Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít

ROZHOVOR: Toužím po olympijském maratonském repete

ROZHOVOR: Toužím po olympijském maratonském repete
foto: Zdenek Krchák

Petr Kostovič | 03.02.2015 | přečteno: 7442×

V cíli Volkswagen Maratonu Praha v roce 2012 byl v euforii. A s ním každý český fanoušek vytrvalostního běhu. Časem 2:16:26 splnil Jan Kreisinger kvalifikační limit pro účast na olympijských hrách v Londýně. Atmosféra londýnského závodu jej nadchla. Natolik, že zatoužil po tom si ji zopakovat.

Čím byl pro tebe výjimečný olympijský maratonský závod v Londýně, jak na něj vzpomínáš?

„Asi tou atmosférou, která panovala podél maratonské trati. V životě jsem tolik fandících diváků u trati neviděl. I kdybyste to chtěli někde zabalit, ti lidé vám to nedovolí.“

Zlepšily se po účasti na olympiádě tvé podmínky k tréninku?

„Ne, nezlepšily. Nějaká pomoc přišla před olympiádou poté, co jsem v Praze splnil kvalifikační limit pro olympijský maraton. Určité finanční prostředky věnovala Česká pojišťovna, ČP Invest, Jihočeský kraj, z atletických organizací atletický svaz, Český olympijský výbor a Asics a Isostar, značky, které jsem tehdy reprezentoval. Až po olympiádě, v březnu následujícího roku, se podařilo finalizovat spolupráci s adidasem. Ale nic z toho mi neumožnilo, abych se mohl věnovat bez stresu maratonskému tréninku. “

Motivuje tě přesto maraton na olympijských hrách v Rio de Janeiro v roce 2016? Co by pro tebe další účast na olympiádě znamenala?

„Ano, je to tak. Olympiáda v Riu je pro mne velkou motivací. Znovu splnit kvalifikační limit pro maraton na olympijských hrách, to by bylo takové malé vítězství. Když tam totiž jednou už jste a zažijete tu atmosféru, chcete tam být znovu.“

Jak tomuto cíli uzpůsobíš trénink dlouhodobě a jak v letošním roce?

„Letos na jaře chci běžet půlmaraton v Berlíně. Závod se koná 29. března. A potom trénovat spíš na distanci deseti kilometrů, abych si udržel nějakou rychlost. Během roku bych se chtěl zúčastnit kolem dvacítky závodů. Limity na maraton by mělo být možné plnit už letos na podzim. Jestli bude zdraví sloužit, mohl bych nějaký maraton běžet už letos, právě na podzim.“

Proč právě půlmaraton v Berlíně? Znamená to, že tě neuvidíme při jarním půlmaratonu a maratonu v Praze?

„Berlín mi vyhovuje ve všech směrech, je to rychlá trať, před pěti lety jsem tam zaběhl osobní rekord v půlmaratonu (pozn. red. 1:03:42). Navíc je tam na rozdíl od Prahy více běžců podobné výkonnosti, můžete si pomoci ve skupince. V Praze je to více o náhodě, důležité je, zda vyjde počasí a bude-li s kým běžet. Většinou uteče skupina afrických běžců hned na začátku a za nimi bojuje osaměle několik Evropanů. Není s kým střídat. Přesto bych chtěl v rámci přípravy některé půlmaratony ligy RunCzech běžet.“

Kvalifikační limit „A“ stanovený atletickým svazem pro letošní mistrovství světa je 2:14:00. Je to čas tvrdší, než byl ten pro olympiádu v Londýně. Podobný se tedy dá čekat i pro maraton v Riu.

„Uvidíme, limity pro světové šampionáty bývají obvykle tvrdší než pro olympiádu. Teď nemůžu dělat nic jiného než čekat na rozhodnutí Českého atletického svazu a olympijského výboru.“

Jaký je podle tebe nejlepší věk pro maraton? Myslíš, že máš ještě šanci na výkonnostní růst v této disciplíně?

„To se nedá jednoznačně říci. Osobně si myslím, že to věkové rozmezí je mezi 28–36 lety. A pokud bude zdraví sloužit, tak šance výkonnostně růst určitě stále existuje.“

Kteří další čeští běžci by podle tebe mohli pomýšlet na maratonský limit?

„Určitě Jirka Homoláč, Vítek Pavlišta, Petr Pechek, Robert Krupička a klidně i Milan Kocourek, kdyby se rozhodl, že poběží maraton.“

Pozn.red.: Další komentáře na téma kvalifikace na olympijský maraton v brazilském Riu přinese chystané číslo časopisu Běhej.com.

Komentáře (Celkem 52)

Nalezené položky: 53 První Předchozí | 1 | 2 | Další Poslední
avatar

Brno

Celkem 22207 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:38:30 (2011)
půlmaraton: 1:23:40 (2007)
maraton: 2:55:30 (2011)

milan muž 06.02.2015 21:24:35

>> rudo, 06. 02. 2015 21:14:22

Bral bych tvůj chlapský názor za předpokladu, že běháš na dovolené maraton pod 2:40 h. Jinak to vidím na ryze akademické kecy…

avatar

Sloviensko

rudo muž 06.02.2015 21:29:05

>> milan, 06. 02. 2015 21:24:35

to by sadlo keby som vypisoval ze tiez by som chcel na OH

clovek co na zvaze urci limit, tiez nikdy ten limit nezabehol

Motto: you can't stop, what is coming !
avatar

Celkem 27228,99 km
Minulý měsíc 0 km

jm1 muž 06.02.2015 22:33:41

>> rudo, 06. 02. 2015 21:29:05 …by som chcel na OH…

Opakuji dotaz: mluvis tu (=„na OH chces“ ;-) ) jako zastupce CZ, SK anebo AUS?

avatar

Sloviensko

rudo muž 06.02.2015 22:47:44

>> jm1, 06. 02. 2015 22:33:41

to je predsa uplne jedno

v skutocnosti su OH MS ME sutazou jednotlivcov a ked z toho media a porpoaganda robia sutaz krajin, tak to len vedei k statom financovanej vyrobe medajli aj za cenu spinavej politiky a dopingu

teda je jedno pod akou zastavou sa ide na OH

ide o vykonnost jednotlivca

a kedze zvaz to zatial musi financovat tak by sa mal snazit o kvalitu a nie o dotovanie zajazdov za hranice vsednych dni

bezat na OH o 32 minut pomalsie ako svetak

ked su absolutne idealne podmienky, nizka teplota dokonca chladivy dazd, takze netreba sa ani polievat a ani nalievat vodou?

podmienky jak stvorene na osobak, aj ked urcita propaganda napisala ze podmienky boli neprieznive, haha

nepriaznive podmienky na OH su ked je 35–40 C v tieni

a nie ked je chladno a prsi

kto to nechape nech sa spyta Kanovskeho, ten ma rozsiahle udaje o vplyve pocasia…

Motto: you can't stop, what is coming !
avatar

10 km: 0:34:33 (2013)
půlmaraton: 1:20:17 (2013)

Adam_85 muž 07.02.2015 11:37:41

>> rudo, 06. 02. 2015 22:47:44

rudo, vubec se mi nelibi, co tu pises. Pokud chces byt v opozici se vsemi a urazet vykony ceskych sportovcu, najdi si prosim te jiny server.

Ad OH: smysl OH her je prapuvodne trochu jiny, nez u MS a ME, proto byvaji limity mirnejsi a tenhle trend by mel i nadale pokracovat. Ale souhlasim, ze jde vzdy o vykon jednotlivce a tabulka narodu je neco navic. Nechapu na koho narazis, kdyz pises o idealnich podminkach a casu 32min za svetovym rekordem. Ivana bezela na OH 2:37:14, coz je cas, ktery je stale o vice nez 1 minutu lepsi nez kvalifikacni B limit. Navic pokud si myslis, ze v kazdem zavode, i kdyz jsou idealni podminky, se v maratonu da bezet na osobni rekord, tak jsi uplne mimo a o vykonnostnim vytrvalostnim behu vis kulovy.

Ad limity: na MS 2015 je zensky A limit na maraton 2:33 (B limit je 2:36), pred 2 lety byl 2:33:30, pred 4 lety 2:37 (to ale nebyl B limit). Takze jak je videt CAS reaguje na zvysujici se vykonnost startovniho pole, ktere se za poslednich 10 let na prednich prickach velmi zkvalitnilo. Tzn. ze cas 2:30 pred x lety mohl byt 10. misto, kdezto dnes treba 15.

A pokud si myslis, ze svaz by mel poslat na velkou akci bezce az pokud ma vykonnsot na prvni desitku, tak se nedockas nikdy. Takhle to fungovat nemuze.

Jinak slovensky limit na MS 2015 je pro zeny 2:44, tak nechapu, proc se navazis do ceskych limitu a bezcu.

Ad absolutni rychlost na letmych 200m: to co jsi psal o vhodnosti zavodnic na maraton podle jejich letme 200, je take uplne mimo. Denisa nebo Lenka, pripadne Diana by maraton nikdy nebezely. To ze maji rychlou 200 vubec nevypovida o jejich vytrvalosti. Napr. Petr Pechek ma 200 pomaleji nez Lenka Masna, ale ma maraton za 2:20. Podle tve logiky by se na maraton mela vypravit treba Veronica Campbell-Brown, ktera ma 200 hodne rychlou ;) Jinak to neznamena, ze maratonci pro dobry vykon urcitou rychlost nepotrebuji, ale neni to tak urcujici, jak pises.

PS: proc se nepodelis o sve osobni rekordy? stydis se nebo se bojis, ze tu vsechny ztrapnis?

avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 07.02.2015 11:58:04

>> rudo, 06. 02. 2015 22:47:44 nech sa spyta Kanovskeho, ten ma rozsiahle udaje o vplyve pocasia…

Vliv počasí je výrazný, minimálně stejně výrazný je v mém případě ale vliv psychické pohody, a samozřejmě vlivů je ještě o dost více. Já například mohu jeden den zaběhnout úplně tragicky a další den mít osobák (myšleno na něčem kratším, ne na maratonu, ale měl jsem jednou špatný maraton a o tři dny poté osobák na půlmaratonu). Pokud už počasí zmiňovat, tak například proto, že by nebylo úplně korektní například porovnávat výkon Aleny Peterkové v Barcelově s výkonem Ivany Sekyrové, i když časové srovnání je ve prospěch Ivany.

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

Sloviensko

rudo muž 07.02.2015 20:26:23

>> Adam85, 07. 02. 2015 11:37:41

vdaka za nazor

rychlost letmej 200m ma vybornu korelaciu s rychlotsnym predpokaldom na maraton

ovela lepsiu korelaciu ako vykonnost na 400–1500–3000m

preto som poukazal na 200m pretoze padli arumenty o vykonnosti na 3000m atd

ak mas iny nazor to je fajn

tazke tvoj nazor je taky ze zvaz ma posielat na OH vykonnostnych atletov vo vsetkcyh discioplinach, akurat v maratone ma urobit vynimku a ma posielat aj najlepsich na hobickej urovni?, ze maraton OH je nieco tak zpecialnem, ze tam nejde o umiestnenie ?

tak mi povedz, v ktorej inej discipline posle zvaz atleta s tym ze ved umiestnenie za 60. miestom je v poriadku a je to dokonca dostojna reprezentacia

preco nedebatujem SAZ limit ktory je maksi?

lebo debata na tu temu nebola

slovenska atletika je tak slabucka, ze tam okrem jedeneho chodca a snad jednej vrhacky niet koho poslat s cielom umiestnenia a tak sa zbirea cokolvek len aby vyprava mala aspon nejaky pocet, proste sa bere do poctu vsetko co splni IAAF OH limit

na slovensku je taka kultura ukazat pocetnost vypravy a tym akoze ukazat postavenie atletiky voci intym sportom

ceska atletika ma aj kvalitu a tak ma inu kulturu, bojuje o vysledky umiestnenia body a medajle

Motto: you can't stop, what is coming !
avatar

Brno

Celkem 19689 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:24 (2014)
půlmaraton: 1:17:52 (2016)

mulisak muž 07.02.2015 21:21:06

>> rudo, 07. 02. 2015 20:26:23

Slovní spojení „rychlostní předpoklady pro maratón“ je velice vágní stejně jako z něho vyplývající závěr, že nejlepší rychlostní předpoklady pro maratón má Bolt a ani Rudisha na tom není špatně.

Já tvrdím, že pro maratón jsou mnohem důležitější předpoklady vytrvalostní a psychické.

Motto: KISS (Keep it simple, stupid) in both running and programming
avatar

Eymir Gölü

Celkem 3486 km
Minulý měsíc 0 km

Skritek Hugo žena 07.02.2015 21:23:35

>> rudo, 06. 02. 2015 22:47:44

Ivana rozhodne na svetak neztratila 32min. Koho tim myslis? Honza Kreisinger i Ivana ztratili shodne 22min. pricemz u zen je to diskutabilni, neb jsou i roky, kdy se nedostane zadna baba pod 2:20, tudiz bych 2:20 brala jako relevantnejsi.

Osobne u obou hodnotim pozitivne, ze oba rozbihali na urovni OR, Ivana udrzela dele, ale take mela od nominacniho behu vice casu, ani jeden neudrzel, ale tak vsichni vime, ze v maratonu je rada dalsich promennych a kratky cas na pripravu po nominaci vykon znacne ovlivnil. Ale to je vec svazu, aby umoznoval nominaci pro maratonce o rok drive.

Nicmene s tebou souhlasim, co se tyce pocasi. Zeny mely velmi dobre pocasi, beru li v potaz, ze se beha OH maraton v srpnu, muzi meli hur. S podminkami napr.v Barcelone, kde bezela Petrem zminovana Alena Peterkova, tak se to neda srovnat.

Motto: Petit cheval de manege :-)
avatar

10 km: 0:34:33 (2013)
půlmaraton: 1:20:17 (2013)

Adam_85 muž 07.02.2015 21:30:42

>> rudo, 07. 02. 2015 20:26:23

Limity pro sprintery i vytrvalce jsou urcovany podobne a to na zaklade svetovych/evrop­skych vykonu za predchozi sezonu. Zadny uprednostnovani maratonu neexistuje.

Jinak v podstate vsichni vytrvalci u nas jsou vykonnostni amateri.. zadnej profik tu neni, kdyz uz jsme u toho.


Ad SAZ: Zminil jsem to, protoze slovenska atletika ma rozhodne vic nez jen jednoho chodce a jednu kladivarku. Mozna by sis mel najit bezce jako jsou treba Klocova, Pelikan, Repcik, Beresova..

Kdyz uz jsme tu zminovali vykony zen, tak napr. K. Beresova byla i na OH 2012 v maratonu.. Vloni sla 10 000m za 33:12 a predloni pulmaraton 1:13:30, prijde ti to slaby? Letos ji bude 28, takze na maratonkyni je jeste hodne mlada. Ma podle tebe ted 10 let behat doma po lese, aby pak treba ve 38 letech zabehla 2:30 a huraa konecne jela na OH? Z ceho myslis, ze by zila? Ze by ji sponzori podporili, kdyz nikam nejezdi? Myslis ze by to psychicky zvladla, kdyz na zadny velky akci nebyla? Nebo snad myslis, ze se da takova priprava zvladnout pri praci? Zkus se nad timhle vsim zamyslet, nez tu zacnes neco psat. Ono se snadno kibicuje z gauce u tv.

Ale vidim, ze pokud sportovec nedosahne na medaili alespon na ME, tak je pro tebe nula, co ma radeji sedet doma. Pokud to beres takle, tak si dal nemame co rict.

Tim samozrejme nechci rict, at poslou na OH/MS/ME kohokoliv, ale kdyz uz ty limity CAS nekdo splni (a ze limity jsou prisnejsi nez IAAF), tak mu vyslovte aspon nejaky slovo obdivu a neprskejte, ze to posral, kdyz sami jste v dany oblasti nedokazali nic.

avatar

Sloviensko

rudo muž 07.02.2015 21:49:19

>> skritek Hugo, 07. 02. 2015 21:23:35

mas pravdu, vznikol matematicky omyl, nebolo to 32 minut

Motto: you can't stop, what is coming !
avatar

Sloviensko

rudo muž 07.02.2015 21:59:35

>> Adam85, 07. 02. 2015 21:30:42

kto podla teba ma pravo mat nazor?

riadis sa heslom ze kto nema v hlave tak ma v nohach?

ja uprednostnujem hlavu pred nohami, nohy argumentcaiu netvoria

ano Beresova sa zlepsila na 10km a podobne aj v CZE nastalo po rokoch utlmu a stagnacie akesi zlesenie v zenskych vytrvalostnych behoch na 3–5–10km

ale nie v maratone

slovensko nema nadeje na medajle, to co si vymenoval to je tych niekolko malo co moze byt byt do 8–12–16 miesta

ale vyprava by bola stale malicka

preto popjde kazdy kdo da limit

skus sa zamysliet pred tym nez tu prskas:

kde som napisal ze ak ceska holka zabehne limit CAS ze nema ist na OH?

ja som napisal ze limit CAS je preto prisnejsi ako limit IAAF aby sa zbytocne nepodporovala OH turistika ale iba kvalita

a dalej som napsial ze si nemyslym ze je nejaka holka z tych co maratony behaju co ma na to aby ten limit CAS splnila teraz v tomto roku

ak si ty myslis ze neiktora na to v tomto roku ma, tak napis, ktora to podla teba splni

ja som dalej pisal o tom ze aby bola maratonkyna schopna konkurovat svetovej spicke musi mat urcite predpoklady, ktore sucasne maratonkyne nemaju

ak si myslys ze maju, tak napis ktore

je zaujimave ako v debate ktora je k clanku o muzoch a o tom ze muzi by chceli splinit limit na OH

sa tak vasnivo po jednej poznamke debati o zenach, preco?

muzov je dost ktori by mohli na limit poskulovat a maratonu sa venuju

si nejak osobne zainteresovany s niektorou s maratonkyn, ze ta rozculuje ked sa debata otvorene vyjadruje o realnych predpokaldoch?

ak sa ta to dotyka osobne, je mi to luto, ale to uz je situacia na verejnych mediach kde sa o znamich ludoch teda aj sportovcoch pisu nazory

Motto: you can't stop, what is coming !
avatar

Postrizin

Celkem 41 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:30 (2011)
půlmaraton: 1:13:56 (2011)
maraton: 2:39:32 (2011)

SlavoK muž 07.02.2015 22:02:42

Rudo, myslim ze ak ma clovek dovod, tak je spravne, ze zmeni svoj nazor a obhajuje nazor opacny. Ak by napriek akymkolvek okolnostiam zostaval zamrznuty v obhajovani predchodzieho nazoru, tak by to bolo dost hlupe.

Preto kvitujem, ze si nazor oproti situacii zpred 4roch rokov tak vyrazne obratil a ze sa nebojis napriek kritike si svoj novy postoj obhajovat.

Ale skutocne by ma zaujimal dovod, ci zhluk dovodov, preco su tvoje tohtorocne myslienky v takom kontraste s tymi z februara 2011:

http://www.behej.com/…ton-clanek/1

avatar

Tachlovice

Celkem 7759,5 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:37:24 (2015)
půlmaraton: 1:23:23 (2015)
maraton: 3:17:32 (2015)

kaz67 muž 07.02.2015 22:11:30

stále přemýšlím , kam by se dostali současní čeští maratonci, kdyby měli stejné podmínky, jako ti afričtí, to znamená, že by jim stačilo dobře se najíst, dřít jako koně, něco málo poslat své rodině (protože většinu z výhry musej odevzdat), kouknout se do světa, bezmezně věřit svým doktorům s injekcí :-( a počítat s tím , že velké procento těch afroběžců prostě bude na odpis a další jsou odchyceni a buď to vydrží a nebo pojdou, a tak stále dokola )

Motto: hrozně rád běhám
avatar

Sloviensko

rudo muž 07.02.2015 22:24:42

>> SlavoK, 07. 02. 2015 22:02:42

tak som tam kukol

moj nazor zacal tym, ze limit a kriteria by mali byt zverejnene cim skor a nie az pri konci kvalifikacneho obdobia, to bolo to prve co som kritozoval

ak naprikald na OH 2016 sa bude dat robit limit v maratone a chodzi uz pocas roku 2015

tak limity mali byt oznamene uz 1.10.2014 ked zacina zimna pripava na sezonu 2015

to bol moj hlavny argument

pretoze teraz uz mame rok 2015 a prave sa zverejnil limit na MS 2015 co uz je krasne neskoro

a o limite na OH po pesine klid

tu je rozdiel medzi drahoivymi disciplinami kde kvalifikacne obdobie je ovela kratsie (rozhodnutie IAAF, s tm nema CAS nic spolocne) a medzi maratonom, chodzou a viacbojmi) kde je obdobie ovela dlhsie

takze v tomto moj nazor nemenim

dalej som tam pisal ze na ME by mal ist vzdy aspon 1 atlet v kazdej discipline teda ak to povoli EUAA (ci co za skratku maju) tak aj pomaly maratonec pomala maratonkyna, ak splni kriterium ci uz najmeksieho limitu alebo vyhra majstrovsky kvalifikacny zavod, ktory moze v blbom pocasi byt pomalym

to bolo o ME, nie o OH

nazor o OH a maratonskej ucasti, nielen mne, zmenilo vystupenie Sekyrovej a medialna prezentacia vsetkeho okolo nej pred pocas a po OH

ako som to napsial v skratke : co sa tyka OH maratonu, Sekyrova to zenam posrala pre nasledujucu generaciu

moj nazor v roku 2011 nemal 2012 fakty

Motto: you can't stop, what is coming !
avatar

Sloviensko

rudo muž 07.02.2015 22:28:28

>> kaz67, 07. 02. 2015 22:11:30

take hypoteticke modelovanie

kedysi sme mali "dobrych "sportovych lekarov

aj ked Ota Zaremba ich potom sudil za znicene zdravie

Motto: you can't stop, what is coming !
avatar

Postrizin

Celkem 41 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:30 (2011)
půlmaraton: 1:13:56 (2011)
maraton: 2:39:32 (2011)

SlavoK muž 07.02.2015 23:05:04

>> rudo, 07. 02. 2015 22:24:42

Rudo, tusim vo vlakne o breatharianoch si pisal, ze ti nezalezi na tom ci si ludia tvoj nazor vazia. Nejak mi to vtedy neslo do hlavy, ale tusim to uz chapem v sirsich suvislostia.

avatar

Sloviensko

rudo muž 07.02.2015 23:17:29

>> SlavoK, 07. 02. 2015 23:05:04

tak fajn ze to chapes

a ty prezentujes svoje nazory len vtedy ked odhadznes ze si ich ludia budu vazit

alebo prezentujes nazory s ktorymi sice nesuhlasis ale odhadnes ze si ta ludia za ne zacnu vazit?

spominam si na prezidenta Busha :

" aj ja mam svoje vlastne nazory, ale s mnohymi z nich nesuhlasim"

Ja sa drzim v zivote toho ze poviem to co si naozaj myslym, bez toho aby som spekuloval kolkyum ludom sa to bude pacit alebo ci nejaka komisai rozhodne ci si maju moje nazory vazit

kazdy clovek ma svoju osobny zivotnu filozofiu a ked cita nazory inych ludi

tak ich deli podla toho ci mu sadnu alebo nesadnu

zrejme Slavo ty si vazis nazory ktore ti sadnu

nemozem posluzit, sorry

Motto: you can't stop, what is coming !
avatar

Praha

Celkem 8004,86 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:49:31 (2012)

Pavla T. žena 08.02.2015 01:14:24

>> rudo, 07. 02. 2015 21:49:19

„vznikol matematicky omyl“

Ta ale umíš krásně přiznat, žes to blbě spočítal :-D :-D

Motto: "Vím, že když si dobře zaběhám - nebo ani ne dobře, ale když si prostě jen zaběhám - budu mít lepší den." A. K.
avatar

Sloviensko

rudo muž 08.02.2015 01:52:28

>> Pavla T., 08. 02. 2015 01:14:24

no jo, blbe spocital == matematicky omyl

Motto: you can't stop, what is coming !
avatar

Praha

Celkem 5280 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:17 (2013)
půlmaraton: 1:27:15 (2014)
maraton: 3:10:06 (2010)

Tommo muž 08.02.2015 11:00:12

Honza Kreisinger i Ivana Sekyrová jsou pro mě velmi inspirativní sportovci. Já se na jejich účast na OH dívám s velkým obdivem tak, že i přes nedostatek profesionálního zázemí dokázali splnit relativně přísně (vzhledem k situaci v ČR) nastavené limity a důstojně reprezentovat ČR na OH. Honzovi při jeho dalším olympijském tažení fandím. Pokud by byl limit 2:14, je to nejspíš na hranici jeho možností v dobách jeho nejlepší formy (vycházeje z jeho OR na 1/2 1:03:43 podle VDOT). Na to, že se mu to podaří, bych tudíž své peníze nevsadil…

Motto: When the heart is ungoverned by reason, charlatans have powerful tools to deceive
avatar

Eymir Gölü

Celkem 3486 km
Minulý měsíc 0 km

Skritek Hugo žena 08.02.2015 16:39:24

>> rudo, 07. 02. 2015 22:24:42

Shodnu se s tebou v tom, ze vystupovani Ivanina tymu pred, v dobe i po OH velmi negativne ovlivnilo vztah svazu k budouci ucasti maratoncu. Tenhle nazor mam dlouhodobe a ve foru jsem ho prezentovala jiz davno.

Duvodem, proc se pod clankem o muzi bavime o ucasti zen na OH je jednoduchy – nazvat Ivany cas tak, jak si to udelal ty, to je – na to ani nemuzu najit vhodny vyraz…

Motto: Petit cheval de manege :-)
avatar

Sandra.Broz žena 09.02.2015 12:44:47

Ahoj,

prosím podpořte Honzu i na Facebookových stránkách Jan Kreisinger – Official https://www.facebook.com/…865107496300

Sdílejte a rozesílejte dál.

Děkuji

Nalezené položky: 53 První Předchozí | 1 | 2 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.