Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít

TV magazín o běhu startuje

behej.com | 12.03.2013 | přečteno: 8135×

Premiérový díl magazínu o běhání s názvem Tempo jste mohli shlédnout v úterý v 16:30 na programu ČT Sport. Magazín se na obrazovkách bude objevovat v 24 dílech každý týden v období od března do června a po prázdninách v září a říjnu.

Komentáře (Celkem 51)

Nalezené položky: 52 První Předchozí | 1 | 2 | Další Poslední
avatar

Čelákovice

Celkem 22125,06 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:50 (2011)
půlmaraton: 1:32:39 (2011)
maraton: 3:23:50 (2011)

Láďa S. muž 19.03.2013 14:13:55

>> MartiNo, 19. 03. 2013 14:07:05

aha, vidíš, toto poselství mezi řádky mi uniklo :-)

dost jsem zpanikařil při prohlášení o potřebě koupit po 1000km nové boty, že mi už nebudou tlumit – safra, co jen si počnu?

zkrátka nůše dobrých rad od prodejce značky Adidas, jenž to s námi jistě myslí dobře

>> Radomir, 19. 03. 2013 13:49:26

nutné zlo? stále ti nerozumím, promiň; proč že je potřeba nějaké zlo? proč je nutné? kolik prosím stojí výroba pořadu, kde běhají dva lidi ve stromovce a reportážní tým vyjede do Kbel? a běhal Jan Tleskač?

Motto: Teprve se zabíhám...
avatar

Slaný

Celkem 3535 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 1:30:08 (2010)
maraton: 3:37:21 (2010)

EdCable muž 19.03.2013 14:14:10

Mozna budu za kacire, ale necitim nejakou radost z toho, ze vznikl porad o behani, jenom na zaklade samotneho faktu, ze je to porad o behani. Mam pocit, jako by nekteri v sobe meli misionarskou potrebu rozsirovat beh mezi neverici a kazdy prostredek k tomu pak automaticky povazovali za dobry. Tedy ze je dobre, ze beh ma svuj porad v televizi, ze ma sve reklamy na bilboardech apod. Ale nejak netusim, co je zrovna na behu tak specialniho, ze jeho samotne rozsirovani ma byt pozitivni zpravou. Necitim z toho nic prinosneho. Proc je dobre, ze Franta Vomacka zacne behat a ne treba jezdit na kole nebo varit nebo vysivat?

Budu mit radost, pokud uvidim porad, ktery bude obsahovat pro me uzitecne informace o behani. Pokud vidim porad o behani, ktery me zasobuje prehrsli zkratkovitych a obcas polemickych informaci spolu s nedobre skrytou reklamou, zadny uzitek z toho necitim a nevidim duvod, proc to nedat najevo.

Motto: "Sometimes, I guess there just aren't enough rocks."
avatar

Brno

Celkem 22207 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:38:30 (2011)
půlmaraton: 1:23:40 (2007)
maraton: 2:55:30 (2011)

milan muž 19.03.2013 14:27:01

>> MartiNo, 19. 03. 2013 14:07:05

Řídím se již delší dobu jejich skrytými radami a musím potvrdit jejich správnost. :-D

Není mě jasné zda omezení prvoplánové reklamy a úplná absence té „skryté“ by neměla z hlediska zájmu výrobce větší efekt.

avatar

maraton: 3:01:36 (2011)

Luboš Brabec muž 19.03.2013 14:36:46

>> EdCable, 19. 03. 2013 14:14:10

Myslím, že tam se reklamu nikdo ani skrývat nesnaží :-)

avatar

ČTBK Iscarex Česká Třebová

10 km: 0:34:14 (2006)
půlmaraton: 1:17:25 (2009)
maraton: 2:54:48 (2008)

klasta muž 19.03.2013 17:35:11

Ten magazín je podle mě především fetiš pro lidi, kteří si koupí veškerý hadry, magazíny a doplňky, stahnou z netu škorpilovo instantní evangileum kterak uběhnout maraton po šesti týdnech klusání bez puchýřů a pak zdolají za 5:30 PIM. Oni, nebo někdo od nich práce četl Born to run a už třikrát uběhli aspoň dva km bez přestávky v minimusech. Takových „běžců“ je většina a proto i televizní magazín o běhání má jim vypovídající kvalitu.

avatar

Černošice

10 km: 0:47:34 (2014)
půlmaraton: 1:44:10 (2014)
maraton: 4:02:00 (2015)

Mary žena 19.03.2013 18:00:07

>> klasta, 19. 03. 2013 17:35:11 Já jsem ten pořad neviděla, jsem takový málo televizní typ, ale můj pohled je takový, že pochváleno budiž všechno, co aspoň pár lidí zvedne z kanape a donutí je udělat něco, při čem se aspoň trochu zapotí. V práci se bohužel potkávám s lidmi, kteří se často velmi nemocní jen díky totální absenci pohybu a přebytku potravy. A jsou často mladší, než já. Tak kdyby takový pořad zapůsobil na 1% z nich, byla by to nádhera. Přece jen, když to říkají v televizi, tak to je větší pravda, než když to vykládá nějaká lékárnice, ne?

avatar

Celkem 3916 km
Minulý měsíc 3 km
10 km: 0:48:17 (2013)
půlmaraton: 1:44:59 (2009)
maraton: 3:50:05 (2005)

vsara žena 19.03.2013 22:46:41

Krráááá.

Docela to šlo. Pochopitelně pokud se na to bude koukat trenér (např. sova) nebo zkušený závodník (jako třeba já :-))tak mu to moc novýho neřekne. Ale pro začínající letce to je dobrý. A reklama skoro žádná, pokud nepočítám, že část je točená v prodejně Adidasu. Pouze u protahování ap. chybí vysvětlení proč to dělat a s čím to pomůže. Jedině u tréninku do kopce to vysvětleno bylo – chválím.

Jediná, ale veliká chyba byla, že z Peček byl rozhovor s prvním mužem, záběry první ženy (oprava – Kamínkovou neukázali, ale řekli aspoň že byla první a její čas) , ale na první vránu se vykašlali !!! KRRÁÁÁÁÁ

Sára

avatar

Postrizin

Celkem 41 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:30 (2011)
půlmaraton: 1:13:56 (2011)
maraton: 2:39:32 (2011)

SlavoK muž 20.03.2013 09:43:36

Tak jsem se na oba dily podival. Jestli v prvnim byl dojem, ze je to reklama Adidasu umocnen tim, ze tam byla vlozena reportaz z uvedeni Boostu, tak v druhem dile Adidasu vyrazne ubylo. To ze je Skorpil obleceny v Adidasu je docela logicke – Adidas sponzoruje Skorpila. A ze rady na nakup obuti a obleceni se toci v prodejne Adidas? Podle me se to nijak extra nezduraznuje a nekde se to tocit musi. Celkove mi teda to pohorsovani se ze jde o reklamu adidasu pripada dost histericke, no ale kazdy mame jinak nastavenou citlivost na reklamu.

A co se tyce kritiky obsahu – skratkovitosti a uspechanosti? Pripada mi zdejsi dizkuse asi jako kdyz se skalni fanousci Tolkienova sveta pohorsovali nad tim jak je film Pan prstenu skratkovitej a zrychlenej a chybi tam souvislosti… Televizni porad je urcen pro sirokou sportovni verejnost, ne pro nas par fanatiku, kteri 50% casu premejsilime o behani a zbytek casu behame. To by mohli natocit porad 8hodinovy a vysilat kazdy tyden aby by dost detailni a poskytoval vsechny mozne pohledy a smery. Ja to ber tak ze ten porad tady je protoze beh se stava popularni a je dobre kdyz se televize venuje tomu co lidi zaujima, od toho snad tady je.

avatar

Praha

Celkem 6176,6 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:41:15 (2009)
půlmaraton: 1:34:00 (2005)
maraton: 3:23:32 (2006)

Radek Narovec muž 20.03.2013 09:47:35

>> SlavoK, 20. 03. 2013 09:43:36

Bylo by to celé hezké (a díky za moudrá slova člověka nad věcí!), kdyby se opravdu televize zajímala o běhání ;-)

Za pořadem stojí člověk, který to celé vykopal a nechal realizovat. Ať je pořad jakýkoliv (a nezapomínejme na efekt vnějších zrcadel…), onen člověk má mou velkou úctu.

Jmenuje se Mirek Jiřík.

avatar

Eymir Gölü

Celkem 3486 km
Minulý měsíc 0 km

Skritek Hugo žena 20.03.2013 10:03:18

Tak jsme se podivala na druhy dil a libil se mi vyrazne vice. Adidasu ubylo (pozor, ja nosim z 90% Adidas, aby si nekdo nemyslel, ze mam neco proti dane znacce), na webu je psan jako sponzor Mattoni, coz dolozil Skorpil lahvi v ruce pri vybehu do kopce, ale nad tim se clovek jen usmeje. Skoda, ze jak uz zminovala Sara, nam tam nereknou, proc je treba delat zpevnovaci ci strecinkova cviceni, jak casto a pod. Cekala jsem, ze jak slibili, dotahnou ABC a konecne uvedou, jak dlouhe useky by mel jedinec v danem cviku absolvovat, nedockala jsem, se, snad priste, ale bylo to mnohem lepsi nez prvni dil.

Ovsem Saro, kde jis tam videla Kaminkovou v Peckach? Zminili ji, ukazali Ivanu Sekyrovou na startu, ale Petru jsem nezaregistrovala. Fakt tam byla? Podle mne jste na tom stejne, tak si nestezuj! :-D

Motto: Petit cheval de manege :-)
avatar

Praha

Celkem 14588,46 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:55 (2013)
půlmaraton: 1:17:41 (2013)
maraton: 2:56:52 (2012)

marek27 muž 20.03.2013 10:07:27

>> SlavoK, 20. 03. 2013 09:43:36

Od pořadu o běhu na sportovním kanálu ČT4 Sport bych čekal, že bude připravován pro cílovou skupinu běžců. Jestliže však chtějí, aby jej sledoval dirigent symfonického orchestru, chápu jeho podobu. Jdu zkontrolovat History Channel, jestli nedávají nějakou telenovelu. :-D

Motto: www.marek27.cz
avatar

Eymir Gölü

Celkem 3486 km
Minulý měsíc 0 km

Skritek Hugo žena 20.03.2013 10:18:59

>> marek27, 20. 03. 2013 10:07:27

Byla tam? Ta telenovela, myslim? :-D Ale vazne, nekde jsem cetla, ze zvlaste prvni dily maji byt vice pro zacatecniky a pak se to bude posouvat k vykonnostnim bezcum. A tam je prave muj problem s tim poradem. Ze mam dojem, ze ty informace nejsou pro zacatecnika dotazene, ze klouzou po povrchu. Jasne, tema behu je obrovsky obsahle, ale spise nez zacatecnika chapu cilovku prvnich dilu jiz jako trosku behajiciho jedince, co si neco o tom precetl.

Motto: Petit cheval de manege :-)
avatar

Postrizin

Celkem 41 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:30 (2011)
půlmaraton: 1:13:56 (2011)
maraton: 2:39:32 (2011)

SlavoK muž 20.03.2013 10:37:44

>> marek27, 20. 03. 2013 10:07:27

Co bys teda cekal ze by konkretne tobe mohl takovy 15minutovy porad prinest?

Mne treba zabavili reportaze ze zavodu a taky prinesli treba novou informaci, ze poradatel v Peckach ve skutecnosti jednu ze dvou inkriminovaych zatacek opatril paskou a to tak spatne, ze primo navadel bezce aby si zmerenou trasu zkratili po chodniku.

Skorpilovy cviky me v necem inspirovali a urcite za nimi vidim spoustu souvislosti, ktere zacatecnik nevidi. Ale to je v poradku, vsechny souvislosti Tolkienova sveta proste na omezenem prostoru vysvetlit nejde, kdo ma zajem bude patrat dal a nekomu to bude stacit takhle. Autorita rekla cvic tohle abys dobre behal tak to bude cvicit a dal se nezajima.

Obleceni me nezajima, ale spousta lidi to resi, tak to tam je. Jediny uplne navic je ten srandista v posilovni, toho by asi fakt mohli vypustit a pridat par vet Skorpilovy at neco dovysvetli.

avatar

Celkem 3916 km
Minulý měsíc 3 km
10 km: 0:48:17 (2013)
půlmaraton: 1:44:59 (2009)
maraton: 3:50:05 (2005)

vsara žena 20.03.2013 11:51:23

>> skritek Hugo, 20. 03. 2013 10:03:18

Krááá. Zase mě skřítek chytá za brko. :-(( Už jsem napsala opravu. Ukázali Sekyrovou a o Kamínkové řekli, že vyhrála a v jakém čase. A můj krrráááásný čas 59:56 o tom ani nepípli. Vrabci jedni !!!

avatar

Motor České Budějovice

Celkem 258 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:04 (2013)
půlmaraton: 1:23:45 (2015)

Jachym muž 25.03.2013 13:24:37

Myslel jsem si, že my běžci jsme spíše pohodovější a optimističtější lidé. Ale zdá se, že nejsme lepší než neběžecká část českého národa, neboť si stěžujeme úplně stejně:-) Já pořad hodnotím jako pozitivní krok, sice ne úplně ve stylu „darovanému koni na zuby nekoukej“, ale spíše se snažím najít pozitiva. A ta podle mě výrazně převažují. Jak už tady bylo napsáno, pořad není určen pouze pro běžce neustále usilující o překonávání osobních rekordů, ale (zejména) pro příznivce zdravého stylu nebo dokonce pro ty, kteří pro své tělo zatím nic nedělají. A kritikové mezi námi by měli dát pořadu šanci na zlepšování. Vždyť i zde se jedná o běh na dlouhou trať… :-)

Motto: "Do what you love and love what you do." Ray Bradbury (1920-2012)
avatar

Ústí nad Labem

Celkem 30811 km
Minulý měsíc 217 km
10 km: 0:39:10 (2015)
půlmaraton: 1:28:27 (2011)
maraton: 3:13:01 (2015)

1bubo.bubo muž 25.03.2013 16:42:10

>> EdCable, 19. 03. 2013 14:14:10 Za kacíře určitě nejsi :-) Vyjádřil jsi jasně svůj názor :-) Máš pravdu – je úplně jedno, jestli člověk začne běhat nebo jezdit třeba na kole, hlavní je pokud se třeba pár lidí na popud pořadu o běhání, cyklistice, in-line bruslení či plavání zvedne z gauče. Kolem sebe vidím spoustu lidí, pro které je problém dojít si pěšky přes město do obchodu, aby potom nebyli celý den utahaní :-( Jediné co nechápu je, proč se na ten pořad díváš, když ti nepřináší nic nového – žádné užitečné informace :-) Každý z nás má tu možnost rozhodnout se! Přepnu na jiný program – nebo zda si vůbec TV nezapnu? Je to jen a jen na každém z nás :-) Neříkám, že je to nějaký úplně super pořad (vadí mi moc krátkých témat v jednom dílu), ale těší mě, že v TV začínají dávat pořady o běhání – ať je to Tempo nebo třeba dokumenty ze závodů Horská výzva atd. A navíc nikde (ani v titulcích :-))není napsané, že je to pořad určený pro Pepu, Frantu, Ilonu či Honzu :-) na té či onaké úrovni „běžeckého poznání“. Tak že třeba mě nebo tobě nic nového nepřinese a 20 jiným začínajícím běžcům poradí :-)

Motto: There is no failure, only feedback. (Mark Allen)
avatar

Slaný

Celkem 3535 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 1:30:08 (2010)
maraton: 3:37:21 (2010)

EdCable muž 25.03.2013 17:25:45

>> 1bubo.bubo, 25. 03. 2013 16:42:10

Vynechal jsi to strikovani, tohle vyvisovani sportu nad jina hobby me v cele argumentaci okolo poradu zarazi.. Ja jsem ho videl jednou a rekl jsem si, ze mi to staci. Co nechapes na tom, ze jsem byl zvedavy, zhodnotil si to, podelil se zde a rozhodnul se travit cas jinak?

Motto: "Sometimes, I guess there just aren't enough rocks."
avatar

maraton: 3:01:36 (2011)

Luboš Brabec muž 25.03.2013 19:31:12

>> EdCable, 25. 03. 2013 17:25:45

Souhlas. Je to takový zvláštní pohled určité části lidí, že kdo nesportuje, je obézní budižkničemu válející se na gauči a popíjející u televize jeden lahváč za druhým. Jako by existovaly jen tyhle dvě polohy života.

avatar

Celkem 6149 km
Minulý měsíc 0 km

RadimR muž 25.03.2013 20:14:42

Můj pohled na věc bude asi tak nějak napůl – mým koníčkem je kolo, ale běh je moje tradiční zimní kratochvíle, když se nedá jezdit. Běhám po svoji kondici, pro radost, neútočím na rekordy, ale na překonání sama sebe a prostě o to, být zase lepší (což k věku je tak trochu diskutabilní). Ale letos chci běhat více i během roku.

Ale zpátky k pořadu: z mého pohledu to není špatné, je to dobrý počin a je dobře, že něco takového je. Z pohledu výkonnostního běžce to asi bude o ničem, tomu je vše jasné, má jistě větší zkušenosti. Z pohledu nějakého takového jako jsem já je to takové připomenutí, zopakování, ale občas i něco nového. Jistě nelze udělat pořad, kde bude vše tak nějak po lopatě pro začátečníky, to by bylo asi dlouhé a nudné. Prostě dejme tomu čas, ono se to jistě někam posune.

Protože sleduji pořady o cyklistice, tak mohu říci, že je to velice podobné – pro někoho je sestřih událostí krátký a o ničem, někteří na to koukají a hltají. No a reklama – ta je všude, každý větší závod má své sponzory již v názvu – tam to nikoho nepohoršuje ?

Z vlastní zkušenosti mohu říci, že někdy stačí fakt něco podobného vidět v televizi a je semínko zaseto . . . Před několika lety jsem viděl na ČT4 se synem reportáž z 24/12 h MTB a následující rok už jsme tam byli a závodili – a ty další opět. Takže bych to tak nezatracoval

Motto: kolo je kolo, ale proběhnout se je také fajn
avatar

Čelákovice

Celkem 22125,06 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:50 (2011)
půlmaraton: 1:32:39 (2011)
maraton: 3:23:50 (2011)

Láďa S. muž 25.03.2013 22:49:40

>> RadimR, 25. 03. 2013 20:14:42

No a reklama – ta je všude, každý větší závod má své sponzory již v názvu – tam to nikoho nepohoršuje ?

někoho možná pohoršuje i toto, stavíš vedle sebe ale dvě odlišné věci – závod jako soukromou (často komerční) aktivitu organizačního týmu a televizní pořad na veřejnoprávní televizi, kde ja začátečníkům doporučováno CO si koupit, KDE si to koupit, JAK ČASTO dokupovat (čti zároveň KDE si to nekoupit etc.); když bude v titulcíh napsáno „SPONZOR POŘADU TENATEN“ nikoho to (hádám) nepobouří, nebo když tam bude vložený titulek i během pořadu, ale strkat celý pořad pod nos jednu značku (na figuranty, obchody, křest bot, boty samotné v detailu i z dálky etc.) je už moc

Samozřejmě chápu ty, jimž to nevadí, mně to pořad zprotivilo od začátku a to nemluvím o tom, že běžecký styl vyučuje M. Škorpil, jehož styl je … no … jak to říct … zvláštní? tuhý? těžkopádný? Asi by se našel nejeden opravdu pěkně běhající atlet/ka, který by tento aspekt běhu předvedl poněkud lépe. Očekávám pár mínusů od Milošových příznivců a fanoušků 8-)

Motto: Teprve se zabíhám...
avatar

Lysá nad Labem

10 km: 0:41:08 (2012)
půlmaraton: 1:30:08 (2013)
maraton: 3:22:31 (2014)

zdeno muž 26.03.2013 15:35:03

Pořad jsem viděl až tento víkend a nepřipadal mi úplně ulítlý. Bylo to hodně rychlé, ale jako první přiblížení, nahození udičky, přijatelné. To, že se uvádí co, jak často a kde koupit mě nepohoršuje. Naopak by mi připadalo divné, kdyby podobné doporučení chybělo. Beztak si soudný člověk musí ještě zjistit další informace, aby se dostal do reálu. Informace jsou dnes snadno dostupné a tak pokud je vůle, lze se k nim dobrat. Ostatně ta doporučení ohledně bot, myslím, korespondují s většinovým (nemusí se rovnat optimálním) názorem.

avatar

Černé Voděrady

Celkem 21078,59 km
Minulý měsíc 74,15 km
10 km: 0:48:56 (2017)
půlmaraton: 1:49:10 (2017)
maraton: 3:57:39 (2017)

MartiNo žena 26.03.2013 16:27:28

>> Láďa S., 25. 03. 2013 22:49:40

Láďo, chápu tvoje „formální“ rozhořčení, nebo jak to napsat – prostě ten názor, že takto je to špatně. Nicméně co se reálných pozitivních důsledků pro značku týká asi nijaký zvláštní dopad to nemá. Mně například ta značka natolik splývá s volnočasovým oblečením a botama, že vůbec nevnímám, že tam vlastně pořád je (a žádná jiná). Je to asi tak ten efekt, jako když starší generace říká(me) sportovním botám botasky. S firmou Botas to už nesouvisí, botasky si klidně koupím třeba inovejty. A když si někdo jde koupit výbavu, určitě pod dojmem pořadu nezůstane „viset“ jen v jedné značce nebo obchodu. Dále u těch, kteří vnímají reklamu poněkud ostřeji, vyvolá naopak postup tohoto pořadu k dané značce aktivní odpor, čímž vyrovná i tu část zákazníků, kteří snad podvědomě po ní sáhnou…

Co se týká stylu běhu taky jsem si říkala, že takto učebnicově pravítková asi nikdy nebudu, a že to možná ani nevadí ;-) ale jako víceméně začátečník jsem si to nechala pro sebe.

Motto: Žít a nechat žít.
Nalezené položky: 52 První Předchozí | 1 | 2 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.