Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít

Vysvědčení pro Běchovice: Je co zlepšovat, tradice nestačí

Vysvědčení pro Běchovice: Je co zlepšovat, tradice nestačí
foto: Zdenek Krchák

Tomáš Nohejl | 26.09.2011 | přečteno: 11201×

Za sportovní část chválíme my, stejně jako naši čtenáři, běchovické pořadatele, kteří zvládli nečekaný nápor účastníků. Slabý marketink a prezentace rodinného stříbra českých běžců však může časem tyto kvality nechat zapadnout do prachu staré říšské silnice…

PŘIHLAŠOVÁNÍ

Už funguje jen po webu, ale v den startu ráno přijali za dvojnásobné startovné (400 Kč) i opozdilce. Jen to nikde předem nechtěli moc avizovat. Pořadatelé podle našeho názoru zvládli o čtvrtinu větší kapacitu než očekávali.

Známka: 1-

STARTOVNÍ BALÍČEK

Pamětní lístek, to je vážně retro. Stejně jako odznak, nic moc. Bledé bavlněné tričko s logem České spořitelny beru rovnou jako hadr na kolo, nezlobte se. To je vážně problém v dnešní době nechat vyrobit levně slušné tričko, které by účastník hrdě nosil aspoň do sportovní společnosti?

Známka: 4

ZÁZEMÍ

Tradiční, jak jsme zvyklí. Škola s pár záchody, zbytek venku. Auto na odvoz oblečení odjíždělo pět minut před startem, v cíli se našly tašky bez potíží. Za cílem sprchy ve škole. Sice nacpané, ale jiné závody nemají nic. Parkovat se dalo na startu i v cíli, i když spíš na divoko. Nevím, kolik lidí využilo záchytné parkoviště na žižkovském nádraží. Na trati chyběly cedule na 6. a 7. km (potvrdilo mi to víc běžců, ale možná jsme je v tom rauši přehlédli), což někomu určitě lehce přispělo k rozhození rytmu.

Známka: 2

OBČERSTVENÍ

Okolo startu měly otevřeno tři restaurace. Na trati, zvlášť v horkém dni, by se mezi pátým a šestým kilometrem občerstvovačka jen s vodou šikla (nebývala tu?). Zmínili se špičkoví závoďáci i hobíci. V cíli hned voda a corny tyčinka, v klidu školní jídelny teplý čaj a horalka. Zahlédl jsem jeden nebo dva stánky s párky a pivem.

Známka: 2-

VÝKONY

Kompletní česká špička, tu neměl zatím nikdo. Keňan Sawe, Maďarka Nagyová, Slováci nebo Poláci byli vítaným zpestřením. „Pokud mají takovou výkonnost a dá se s nimi běžet, pomůžou. Jinak je hned po závodě, aspoň pro nás,“ komentoval to Jan Kreisinger. Ženy stále oceňují vlastní startovní čáru.

Známka: 1-

VÝSLEDKY

Každý účastník dostal hned v cíli esemesku na mobil. Na webu byly výsledky online, jen jste museli znát adresu. Na stránkách závodu ani jinde totiž zmíněná nebyla… Ostravský OnLine Systém funguje zde líp než na masovějších a tím pádem náročnějších akcích PIMu.

Známka: 1-

ATMOSFÉRA

Mezizávodnická skvělá, úplně dýchalo to nadšení a očekávání sportovního zážitku. Jistě přispělo i nádherné sluneční počasí. Pár lidí podél trati v Počernicích i Kyjích potěšilo, na Jarově už jich bylo víc, ale moc nefandili. Vyhlašování probíhalo bez fanfár uprostřed parčíku před Pražačkou v duchu celé prezentace – přišli se podívat jen ti zasvěcení. Stejně jako aby vypíchli známá jména z jiných oborů – fotbalista Votava (pod 45), profesor Pirk, bývalý ředitel zoo Fejk, televizní moderátor Šponar a mnozí další. A po závodě? Každý sám domů nebo s partou do hospůdky – vlastně pro mě osobně není nutné řídit organizované veselí.

Známka: 2

MARKETINK

Zvláštní kapitola, na niž pořadatelé záměrně a otevřeně rezignovali (proč ale také vyspělejší investor z Českého atletického svazu?). Web nabízí jen praktické informace a historii, žádné aktuality. Facebook neexistuje. Neproběhla tisková konference, chyběly spoty v rádiích i televizi, reklama v novinách – nemyslíme jen tu, co se platí, ale tu, která stojí na zajímavostech. Kromě televize nepřišla média… Jen kamenná tradice a sami běžci – oceňující tradici a kvalitní sportovní zážitek – drží prestiž závodu. Jak dlouho to vystačí v dravé konkurenci komerčních městských megaběhů?

Známka: 4

CELKOVÁ ZNÁMKA (průměr známek za jednotlivé hodnocené kategorie): 2,38

CELKOVÁ ZNÁMKA PODLE ČTENÁŘŮ (průměr ve čtenářské anketě k pondělí ve 13:00): 1,37

Anketa

Hodnoťte Běchovice známkami jako ve škole

1
 
118 hl.
2
 
48 hl.
3
 
10 hl.
4
 
4 hl.
5
 
4 hl.
Celkem hlasovalo 184 uživatelů.

Komentáře (Celkem 46)

Nalezené položky: 47 První Předchozí | 1 | 2 | Další Poslední

tono muž 26.09.2011 13:08:13

Za sportovní část chválíme my, stejně jako naši čtenáři, běchovické pořadatele, kteří zvládli nečekaný nápor účastníků. Slabý marketink a prezentace rodinného stříbra českých běžců však může časem tyto kvality nechat zapadnout do prachu staré říšské silnice…
Odkaz na článek

avatar

Čelákovice

Celkem 22125,06 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:50 (2011)
půlmaraton: 1:32:39 (2011)
maraton: 3:23:50 (2011)

Láďa S. muž 26.09.2011 13:37:34

Čert vzal marketing, kolik lidí byste tam chtěli? Běchovice se prostě prodávají samy a bude to tak i do budoucna. Nač utrácet za reklamu?

Voda na trati? Proč? Sem chodí běžci, tohle není Nikeparade..

Tričko, pravda, není nic moc a kilometrovník chyběl. Ještě horší však bývá jeho přesunutí na špatné místo. Ještě někomu vadí odznak? Co je na něm špatného?

Za mne 1.

Motto: Teprve se zabíhám...
avatar

Praha 4

10 km: 0:43:26 (2009)
půlmaraton: 1:40:40 (2012)
maraton: 3:58:48 (2012)

Houellebecq muž 26.09.2011 13:50:24

Tričko nevyhovující, ale spíš kvůli materiálu. Na 6. i 7. km jsem ceduli viděl, ne tak na 9. (čili tento problém bude asi spíše individuální). Nesouhlasím s kapitolou článku „Marketing“ – myslím,že „dravé konkurenci komerčních městských megaběhů“ není třeba konkurovat, a když už, tak jinými zbraněmi, aby v Praze nebyly jenom dravé městské megaběhy:)(Web mi přišel dostačující a přehledný,F-book jsem nepotřeboval, asi proto, že mi k účasti stačily praktické informace…) Jinak jsem zvědav, jestli se také zvedne taková vlna kritiky proti nepřítomnosti občerstvovačky jako po NikeRunu (kde, mimochodem, byla:)).

avatar

maraton: 3:01:36 (2011)

Luboš Brabec muž 26.09.2011 13:59:38

>> Láďa S., 26. 09. 2011 13:37:34

Souhlas.

Pořadatelský minimalismus ve správné míře. Zkrátka je to akce pro běžce, ne pro zákazníky. Bez trička bych se klidně obešel, stejně jich mám hromadu… Naopak oceňuji, že jsem ve startovním balíčku nenašel slevy na auto ani prospekty pražských hotelů.

Jediná moje připomínka směřuje k zavazadlům. Hledat je mezi desítkami dalších kdesi na školním dvoře…

avatar

Postrizin

Celkem 41 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:30 (2011)
půlmaraton: 1:13:56 (2011)
maraton: 2:39:32 (2011)

SlavoK muž 26.09.2011 14:11:34

Jak to napsat abych nekopitoval Ladu?… :)

Zavod se prodava, ma velikou ucast. Je na poradatelich aby si urcili cil, nemusi kazdy smerovat k reklame na kazdem sloupu a 7tisic ucasniku. Staci 1–2tisice bezcu. Davat nekomu spatne hodnoceni jenom proto ze ma jine cile a predstavy nez meske megaakce?

Odznak a pametni list beru tak, ze patri k tradici. Pro me jsou zbytecne, ale verim ze mezi vetrany se najdou i sberatele. Tricko taky zbytecne, ale tohle si alespon obleknu na zahradu. Tu umelinu PIMacku si neobleknu vubec. Na zavod si nechodim pro balicky. Pro ty si snad chodi ucasnici bezeckych party.

Obcerstvovacka na 10km pri 22C na konci leta? Aby se pak bylo na co stezovat, ze na ni byli fronty?

Nedavno tu nekdo tvrdil, ze kdyz clovek zabehne zavod spatne pak na vsechno nadava. No pro me to teda neplati. Bezel jsem sice blbe, ale nemam na co bych si u Bechovic stezoval. Snad jenom kdyby uz konecne udelali stanek na vydej batuzku a dali tam par lidi co je budou vydavat.

avatar

Čelákovice

Celkem 22125,06 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:50 (2011)
půlmaraton: 1:32:39 (2011)
maraton: 3:23:50 (2011)

Láďa S. muž 26.09.2011 14:14:02

>> Luboš Brabec, 26. 09. 2011 13:59:38

ale i s těmi zavazadly to bylo výrazně lepší, než před dvěma lety, kdy to všecko leželo na chodníku; tady k tomu aspoň mohli jen účastníci a bylo to v rámci možností rozděleno podle čísel – výrazné zlepšení bylo reakcí na kritiku účastníků (tady se jim zjevně naslouchá)

Motto: Teprve se zabíhám...
avatar

Praha 12 - Modřany

Celkem 155662,03 km
Minulý měsíc 799 km
10 km: 0:40:21 (2006)
půlmaraton: 1:26:59 (2008)
maraton: 3:15:43 (2004)

Mirek Kostlivý muž 26.09.2011 14:14:08

Nevím, co tu má každý s tím pitím. Komu chybí, tak si malou plastovou lahvinku s ním může vzít sebou na trať. V cíli voda nechyběla ani na zpáteční cestu. A za to, že poslední 3km kilometry už byla otevřená trať pro auta (smrděla silně) si mohu jedině sám. Měl jsem méně pít, nejíst tu tyčinku nebo běžet zpátky do Běchovic rychleji :-) .

Ale jinak závod neměl chybu a triko mohu nosit na doma.

Motto: Běhat bez ohledu na věk a okolí !
avatar

Praha

Celkem 53203 km
Minulý měsíc 100 km
10 km: 0:47:15 (2010)
půlmaraton: 1:46:26 (2010)
maraton: 3:46:35 (2012)

mapo žena 26.09.2011 14:15:08

Mně se to moc líbilo, v r.2006 to byl můj vůbec 1.závod a letos jsem si dala teprve 2.repete. Tričko mám M, nosit ho stejně nebudu, klidně bych se bez něho obešla. Odznáček je fajn, je to taková zajímavost (pamětní medaile pro všechny se na „normálních“ 10 moc nedávají). Zavazadlo jsem našla snadno. Mezičas na 5. km by možná neškodil, kilometrovníky jsem nevnímala (kromě 8. km :-D) vodu bych do sebe asi nedostala nebo by ve mně dlouho nevydržela a stejně občerstvení bylo hned v cíli… Na takový počet účastníků, ještě ucházející startovné a hlavně velkou tradici, kvalitně zvládnutá akce, dávám za 1. A děkuji všem pořadatelům, přeju hodně sil do organizování dalších ročníků.

Motto: ------------------ vytrvale jako smrt
avatar

Celkem 6856 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:47:59 (2007)
půlmaraton: 1:46:39 (2010)
maraton: 3:53:44 (2012)

ipeterka muž 26.09.2011 14:22:11

Přidávám se k těm, kteří tvrdí, že Běchovice marketing nepotřebují. Proč mít 10000 běžců na startu? Co z toho? Každá trať má určité kapacitní omezení a těch více než 1000 běžců na startu poslední vlny bylo tak akorát. Není přece třeba, aby to na každém běhu trvalo na start několik minut. Jak dlouho vydrží? No, je tu už 115 let a přežil obě okupace (německou i ruskou). Občerstvovačka na 10 km není nutnost a na mnoha jiných bězích není (Pečecká 10, Kbelská 10, Českobrodská pečeť) a nikomu to nevadí. Na závod nechodím kvůli pamětnímu tričku. Jo, používám trička z PIMu i triko z Pardubic, ale není to něco, podle čeho bych hodnotil konkrétní závod.

avatar

Postrizin

Celkem 41 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:30 (2011)
půlmaraton: 1:13:56 (2011)
maraton: 2:39:32 (2011)

SlavoK muž 26.09.2011 14:23:45

Zvdyt mezicasy tam na online vysledcich jsou. Kliknete si nahore na mezicasy zobrazit.

avatar

Praha

Celkem 53203 km
Minulý měsíc 100 km
10 km: 0:47:15 (2010)
půlmaraton: 1:46:26 (2010)
maraton: 3:46:35 (2012)

mapo žena 26.09.2011 14:29:59

>> SlavoK, 26. 09. 2011 14:23:45

>> mapo, 26. 09. 2011 14:15:08

Tak beru zpět, včera mně nefungoval internet, tak jsem koukala jen do mobilu…I když u mne žádná sláva, nemám se s čím chlubit.

Motto: ------------------ vytrvale jako smrt
avatar

Čelákovice

Celkem 22125,06 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:50 (2011)
půlmaraton: 1:32:39 (2011)
maraton: 3:23:50 (2011)

Láďa S. muž 26.09.2011 14:39:36

koukám že zmizel první příspěvek – ten souhlasil s redakcí, co to?

Motto: Teprve se zabíhám...
avatar

Postrizin

Celkem 41 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:30 (2011)
půlmaraton: 1:13:56 (2011)
maraton: 2:39:32 (2011)

SlavoK muž 26.09.2011 14:43:44

>> Láďa S., 26. 09. 2011 14:39:36

Taky se mi zda, uz jsem myslel, ze mam vlci mlhu… Tak ji mame asi dva. :)

avatar

Praha

Celkem 26265 km
Minulý měsíc 31 km
10 km: 0:40:06 (1984)
půlmaraton: 1:43:24 (2000)
maraton: 3:50:05 (2005)

EvženGe muž 26.09.2011 15:05:18

Kilometrovníky byly všechny. Aspoň před během. Proklusal jsem to až na tu osmu a pak docouval do cíle a všechny cedulky jsem potkal. Je pravda, že mně to trvalo dvě a půl hodiny a tak jsem měl čas se koukat. :-).

S tou vodou. Měl jsem u sebe flašku (omlouvám se ženským, vytáhl jsem ji až po hodině) a napít chtělo asi pět lidí. A dokonce některým jsem i nabízel a nechtěli.

avatar

Benešov u Prahy

Celkem 4768 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:16 (2012)
půlmaraton: 1:27:57 (2010)
maraton: 3:19:06 (2010)

chuchvi muž 26.09.2011 15:05:44

Běchovic jsem se zatím nezůčastnil,takže nemohu hodnotit,ale spíš nechápu proč je v článku vůbec marketing kritizován.Co je autorovi do toho,že neproběhla tisková konference a že chyběly spoty v rádiích a televizi?

avatar

Lysá nad Labem

Celkem 2843 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:38:26 (2011)
půlmaraton: 1:35:39 (2012)
maraton: 3:35:39 (2012)

Mikis4318 muž 26.09.2011 15:06:16

Přidávám se s pochvalou. Přesně ten servis, který potřebuju, stále trochu rodinná atmosféra a přitom prestiž mistrovství (skutečná, ne koupená). Za dvě stovky. Davy v mezích kapacity silnice, okamžitě se běží. Nesmlouvavá trať. (a dodávám taky pro objektivitu: nakonec špatný čas).

Motto: Hra na vlčí dech, gazelí nohy a Švejkova játra.
avatar

Trutnov/Praha

10 km: 0:31:01 (2009)
půlmaraton: 1:06:33 (2012)
maraton: 2:18:27 (2011)

peca_p muž 26.09.2011 15:16:55

Taky nechápu kritiku marketingu (konkrétně spotů v televizi a reklamy v médiích), to je to poslední co bych od pořadatelů závodu požadoval… Radši ať na tom pořadatelé ušetří.

avatar

Praha

Celkem 3004 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:41:21 (2012)
půlmaraton: 1:34:56 (2011)

Stocki muž 26.09.2011 15:32:02

První příspěvek zmizel, pravda…Já s ním však nemám nic společného, navíc se mi nedařilo přihlásit a musel jsem si poslat nové heslo. Zvláštní… Nicméně k závodu, mně osobně voda na trati nescházela, ale těm co třeba běží závod přes hodinu by možná nějaká ta kapka před závěrem přeci jen bodla. Startovní balíček bez zbytečných propagací, odznáček pěkný a ten kdo zde běhá už dlouho tak má pěknou sbírku. Triko žádný zázrak, navíc velikost XL je pro mě moc velká, avšak do závodu nejdu kvůli triku a s logem české spořitelny bych stejně ven nevylezl :-) I když letos nás běželo více než v předešlých ročnících, tak jsou Běchovice stále takovým komornějším závodem, než šílenost jako Nike Run Prague, kterou jsem chtěl absolvovat, ale když jsem zjistil, co to bude zač, tak jsem od plánu upustil. Ani noční Mattoni desítka mě moc nenadchla. Zklamán tak můžu být jedině s časem, loni 47:47 teď 45:31 ale chtěl jsem to dát za 44:44 :-) tak příště už nejlépe kolem 40.

avatar

maraton: 3:01:36 (2011)

Luboš Brabec muž 26.09.2011 15:36:01

Myslím, že Běchovice obstojí v dravé konkurenci komerčních městských megaběhů. Právě proto, že jsou jiné.

Ostatně přes 750 účastníků do 39 let ukazuje, že to není jen akce letitých veteránů.

Nepřál bych si, aby jednou všechny velké běžecké závody byly pojímané a organizované podle jednoho mustru. Někomu víc konvenuje Nike Run, někomu Běchovice. Ať si každý vybere, co je mu bližší.

avatar

Čelákovice

Renda muž 26.09.2011 16:50:56

Po mé šesté účasti je patrné, že se organizátoři každý rok snaží zapracovat a vyslyšet komentáře běžců a celkem se jim to i daří. Hodně se zlepšila registrace a bezpečnost zavazadel v cíli. To tričko už je celkem pověstné, tak k tomu nic. Pro mě by byla nejvítanější změna, kdyby byly v cíli zajištěny tak tři autobusy, které by v rozmezí cca 20 minut vozily lidi zpátky do Běchovic. Letos to bylo holt zase naprásklym MHD. Ale kdo se rád mačká … :-) Na druhou stranu jsem letos stál oběma nohama na dně autobusu, což se dřív několikrát nezdařilo. Za mě teda 1-.

avatar

Praha

Celkem 7881,3 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:33 (2014)
půlmaraton: 1:28:26 (2014)
maraton: 3:21:53 (2014)

ped7g muž 26.09.2011 17:21:04

Moje polemika s hodnocenim behy.cz:
Obcerstveni: ja mel tycinku + 0.5l vody, batoh jsem nasel rychle (tam jsem mel taky vodu) = u mne v poradku. Kamarad 10min po mne uz vodu v cili nemel, byl prazdny stolek (za nami dobehlo tak 5–6 veteranu, doufam ze jim nekdo pomahal pokud tam ta voda nebyla).
Ja bych rekl ze jeste tak +1–2 dobrovolnici v cili co by tohle hlidali a navigovali lidi nahoru k dalsim zdrojum tekutin a dam klidne za jedna. Je to proti „mega“ behum spartanske, ale tomu odpovidala i cena a propozice, nikde organizatori neslibovali neco vic.

Startovni balicek: triko je patrne tak nevkusne diky CS a ja osobne je nemam vubec rad (netyka se behani), takze se dal zdrzim komentare na potisk a design. Material ok. Jako zacinajici bezec bych ocenil i jine casti vystroje nez trika, trika mam za prvni mesic jiz tri od temer-funkcniho az po hadr na kolo. Co tak bezecke ponozky priste? :D Tam bych prezil asi i to logo CS. Odznacek se mi libil, je malinky, bude se to dobre skladovat (logo CS ho dost kazi, ale celkove jsem za nej rad).

Web je ponekud ospaly (link na online casomiru nebyl od zacatku, mohl byt klidne jeste pred startem, archiv je neuplny, atd…), ale jinak jsem tam nasel vse dulezite pred startem.

Marketing: nemyslim ze by to chtelo vice bezcu, takze marketing pred akci myslim adekvatni (resp. organizator sam musi vedet na jake skupiny lidi cili a jak moc se mu je povedlo oslovit). Po akci je to ponekud zvlastni ze si na to nedupnou i sponzori, nejake zabery do TV, tiskovky, rozhovory s bezci, atd.. to vse by melo byt hlavne v zajmu sponzoru a bud bych si to jako sponzor domluvil ve smlouve, nebo si to sam pomahal zorganizovat. Z pohledu organizatora to delat jen tak, kdyz je to spousta energie a zarizovani.

Nektere kilometrovniky jsem nevidel, mam pocit ze byly jen na prave strane a tam se nekdy z leve strany koukalo hur (zajimave ze i kdyz organizator zadal bezce o beh na prave strane, tak v nekterych usecich se bezelo uplne vlevo, zbytek jsem si upravil sam kdyz tam byl stin :) )

Ja osobne jsem si to velmi uzil, dekuji organizatorum za odvedenou praci. Vzdy je co zlepsovat, ale i s aktualni urovni jsem byl velmi spokojeny (i vzhledem ke startovnemu).

Motto: Pain is temporary, quitting lasts forever.
avatar

Praha

Celkem 6176,6 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:41:15 (2009)
půlmaraton: 1:34:00 (2005)
maraton: 3:23:32 (2006)

Radek Narovec muž 26.09.2011 17:55:47

Jestli mohu, podle mne marketing není nutně jen placená reklama. Marketing je celková komunikace směrem k nějaké cílovce. Jestliže se starší generace ohání tím, že dříve chodilo na Běchovice přes tři tisíce běžců, pak přeci nelze tvrdit, že tento závod nyní dělá správně komunikaci.

Jako závodník tiskovky nepotřebuju, jako novinář ano. Nebo alespoň přísun informací. Ani jedno se u Běchovic nekoná. Není pak divu, že se novináři do psaní o tomto závodě nehrnou.

Také ale netvrdím, že Běchovice mají dělat vše jako Nike nebo PIM. Mají dlouhou tradici? Pak by měla dýchat na účastníka na každém kroku a mělo by být vyprodáno měsíce dopředu. Je to hlavně o kreativitě. Volba forem komunikace a vhodných informačních kanálů je druhotná a nemusí stát ani korunu.

Každopádně se raduji s ostatními z velkého nárůstu počtu účastníků, postupného omlazování startovního pole a zlepšujících se známek účastníků. Cítím, že pokud mají být Běchovice domácím mistrovstvím, je na nás všech, abychom k tomu po svém přispěli.

Pěkný den

avatar

maraton: 3:01:36 (2011)

Luboš Brabec muž 26.09.2011 18:22:58

>> Radek Narovec, 26. 09. 2011 17:55:47

Jako běžec oceňuji především to, že registrace se proti minulým ročníkům (naposledy jsem běžel 2004) výrazně zjednodušila. Pohodlná platba s přihláškou přes internet, výdej čísla před závodem zabral pár vteřin.

Jako běžec jsem také rád, že není vyprodáno měsíce předem a že se stále ještě mohu přihlásit klidně i na místě.

Srovnávat účast s 80. lety je poněkud nešťastné, byla to jiná doba a jiné podmínky.

Běchovice jsou specifický závod. Jak svou náročností, tak tím, že se konají na periferii města. Asi nikdy nebudou dosahovat čísel jako PIM nebo Nike (naštěstí), ale o své účastníky se strachovat nemusí. Boston také nedělá kdovíjakou marketingovou kampaň, a přesto je na startu každý rok slušná tlačenice.

avatar

Praha

Celkem 6176,6 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:41:15 (2009)
půlmaraton: 1:34:00 (2005)
maraton: 3:23:32 (2006)

Radek Narovec muž 26.09.2011 18:39:49

Souhlasím s tebou, Luboši. Boston velmi pečlivě dbá o „své“ osobnosti. Velmi nenuceně a na úrovni komunikuje s médii, městem, i lidmi z druhého konce světa. Tradice netradice, neopovrhne novými médii. Prostě to není jen o jednom patníku…

avatar

maraton: 3:01:36 (2011)

Luboš Brabec muž 26.09.2011 18:48:15

>> Radek Narovec, 26. 09. 2011 18:39:49

Ale naštěstí to také není ani jen o Facebooku…

Mně se prostě jako účastníkovi závod líbil, organizačně tam všechno klapalo, jak mělo. Neviděl jsem jediný zádrhel. A především jsem si připadal jako běžec, ne jako marketingový terč.

Jistě by se něco dalo vylepšit (např. výdej zavazadel v cíli), ale i tak mi hodnocení skoro za tři přijde přísné. Ovšem to je jen můj názor.

P.S. Boston je mnohamilionový byznys: okolo 20 tisíc účastníků, startovné tuším 150 dolarů, BAA pořádá i další závody, má spousty štědrých sponzorů, neboť se přenos z maratonu vysílá do celého světa atd. Je jasné, že na marketing má úplně jiné prostředky než Sokol Běchovice. Oba závody bych srovnával jen tradicí a podobností tratě.

avatar

Praha 9

Celkem 9303,79 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:40:13 (2014)
půlmaraton: 1:31:41 (2013)
maraton: 3:27:44 (2014)

asteryx muž 26.09.2011 19:56:35

Ja bych se pridal, ale uz budu asi jenom opakovat co uz zaznelo. Kilometrovniky jsem videl vsechny, vsechny byly na prave strane silnice. Voda v cili na me bohuzel uz taky nezbyla (cas 44:13 + minutka nebo dve na vydech hned za cilem :-) ) ale dal jsem si 2× caj v jidelne a pivo a byl jsem spokojenej. Odznacek je prijemna zmena oproti medailim…oboji ma u me pametni hodnotu takze ok. Jediny co bych poradatelum vytknul bylo to vedro :-D priste bych prosil stejne pocasi jako bylo minuly rocnik (beha se mi v desti vyrazne lepe)

avatar

Ustí nad Orlicí

Celkem 4957 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:40:52 (2012)
půlmaraton: 1:36:25 (2012)

majkp muž 26.09.2011 20:15:39

Bezel jsem poprve a hodnotim velmi kladne. Tradice na me rozhodne dychala, asi to bylo poctem starsich borcu zavodniku. Tiskovka me nezajima, obcerstveni v cili stacilo, tricko adekvatni vysi startovneho, zazemi v cili i startu a registrace uplne v pohode, doprava vlackem z Prahy taky, docela by me zajimalo co si autor predstavuje pod pojmem „neplacena reklama v televizi, v radiich a v novinach“…:-) Vyprodano mesice dopredu? Proboha! Jen to ne! :-))

Motto: Runners have balls, all others just play with them...
avatar

Nejdek

Celkem 4918 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:43:25 (2014)
půlmaraton: 1:37:26 (2013)
maraton: 3:44:39 (2013)

Gumofka muž 26.09.2011 21:07:56

Pro mě byly Běchovice první a maximální spokojenost. Po netu zaregistrovat, na místě bez čekání vyzvednout číslo, start, cíl, odjezd domů, žádné pozlátko. 200,– s tričkem, či bez, nehraje roli, na zahradu bude OK. S časem 48 jsem měl v cíli vody dostatek, na trati i přes to vedro nechyběla. Co mě jako nepražáka dostalo, byl příjezd na start, protože všechny sjezdy na Běchovice byly již uzavřeny. Mohl jsem s tím ale počítat, příště už budu vědět.

avatar

RunPORG

Celkem 6175 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:44:42 (2012)
půlmaraton: 1:37:17 (2012)
maraton: 3:31:20 (2012)

marnot muž 26.09.2011 21:22:56

>> Luboš Brabec, 26. 09. 2011 18:48:15

Souhlas a naprostá spokojenost. Běžel jsem Běchovice poprvé a klady výrazně předčily drobné nedostatky. Rád poběžím napřesrok znovu. (Nevadí mi ani PIM běhy. Myslím, že to nemá moc smysl srovnávat.)

avatar

Mladá Boleslav

Celkem 2259,2 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:44:51 (2011)
půlmaraton: 1:46:28 (2010)
maraton: 4:44:26 (2016)

rockysouthpaw muž 26.09.2011 21:54:42

příliš nesouhlasím s hodnocením redakce, jasně nějaké nedostatky by se našly, ale myslím, že nejsou tak důležité a hlavně běžecké závody jsou o běhání a ne o nějakém občerstvení, marketingu nebo snad tričku, nesmíme být tolik rozmazlení páni redaktoři ;-)

Motto: It ain´t about how hard you hit, it´s about how hard you can get hit, how much can take and keep moving forward...get up and run!
Nalezené položky: 47 První Předchozí | 1 | 2 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.