Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít

V Košicích běželo po ranveji 1400 běžců

tisková zpráva | 24.04.2016 | přečteno: 3957×

Premiéra vo veľkom štýle, tak možno nazvať prvý ročník nočného behu po dráhe košického letiska, ktorý zožal absolútny úspech. Na netradičnú trať sa postavilo takmer 1400 bežcov, bez medaily neostal ani jeden. Košice tak majú ďalšie prvenstvo, na Slovensku sa po dráhe letiska bežalo úplne prvýkrát.

Wizz Air Košice Runway Run 2016, ktorý organizovalo Rádio Košice, vdýchol na vzletovú a pristávaciu dráhu bežeckého ducha. Športovci i fanúšikovia boli plní očakávania, ktoré sa neskôr úspešne naplnili. „Bol to zážitok na celý život, konečne som pri niečom, čo sa deje prvýkrát a som taký šťastný, že je to v Košiciach,“ prezradil bežec Ján z okolia Košíc, ktorý bral beh rekreačne a čas ani nesledoval.

Športovci si už pri registrácii vyberali medzi 5km a 10km traťou. „Asi najdôležitejšie bolo splniť všetky bezpečnostné opatrenia, ktoré sú späté s medzinárodným letiskom, a sme naozaj veľmi radi, že ľudia boli excelentní, za čo im ďakujeme. Niektorým bolo ľúto, že nemohli povzbudzovať popri trati, no toto podujatie bolo výsostne venované bežcom pre ich osobné rekordy, pre fanúšikov robíme večerné behy historickým centrom Košíc,“ zhodnotil hlavný organizátor podujatia Marek Petráš z Rádia Košice.

Wizz Air Košice Runway Run prilákal na košické letisko ostrieľaných športovcov aj rekreačných bežcov, povzbudiť ich prišli stovky návštevníkov z celého Slovenska. Aj keď nemohli byť popri trati, pomocou priameho prenosu im nechávali veselé odkazy, ktoré sa bežcom premietali počas behu. Do tempa im hrala Campana Batucada, rovnako nabudilo vystúpenie Mariána Čekovského, živá Dj´s Párty Rádia Košice a súťaže s možnosťou vyhrať poukazy na letecké služby spoločnosti Wizz Air. Víťazom mužskej kategórie na 5km sa stal Košičan Igor Vaktor s časom 00:17:09. „Behalo sa super, počasie tiež výborné, dobrý pocit, atmosféra, všetko.“ Druhé miesto obsadil Peter HALAGARDA s časom 00:17:11. Tretí v kategórii 5K bol Peter KOHÚT z Košíc (00:17:23).

Medzi ženami v kategórii 5K dominovala Barbara Chrenková z Dubnice nad Váhom s časom 00:20:26. Druhá dobehla Radoslava Dobrová z Košíc (0:22:22), tretia skončila Košičanka Lucia Linkeschová (0:22:31). Najrýchlejším tímom bol Doplnkyprespor­tovcov.sk (00:17:16) na čele s už spomínaným Igorom Vaktorom a Petrom Kohútom. 10 km dlhá trať rovnako našla víťazov. V mužskej kategórii zvíťazil Patrik Vyšňovský zo Strážskeho s časom 00:31:56, druhú priečku obsadil Radovan Tomeček (00:32:14), tretie miesto si prevzal Ukrajinec Andrii Pavelko s časom 00:33:33.

Košický runway si užívali aj dámy, prvé miesto v kategórii 10K získala Zuzana Durcová z Myjavy s časom 00:34:59,: „Som veľmi spokojná so svojím výkonom, ja som si hlavne išla zabehať, vydať zo seba maximum, a to, že ako sa umiestnim, nie je až také podstatné.“ Strieborná priečka patrila Bratislavčanke Ľuboslave Dobocziovej (00:38:11). Tretie miesto si odniesla Lívia Krajňaková z Košíc (00:39:34).

Účastníkmi nočného behu boli bežní ľudia, ktorí sa na dráhu letiska len tak nedostanú. Dobrú atmosféru si pochvaľoval aj riaditeľ Letiska Košice Michael Tmej: „Letiská sú vo všeobecnosti miesta, kde ľudia nechodia, aby ich videli, chcú ich len opustiť a úspešne na nich pristáť. Je to len miesto pre služby, a teda, hocikedy, keď môžeme ukázať, že letisko je viac ako len miesto, kde sa lieta, je to pekné. Bola to veľká príležitosť, sme dostatočne malí, aby sme mohli uzavrieť runway na tu chvíľu a je to unikátna príležitosť dostať na dráhu ľudí, ktorí sa tu bežne nedostanú.“

Za leteckú spoločnosť WIZZ AIR Aron Andrenyi: „Samozrejme, máme ďalšie plány, pre ďalšie ročníky, možno to urobiť aj o rok, uvidíme, ale čo môžem povedať teraz, že sme spokojní, bolo to výborné podujatie, veľmi dobre zorganizované, takže, myslím, že to môžeme urobiť napríklad väčšie a… Sme definitívne otvorení pokračovaniu…“

WIZZ AIR KOŠICE RUNWAY RUN napísal svoju prvú kapitolu a ukázal, že metropola východu si takéto veľkolepé podujatie zaslúži. „Rádio Košice nerobí veci iba pre prvý ročník, má to byť tradícia, ktorá sa má opakovať, a bude sa opakovať aj v roku 2017,“ uzavrel podujatie hlavný organizátor Marek Petráš.

Fotky z podujatia nájdete na www.tvkosice.sk

WIZZ AIR KOŠICE RUNWAY RUN 2016 výsledky: http://sportsofttiming.sk/…results/1777?…

Komentáře (Celkem 64)

Nalezené položky: 65 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | Další Poslední

tiskovazprava muž 24.04.2016 10:12:43

Premiéra vo veľkom štýle, tak možno nazvať prvý ročník nočného behu po dráhe košického letiska, ktorý zožal absolútny úspech. Na netradičnú trať sa postavilo takmer 1400 bežcov, bez medaily neostal ani jeden. Košice tak majú ďalšie prvenstvo, na Slovensku sa po dráhe letiska bežalo úplne prvýkrát.
Odkaz na článek

avatar

Sloviensko

rudo muž 24.04.2016 10:22:01

""" 10 km dlhá trať rovnako našla víťazov. """

neuveritelne, zaujimava informacia.

nevie niekto ako si trat hlada vitazov ?

Motto: you can't stop, what is coming !
avatar

Poprad

10 km: 0:34:36 (2014)
maraton: 2:40:46 (2015)

runtachykard72 muž 24.04.2016 16:17:14

.o tom,ze viacerym zhodne GPS vykazovalo hodnotu 9,61 km,,,alebo velke zmatky po starte,ked bezci pobehovali z jednej strany runway-e na druhu a nevedeli kadial(az jeden bezec ich usmernil),,alebo o štartovnom za 15–17–20€…už nepíše nikto :-) …

Motto: .... A z vlku jsou dnes malamuti a z nočni mury prosty sen. A na ten sen je spolehnutí. Můj bože, to je krásný den.
avatar

Poprad

10 km: 0:34:36 (2014)
maraton: 2:40:46 (2015)

runtachykard72 muž 24.04.2016 17:51:56

ako som pisal organizacia behu z mojho pohladu nic moc, vysledky neuplne, namiesto klubu sa uvadza bydlisko, neviem preco, koho zaujima bydlisko bezca, ale velke starosti si s tym nerobia zrejme, dalej vo vysledkoch timov sa scitava len cas dvoch najrychlejsich bezcov, ostatny clenovia timu sa uz nemusia snazit, aj tak nebudu zaratany do priemeru

Motto: .... A z vlku jsou dnes malamuti a z nočni mury prosty sen. A na ten sen je spolehnutí. Můj bože, to je krásný den.
avatar

10 km: 0:35:20 (2018)
půlmaraton: 1:18:52 (2018)
maraton: 2:44:09 (2019)

SirBasy muž 25.04.2016 00:33:08

>> runtachykard72, 24. 04. 2016 16:17:14 To gps ukazalo menej aj mne – ale nie az takuto hodnotu. Mal som tam dvoje hodiniek a ukazali mi rozdiely 9,71 a 9,78. Pre beh ako taky je to nepodstatne, len je skoda ze si to nedali premerat oficialne, aby to bola cista desiatka.

Ten bezec co ich usmernoval som bol asi ja – reval som tam na nich zozadu ze „doľava“ :-))) Na druhu stranu si vsetci mohli pozriet asi kadial vedie trat- na webe to bolo – pozeral som to asi 4 hod pred behom. Pisali tam aj ze brat celovku ( kto by vsak behal v celovke 10tku?? Ked svieti mesiac tak ju neberiem ani do lesa, nie na rovny beton), no bola tam tma ako vo vreci a aj ked bola runway vysvietena, tak navigatorov bolo vidno naozaj slabo- tie bocne svetla skor oslepovali. Asi tie svetielka je lepsie vidno z nadhladu z lietadla ako zo zeme.

Startovne bolo vysoke no predpokladam rovnako aj naklady, kedze tam bolo dost ludi z letiska ktori to dozorovali a urcite neislo o dobrovolnikov.

Kedze to bol prvy rocnik, a z tych vyjadreni okolo som mal pocit, ze do poslednej chvile sa nevedelo ci sa to bude este organizovat, tak sa da prizmurit oko Tak dufajme, ze v dalsom roku sa popasuju s mierecnou dlzkou a hlavne s presnym startom. ( to som vnimal ja ako preslap, aj ked neviem skutocny dovod 10 min. meskania)

avatar

Postrizin

Celkem 41 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:30 (2011)
půlmaraton: 1:13:56 (2011)
maraton: 2:39:32 (2011)

SlavoK muž 25.04.2016 09:37:05

>> runtachykard72, 24. 04. 2016 16:17:14

Ber to tak ze letiskovy poplatok 15–20Eur je este celkom lacny. Keby ti k tomu pridali aj palivovy priplatok, uz by cena riadne vyliezla hore. ;-)

avatar

Sloviensko

rudo muž 25.04.2016 11:07:45

>> SlavoK, 25. 04. 2016 09:37:05

:-D
Motto: you can't stop, what is coming !
avatar

Poprad

10 km: 0:34:36 (2014)
maraton: 2:40:46 (2015)

runtachykard72 muž 25.04.2016 14:03:07

>> SlavoK, 25. 04. 2016 09:37:05

.mne ťažko Slavomíre…niečo pred startom závodu som okolo oplotenia letiska bicykloval do práce :-)

Keby na mojom rozhodnutí stál,alebo visel osud 20eurovky(za štartovné)…s ra­dostou preferujem pripálenie cigarety,bez výčitiek......a pre istotu aj kamošom,aby sa náhodou nadala vymenit v banke…a kebyže v banke vymenia aj malinky kúsoček..ntak preferujem popáleninu prstov 3-ho stupňa s dobou liečenia 2mesiace

Motto: .... A z vlku jsou dnes malamuti a z nočni mury prosty sen. A na ten sen je spolehnutí. Můj bože, to je krásný den.
avatar

Pavel Frček muž 25.04.2016 21:56:34

Prečo si poradatelia nenechali zmerať trať od Emila Ruska z Košíc, ktorý je certifikovaným meračom IAAF? Údaje GPS berte iba ako orientačné, mohol bych to zo svojich meraní doložiť. U nás v ČR, konkrétne v Brne, máme niečo podobné – MasarykRun na motocyklovej dráhe GP. Pri letošnom 3. ročníku bežalo viac ako 1 500 účastníkov). Trať je pre nich presně zmeraná. Pre zaujímavosť: od oficiálne délky trate, ktorá je meraná stredom vozovky, sa liší o takmer 200 m: 5 403×5 221 m… (Takže rekordy motocyklov a ich priemery na 1 kolo je treba také brať s istou rezervou.) Hlavný závod sa bežal na 2 kola (10 442 m), ale všetci bežci mali zmeraný i čas na 10 km, tak isto ako pri behu na 1 kolo 5 km.

avatar

Celkem 27228,99 km
Minulý měsíc 0 km

jm1 muž 25.04.2016 23:04:33

>> Pavel Frček, 25. 04. 2016 21:56:34 …Údaje GPS berte iba ako orientačné … MasarykRun … 2 kola 10 442 m …

Z Masaryk Runu mam k dispozici dvoji vlastni GPS cisla:

  • 2014: 10.53 km (=diference proti OFIC. cislum +/- 90 m)
  • 2015: 10.51 km (=diference 70 m)

IMHO tak s GPS dociluji reprodukovatelnou odchylku oproti „certifikatu“ pod 1% a GPS se jako ORIENTACNI indikator spravneho/chybneho vymereni nejspis pouzit da

avatar

Pavel Frček muž 25.04.2016 23:35:42

>> jm1, 25. 04. 2016 23:04:33

No jistě, orientačně ano, to jsem přece zdůraznil,ale v žádném případě ne jako reprezentativní, čili závazné. Divil by ses, jaké rozdíly mi hlásili běžci na půlmaratonu Moravským krasem. Taky mi tvrdili, že je to delší (až o 300 m). Neuvědomili si, že v poměrně hlubokém údolí Punkvy jim občas signál úplně vypadl. Mám ověřeno, že do jisté míry tak působí i trať, která vede pod stromy.

avatar

Celkem 27228,99 km
Minulý měsíc 0 km

jm1 muž 26.04.2016 00:01:38

>> Pavel Frček, 25. 04. 2016 23:35:42 …půlmaratonu Moravským krasem…

SAMOZREJME. Relativne hluboka krasova strz je typicky priklad mista, kde se GPS muze dostat do problemu.

Ale presto treba ma „blanenska“ cisla z lehce „podmerujici“ FR910 az tak strasna nejsou:

  • 2013: 20.98 km
  • 2014: 20.96 km

Naopak, treba takovou Olomouc (se startem z C/D koridoru) merim opakovane o „fous“ delsi:

  • 2014: 21.35 km
  • 2015: 21.23 km
avatar

10 km: 0:35:20 (2018)
půlmaraton: 1:18:52 (2018)
maraton: 2:44:09 (2019)

SirBasy muž 26.04.2016 01:35:40

>> Pavel Frček, 25. 04. 2016 21:56:34

Tak som sa dnes trochu pytal a bolo to trochu komplikovanejsie ( berto to tak ze predavam ako som nakupil) – runway bola zatvorena na cca 3 hodky- z toho 2 hodky na beh. Na pripravu trate po prvotnych kontrolach ostalo cca 35 min. Organizator bol na konci prekvapeny rovnako ako bezci s deklarovanou dlzkou, kedze trat bola planovana podla letiskovych podkladov a boli dohodnute a vyznacene body otociek podla presnych planov.

Bohuzial sa niekde stala chyba… Jednoducho otocky neboli pravdepodobne na dohodnutych kotach. A cas premerat to neostal. Po skonceni behu vsetko z trate islo hned dole. Lahko niekoho sudit a obvinovat ale na plochu sa len tak nedostanete aby ste si overili predtym co a ako bude fungovat.

Na odlahcenie: mozno len nejaky letiskovy zamestnanec nechcel aby sme sa tolko trapili, tak tu trat skratil :-))) Tak ci tak trat bola rovnaka pre vsetkych a v buducom roku pokial nas nepostihne nepriaznive pocasie, tak to bude dobra trat ako si spravit rychlu desiatku – pokial nebude fukat, ako hned den nato. :-)

>> runtachykard72, 25. 04. 2016 14:03:07 Startovne je vysoke, to som nastastie nemusel riesit kedze ho platila firma. ( V tom mas pravdu, ze bolo by pekne vidiet pri mene nazov klubu a nie mesto).
Inak som pozeral este vcera po nete ake su runway runs vo svete a tie ceny su este sialenejsie. Prekvapil ma len New york kde beru „len“ 30 dolči a ide to na charitu, ale taka Pest do 50€ a v Irsku myslim az 65€

Inak vyborny beh so startovnym 0 cela nic, k tomu pivo gulas a tricko robia vo Velkom Sarisy v maji – vola sa to pivovarsko hradna sedemtisicovka. :-)

avatar

cinclusatko žena 26.04.2016 10:58:51

>> jm1, 25. 04. 2016 23:04:33

suhlasim s tebou, ak neratam merania mobilmi, ale fakt sportestermi, byva to clekom presne… tiez mam z Masaryka 10,56 km na hodinkach a aj na inych zavodoch mi gpsko nemeria vacsiu odchylku ako 0,1km… neratam jeden zle vymerany pretek, kde prvych 9km na chlp sedi s tabulami a zrazu desiaty je dlhsi… priskore nasadenie na zaver, ale vydrzali sme… v kosiciach by ma mrzelo ze do zaveru sa mohlo ist skor…

>> SirBasy, 26. 04. 2016 01:35:40

nebezala som, takze sa moc nestazujem :) ale k tvojej poznamke o zatvoreni runway, to je taky medik organizatora…or­ganizator je tu na to, aby zabezpecil trat a servis, ak to nestiha za tri hodky, musi si vybavit styri a nie modlit sa, ze snad to sedi…

avatar

Sloviensko

rudo muž 26.04.2016 12:54:26

>> SirBasy, 26. 04. 2016 01:35:40

sarisky tigry usmev (pivo) som pil len raz, fujtajbl

by som to nebezal-nepil, ani keby mi zaplatili

Motto: you can't stop, what is coming !
avatar

Sloviensko

rudo muž 26.04.2016 12:58:28

taketi behy su atrakcia a nie ako presne behy na oficialne vykony

preco to berete ze to bol zavod na 10km?

bol to beh letiskom a ja sa sutazilo kto dobehne skor

kto chce spolahlivy udaj nech ide bezat s atletmi 10,000 metrov

draha (25×400m )

aj oresne zmerana a certifikovana trat sa da pokazit ak sa postavia otocky inde

alebo ak bezci skracuju trat, cez travu alebo cez chodnik atd

presne vymeranie a udelenie certifikatu este stale nic neznamena

Motto: you can't stop, what is coming !
avatar

10 km: 0:35:20 (2018)
půlmaraton: 1:18:52 (2018)
maraton: 2:44:09 (2019)

SirBasy muž 26.04.2016 14:17:26

>> rudo, 26. 04. 2016 12:54:26

sarisky tigry usmev (pivo) som pil len raz, fujtajbl – Ale neprehanaj – teraz je z toho standardne europivo :-)) a neboj na obcerstvovacke maju cistu vodu :-))

avatar

Pavel Frček muž 26.04.2016 14:26:17

>> rudo, 26. 04. 2016 12:58:28

Přesně změřená trať znamená dost – je přesně změřená. Vše další už je na poctivosti pořadatele, zejména u tratí, kde je otočka, v tom máš naprostou pravdu. Zkracování po trávníku, přes chodník apod. se dá snadno zabránit oplůtky nebo PVC pásy, jaké používá třeba policie (tzv. mlíko). Správný certifikát má proto ve svém závěru klauzuli, že platí jen tehdy, „pokud pořadatel uskuteční závod přesně podle zde popsané a změřené trati“, stejně tak i podmínku, že „na místech, kde by bylo možné si trať zkrátit, budou umístěny příslušné a účinné zábrany.“ Ta místa certifikát specifikuje.

avatar

Celkem 27228,99 km
Minulý měsíc 0 km

jm1 muž 26.04.2016 14:45:18

>> Pavel Frček, 26. 04. 2016 14:26:17 …závod přesně podle zde popsané a změřené trati…

O shodnosti realne vytycene trati s tou dle relativne velmi detailniho planku muzeme my v CR jen teoretizovat ;-)

avatar

cinclusatko žena 26.04.2016 20:24:03

lenze ked si skracuju bezci trat, je to ich problem a svedomie, ze si zabehli desiatku – nedesiatku, kdezto ked to pokasle organizator, ten bezec zabehne nedesiatku ci chce ci nechce… startovne je vlastne kupa eventu, ktora hovori o desine… to je ako keby sme kupovali karton co ja viem keksikov, kde ich ma byt desat, ale z desiateho bude iba polka, lebo vyrobca si nieco zle zratal :D

avatar

Pavel Frček muž 26.04.2016 21:33:55

>> jm1, 26. 04. 2016 14:45:18

Asi ti nerozumím, co je na tom k teoretizování právě v ČR (tady spíš v SR). Ta trať je jednoduchá jako málokterá, takže dodržet její skutečně změřenou a běžci pak absolvovanou délku nemůže být jen pro trochu poctivého pořadatele žádný problém. Pětka má dvě zatáčky a dvě obrátky, desítka o jednu obrátku (na 5. km) víc + zase dvě zatáčky a dvě obrátky ve druhém kole. Vymezit zatáčky naprosto přesně oplůtky není nejmenší problém, na obrátkách stačí kužely a směrníci. A je po teorii.

avatar

Postrizin

Celkem 41 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:30 (2011)
půlmaraton: 1:13:56 (2011)
maraton: 2:39:32 (2011)

SlavoK muž 27.04.2016 05:57:41

>> Pavel Frček, 26. 04. 2016 21:33:55

Vzdyt to sam nejlip znas z praxe Pavle. Ty rozmeris trat presne popises kde dat jaky kilometrovnik. A pak tam poradatel posle buhvikoho s buhvijakyma istrukcema a buhvijakou kombinaci inteligence/od­povednosti/sna­zivosti a kilometrovnik da o 300m plusminus uplne presne.

avatar

Celkem 27228,99 km
Minulý měsíc 0 km

jm1 muž 27.04.2016 06:46:47

>> Pavel Frček, 26. 04. 2016 21:33:55 …A je po teorii…

Prave ze ne.

Chyby mohly (tedy IMHO) nastat hned na nekolika mistech:

  • pri vymerovani trati (bylo vubec provedeno „na miste“, anebo na runway predem nikoho nepustili a spokojili se „jen“ s cisly z CADu?)
  • pri vytycovani trati (jsou tu urcite naznaky, ze to nijak peclive nebylo ;-) )
  • eventualne mohlo dojit k hromadne chybe GPS

BTW, nemuze tu nekdo zverejnit svuj zavodni GPS zaznam?


Edit:

>> Pavel Frček, 26. 04. 2016 21:33:55 …desítka o jednu obrátku (na 5. km)…

Jedna fakticka: otocka do 6. km nebyla v cili 5ky, ale prinejmensim nekolik desitek metru pred nim ⇒ jednu principialni „chybku“ ve vytyceni trati bychom tu meli …

avatar

Sloviensko

rudo muž 27.04.2016 09:57:54

rozdiel medzi certifikatom a tym co sa naozaj v ktorom rocniku bezi je problem vsade vo svete

v AUS to boli katastrofalne situacie velmi casto, napriklad maraton v Hobarthe Tasmania alebo v Melbourne na automobilovej drahe sa mala bezat najpresnejsia cestna 10km a pritom si miesto startu posuvali kazdy rok upne inde, co bolo lahko porovnatelne z fotografii startu… a pritom sa bafunari z atletiockeho svazu statu VIC hadali ze ten okruh maju presne IAAF certifikovany…

co sa tyka skracovcania trate bezcami, jedna vec je postavat ploty a bariery a druha vec je na urcitych miestach kde sa to da nejako porusit aby bol rozhodca a diskvalifikoval kazdeho

poctivost bezca je jedna vec ale praviodla a rozhodcovia maju svoj dovod

skutocni atleti vedia velmi dobre ze na drahe, ak vytrvalci slapnu hoci len 1 nohou na 1 krok mimo mantinel dovnutra (na travu a podobne, tak su DQ, hoci tam slapli len koli rovnovbahe a stratili tynm cas a tempo a boli tam vystrceny superom, jasne ze je mozne sa odvolat a pripad riesi komisia zo zaznamu ak je video zaznam…

a ak sprintery a strednotratiary slapnu za ciaru svojej drahy su DQ aj ked je to na rovinke a si tak svoju vzdialenost predlzia

cize v skutocnej atletike su rozhodcovia a ti sleduju dordrzanie vsetkych pravidiel a nehra sa na to ze bezci maju byt poctivi a neskracovat trat

verejne behy nie su atletika, je to soplocneska udalost a neevoduju sa z nich rekordy atd

je dost zbytocne sa hadat kolko bezali hobici metrov a ake teda maju osobaky a ake nemaju

Motto: you can't stop, what is coming !
avatar

Sloviensko

rudo muž 27.04.2016 09:59:49

>> SlavoK, 27. 04. 2016 05:57:41

aj v zahranici si posuvaju medzicasove kilometrovniky a niekedy aj koberce snimaju cioy kazdych 5km podla toho aby boli blizko obcerstvovacky alebo nezavadzali pri obcerstvovacke a podobne

kreativita mnohych organizatorov a ich pomocnikov je nekonecna

Motto: you can't stop, what is coming !
avatar

rejca muž 27.04.2016 14:07:40

>> rudo, 27. 04. 2016 09:57:54 verejne behy nie su atletika, je to soplocneska udalost a neevoduju sa z nich rekordy atd

Atletika (z řeckého áthleon) je základní sportovní odvětví, které zahrnuje přirozené pohybové vlastnosti člověka, tj. běhy, chůzi, skoky, vrhy a hody; původně znamenala boj, závodění. ;-)

Motto: Aktivně sportoval - skákal do řeči a vrhal stín.
avatar

Poprad

10 km: 0:34:36 (2014)
maraton: 2:40:46 (2015)

runtachykard72 muž 27.04.2016 14:50:45

verejne behy nie su atletika,

… a co to je ???,..sa zj.b.ješ..

Snocker??

Ked som BEHAL desinu za 34:30…čo som góly dával?? a :

(domáci)34:30(hos­tia) ..

…bol konečny výsledok stretnutia?

Máš pocit,ze svoje bicáky,ramená ,lytka,stehna,vy­sekanu mriezku na bruchu,kamennu tvár ..a 64 kilo mam z varenia????… ..prečo mi doma nevisí krásna medaila s ocenením od jamie-ho olivera,ale od slovenskeho atletického zvazu ???

Postav slovaka profiwka atleta bezca vedla mna a hned ti bude jasne,kto je tu pán athléét. (Pardon)

Motto: .... A z vlku jsou dnes malamuti a z nočni mury prosty sen. A na ten sen je spolehnutí. Můj bože, to je krásný den.
avatar

Sloviensko

rudo muž 27.04.2016 21:18:07

>> rejca, 27. 04. 2016 14:07:40

>> runtachykard72, 27. 04. 2016 14:50:45

atletika je presne definovanovy sport, kde sa sutazi za dodrziavania presnych IAAF pravidiel

kedze tieto sa nedodrzuju ani pri ultra behoch tak ani ultra nepatri pod atletiku

aj preto sudruh Capalbo povedal ze cestne behy sa vyclenie spod atletiky

cestne behy porusuju viacero roznych pravidiel

napriklad pravidlo o striktne oddelenom starte muzov a zien.

kazdy verejny beh, kde sa startuje spolu porusuje pravidlo IAAF.

preto aj evidovanie zenskych rekordov na maratone a inych cestnych vzdialenostiach je teraz mozne iba z pretekov kde zeny bezia striktne samostatne

Motto: you can't stop, what is coming !
avatar

Pavel Frček muž 27.04.2016 23:30:05

>> SlavoK, 27. 04. 2016 05:57:41

Slávku, máš v mnohém pravdu, ale musíme rozlišit vlastní přesnost měření a postup pořadatele. KAŽDÝ rok ráno opravuji umístění km na Běchovicích, polovina z nich je blbě (taky o 70 m), ačkoliv mají ode mne tak přesný popis, že i mimoň to správné místo musí při trochu větší pozornosti najít. Důležitá je však především celková změřená délka, i když i ty kiometrovníky by měly být správně. Ale třeba v Pečkách to Petr Lhota dělá precizně.

avatar

Pavel Frček muž 27.04.2016 23:40:10

>> jm1, 27. 04. 2016 06:46:47

V Košicích jsem nebyl, takže ve svém komentáři jsem vycházel pouze z plánku. Jedna věc je, jako to bylo změřeno a druhá, jak by to změřil Emil Rusko. Tvrdím, že bez problémů. Skoro to vypadá, že ti, co to měřili, si s tím moc hlavu nelámali, ale nerad bych jim křivdil.

Nalezené položky: 65 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.