Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Ostatní » Flow ve sportech

Flow ve sportech

Nalezené položky: 12 První Předchozí | 1 | Další Poslední
avatar

Samson muž 27.03.2012 17:06:56

Ahoj,

jsem student rekreologie a dlouholetý sportovec a v rámci své diplomové práce se zabývám konceptem flow. Je to velice přirozený prostředek pro zvýšení výkonnosti, spokojenosti a vnitřní motivace sportovce. Proto by mě zajímalo, zda je tento koncept v podvědomí sportující veřejnosti, jestli sportovci skutečně takovýto stav zažívají a jak se to u nich projevuje?

Proto, máte-li s tímto stavem jakoukoliv zkušenost, neváhejte zde napsat pár slov!

Pokud vám flow moc neříká, nebo se o něm chcete dozvědět více, navštivte tuto stránku…

http://flowsport.webnode.cz

…nenechte se zmást dětinským vzhledem stránky, její obsah vychází ze seriózních základů sportovní psychologie.

avatar

Manětín

Celkem 4583 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:47:00 (1998)
půlmaraton: 1:53:36 (2007)
maraton: 4:24:25 (2007)

Kydy muž 27.03.2012 19:39:08

Nevím, jestli jsem to dobře pochopil… je flow absolutní splynutí s prováděnou sportovní činností? … já mám tento stav vázaný na počasí :-) takto: v létě, pokud je teplo a do toho prší, tak mě doma nic neudrží a musím jít běhat. To se do toho tak moc vžiju, že opravdu nevnímám nic jiného a odcházím do jiného světa. Já tomu stavu říkám „čtvrtý rozměr“. Nevím, jestli jsem Ti pomohl… :-)

Motto: Běhání je krásný... hlavně to pívo potom :-) Vidíš-li někoho běžet, nepřemýšlej o něm, ale o sobě...
avatar

Sloviensko

rudo muž 27.03.2012 21:58:38

Mam pocit ze je tam vsetko popletene dokopy, osobne citam o sporte v angline vyse 20 rokov, vyraz FLOW som ale doteraz nenasiel.