polovině a nikdo si nestěžoval. Žádné okruhy.

Jasně, trochu sucho v puse bylo, než jsem tam doběhl, ale dalo se a člověk se alespoň nezdržoval.

Motto: Zkusil jsi to. Selhal jsi. To není důležité. Zkus to znovu. Selži znovu. Selži lépe. (Samuel Beckett)
avatar

bjerndi muž 20.04.2014 17:14:03

souhlas s Preibym. Občerstvovaček byl dostatek a i když mi závod nevyšel dle předpokladů, tak chyby můžu hledat jen v sobě. Trať je skvělá a rychlá, počasí nijak hrozný nebylo a ani moc nefoukalo. Pít vlastne nepotřebuju, ale jeden kelímek jsem si vzal a pokud někdo potřebuje pít každé 2–3 km tak si prostě musí vzít pití svoje nebo zajistiti pomocníky podél trati. Organizace fungovala na jedničku

avatar

maraton: 3:01:36 (2011)

Luboš Brabec muž 20.04.2014 17:17:14

>> skritek Hugo, 20. 04. 2014 16:44:46

Obcerstvovaci stanice – pri zavodech do 10km maji byt kazde 2–3km

Myslím, že podle atletických pravidel nejsou občerstvovačky na závodech do 10 km povinné, na dráze ani na silnici. Pouze v případě výrazně zhoršených klimatických podmínek můžou být zřízené občerstvovačky s vodou, případně houbičkami (bylo to tak při desítce na jednom nedávném MS v Asii, už nevím, jestli Ósaka nebo Tegu).

Jinak souhlas, na půlmaraton bylo občerstvovaček tolik, kolik mělo být. Velké vedro nebylo, jen to prostě byl pro většinu lidí po zimě, byť mírné, první běh v teplejším počasí. V září by si za stejných podmínek připadali, že jim je tak akorát :-)

avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 20.04.2014 19:43:22

>> bjerndi, 20. 04. 2014 17:14:03

Pomocníci na trati? To jsem tam viděl, ale podávání občerstvení mimo občerstvovací stanici by mělo vést k diskvalifikaci, zejména u MR. Otázkou ovšem je, jestli by mi pomocník mohl podat láhev s vodou na osvěžovací stanici, kde pořadatelé dávají jen houbičky. Děkuji předem za objasnění.

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 20.04.2014 19:52:04

>> skritek Hugo, 20. 04. 2014 16:44:46

Celková délka bude asi v pořádku, i když i na certifikovaných tratích se omyly vyskytují celkem často (pořadatel dá kužel jinam než má apod.), ale umístění kilometrovníků určitě v pořádku nebylo – k tomu ostatně žádná certifikace není. Pořád to bylo ale rozmístěno lépe, než v Bratislavě na maratonu. :-)

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

bjerndi muž 20.04.2014 19:54:22

>> kanovsky, 20. 04. 2014 19:43:22

já to viděl snad na každým závodě, mluvím tedy o 1/2M byt byly dohromady jen 4. DQ nehrozí, protože to nikdo nesleduje, snad kdyby to udělal někdo z první pětky. Samozřejmě morální dilema je věc jiná. Pak už nezbvá, než si vzít svoji flašku, to dělá hodně lidí. Já s tím naštěstí problém nemám, klidně to jde v pohodě vydržet bez občerstvovaček, stejně to zdržuje :) Kdyby se pravidla dodržovala, tak budou muset nejspíš diskvalifikovat všechny kterým někdo pomáhal, tudíž podavač, cyklisty atd ale přijde mi, že to je trochu zbytečný a nijak tyto jevy v hloubi pole ( platí i o slušných časech ) nenarušují závod, aspoň mě to teda nepohoršuje

avatar

Eymir Gölü

Celkem 3486 km
Minulý měsíc 0 km

Skritek Hugo žena 20.04.2014 20:08:00

>> Luboš Brabec, 20. 04. 2014 17:17:14

Tak jsem to schvalne googlila :-D. Nize je odkaz na atleticka pravidla pro tento rok – fakt obcerstvovacka ma byt jak pisi na zavodech do 10km vcetne. Pro ty, co je to zajima, je to na konci str. 68 a pak 69. Skrtle pasaze jsou veci z predchozich let.

Lubosi, davam to sem jen pro zajimavost, pro radu lidi by, dle meho nazoru, bylo prospesne si pravidla precist. Staci ta pasaz pro behy na silnici a mimo drahu. Je tam i to mereni trasy a dalsi.

http://www.jckas.cz/…dci/pravidla?…

V tech pravidlech mne zaujalo, ze dnes uz je povoleno nest si sve obcerstveni s sebou. To driv neslo. Ale musis ho prijmout v oblasti obcerstvovacky, ci ho mit od zacatku s sebou – vc. lahve.

Motto: Petit cheval de manege :-)
avatar

Eymir Gölü

Celkem 3486 km
Minulý měsíc 0 km

Skritek Hugo žena 20.04.2014 20:13:57

>> kanovsky, 20. 04. 2014 19:52:04

To ze da poradatel oznaceni km jinam je ale jina vec, nez na co si vetsina stezuje. Tady se resi, ze celkova delka byla vyssi nez 1/2maraton – konkretne vetsina namerila 21,3–4. Mimochodem – pri 1/2maratonu ci maratonu tady parkrat p. Frcek vysvetloval tvoreni protokolu a zminoval, ze tam jasne pise kde ma ktery km stat. To, ze se nejaky pomocnik utne, je jedna vec, ale o delce trati nema smysl polemizovat, ta bude spravna.

Motto: Petit cheval de manege :-)
avatar

10 km: 0:43:07 (2015)
půlmaraton: 1:32:06 (2016)
maraton: 3:21:21 (2016)

nick_Pavel muž 20.04.2014 20:14:11

Tak už jsem to nevydržel a musím si přidat. Většinou se tady dočtu že není třeba vody od běžců s časy na úrovni Afričanů…no prosím. Běhejte si klidně bez vody a dalšího, 50 běžců na trati a bez diváků tak, jako v pravěku. Většina běžců je ale pouhými amatéry a běháme za nemalé startovné pro radost a závodíme tak max. se svými časy. Domnívám se tedy, že těch několik stovek kelímků by pořadatele nezruinovalo a mohly být klidně na další občerstvovačce. Tyky si nemyslím, že by první měla být 100 metrů po startu a v neposlední řadě je trochu mimo překvapení z teplého a slunečného počasí, které bylo avizované v médiích týden předem na tuto sobotu s teplotou 20 stupňů. Neběhám sice moc dlouho, ale organizačně zatím nejhorší akce a guláš v cíli není nic vyjmečného i na jiných akcích.

Motto: Ne Ti kteří začnou, ale Ti kteří vydrží
avatar

maraton: 3:01:36 (2011)

Luboš Brabec muž 20.04.2014 20:46:32

>> skritek Hugo, 20. 04. 2014 20:08:00

To je nějaký divný překlad :-)

Pravidla IAAF pro 2014–15 a silniční běhy říkají: (a) Water and other suitable refreshments shall be available at the start and finish of all races. (b) For all events of 5km or longer up to and including 10km, water only drinking / sponging stations shall be provided at suitable intervals if weather conditions warrant such provision.

Pokud je to s těmi 2–3 km nějaká improvizace ČAS, tak jsem zvědav, jestli na Běchovicích opravdu budou tři občerstvovačky :-)

avatar

Eymir Gölü

Celkem 3486 km
Minulý měsíc 0 km

Skritek Hugo žena 20.04.2014 21:17:26

>> Luboš Brabec, 20. 04. 2014 20:46:32

Taky me to prekvapilo, kdyz jsem o tech 2–3km cetla po prazskem 1/2maratonu. A ver nebo ne, hned mne napadly Bechovice :-D Ja vim, ze zavod na 10km je ve velmi vysoke intenzite, ale stejne – 3* za 10km? 8-O Podle meho to co 5km staci a pokud je navic moznost houbicek, je to plus pro vice se potici ci v horku.

Motto: Petit cheval de manege :-)
Nalezené položky: 61 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.