Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Boty obecně » Tretry - jak s nima ?

Tretry - jak s nima ?

Nalezené položky: 6 První Předchozí | 1 | Další Poslední
avatar

Adamov

Domcha žena 13.10.2009 18:32:09

Brý den , mám takový dotaz . Mám již vybrané tretry , ale na e-shopu , tak se zatím jezdím dívat do různých měst , jestli se pro mě nějaké nenajdou . Ale k otázce . Chtěla bych se zeptat , jestli můžu s tretrama běhat na jiném povrchu , než tartan ? Nebo prostě stadiony ? Třeba ven do lesa nebo travnatý povrch .. jelikož bych je využívala jen 2 x do týdne , na ten tartan , a ona mi noha roste celkem rychle , takže by to byla dost škoda , koupit si je a tak málo je využívat … Díky moc za rady .

P . S : V tretrách jsem naprostý amatér , tak se nezlobte .. :))

avatar

10 km: 0:39:21 (2009)
půlmaraton: 1:29:47 (2007)
maraton: 3:30:13 (2009)

Seb muž 13.10.2009 19:16:07

Tretry jsou hlavně na závody a občas se v nich dá trénovat (hlavně sprinty). Na jiném povrchu než tartanu běhat můžeš, ale tretrám se to asi moc líbit nebude. Na škváře se zašpiní, na nečem tvrdším se ztupí hřebíky. Tráva by ještě šla (např. na fotbalovém hřišti). Tretry je nutné si vyzkoušet. Většinou jsem si kupoval menší číslo než boty na běhání. Je taky důležité jakou trať chceš běhat. Jsou speciální tretry na sprint, skoky, delší tratě, kros atd. Přeju Ti šťastnou ruku při nákupu.

avatar

Adamov

Domcha žena 14.10.2009 15:05:22

Ok , díky . Já bych je právě na tom tartanu moc nevyužila . Každopádně bych si je vzala na dlouhý tratě .. x) Jdou ty hřeby nějak vyměnit ?

avatar

Vyškov

10 km: 0:39:21 (2009)
půlmaraton: 1:29:47 (2007)
maraton: 3:24:33 (2012)

Moulin1 muž 14.10.2009 15:34:32