Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Zdraví, nemoc, bolest » RHR - Resting heart rate

RHR - Resting heart rate

Nalezené položky: 2 První Předchozí | 1 | Další Poslední
avatar

Celkem 5 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:44:25 (2019)
půlmaraton: 1:38:54 (2019)
maraton: 3:32:11 (2019)

ondrej186 muž 07.08.2019 11:57:56

Ahojte. Len tak by ma zaujímalo, aký máte vy ostatný tento údaj. Mne moje Garminy namerajú zvyčajne medzi 40 a 50, za posledný týždeň mám priemer 46. Prečítal som si o tom veľa a tak m zaujíma, či to aj vy sledujete, napríklad ako ukazovateľ nejakého zlepšenia. Samozrejme hlavne zo začiatku to klesá rýchlo, no potom sa to ustáli.

avatar

Bratislava

Celkem 142498 km
Minulý měsíc 0 km

Mato muž 13.08.2019 16:22:15

>> ondrej186, 07. 08. 2019 11:57:56

Ukazatel zlepsenia to moze byt snad len pre zaciatocnikov. Inak je to skor ukazovatel stupna unavy, schopnosti absorpcie zataze, ci pijes alkohol a ci dostatocne spis.

K cislam – od urciteho veku sa mi RHR ustalil na hodnotách medzi 32 a 38 na minime, priemer za noc okolo 38–40. Ak lezie na mna choroba, tak k 50ke, pripadne po dvoch a viacerých drinkoch, ktore obcasne vecer mam, okolo 45. A je jedno, v akej som zrovna forme – skor ked trenujem menej, mavam nizsi tep, najnizsi po dni volna, pripadne par dnovom vypadku. Ked som byval v top forme, RHR byval vyssi – telo je nasponovane, pripravene na vykon, vsetky systemy slapu naplno… Preto byva forma tak 1–3 tyzdne max a v tom okno na idealny vykon tak 1–2 dni. Potom ochories, alebo si uz prilis oddychnes a forma klesne.

Nalezené položky: 2 První Předchozí | 1 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.