Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Běžecký trénink » Jak pouzivat GPS tracker pri treninku?

Jak pouzivat GPS tracker pri treninku?

Nalezené položky: 6 První Předchozí | 1 | Další Poslední
avatar

PomalySlimak muž 06.01.2022 10:58:21

Uz nekolik let beham a letos jsem pod stromeckem nasel chytre hodinky s GPS trackerem. Mam z nich docela radost, bude to pro muj trenink urcite prijemne zpestreni. Ale najednou jsem si uvedomil, ze vlastne nevim, jak to pouzivat. Nemyslim technicky (navod si precist umim), ale neumim se rozhodnout, co vsechno bych mel zaznamenavat. Muj bezny trenink se vetsinou sklada z:

  1. pomaleho rozbehnuti,
  2. kratkeho rozcviceni,
  3. „skutecneho“ treninkoveho behu,
  4. pomaleho vyklusu

(a pak jeste doma kratkeho protazeni). Zajimalo by me, co vsechno si vy ostatni zaznamenavate pomoci GPS. Jen tu hlavni cast C? Nebo vsechno? Nebo A+C+D, ale na B hodinky pozastavite? Jsou to asi hloupe otazky a z hlediska ucinosti treninku je to samozrejme uplne jedno. Ale ja se proste nemuzu rozhodnout. (Byl to tak trochu danajsky dar :))

avatar

Brno

Celkem 80408,84 km
Minulý měsíc 469,9 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 06.01.2022 14:51:00

>> PomalySlimak, 06. 01. 2022 10:58:21

Já jsem v tomto asi extrém, nicméně mám na každou část samostatnou jednotku, když třeba na Strava vesměs nahrávám jen to C, pokud se nejedná o delší souvislý běh/přesun. Hodinky nikdy nezastavuji, pokud je zastavím, vždy pak po přerušení spustím novou jednotku.

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

Eymir Gölü

Celkem 3486 km
Minulý měsíc 0 km

Skritek Hugo žena 06.01.2022 20:12:39

>> PomalySlimak, 06. 01. 2022 10:58:21

To si sedne a sám si časem vybereš, jak ti bude nejvíce vyhovovat. Osobně nejčastěji používám verzi, kdy každou věc měřím zvlášť. Rozcvičení ne, ale rozklus je jedna jednotka, samotný trénink také a stejně tak výklus. Když si vzpomenu a nahraju si trénink předem do hodinek, tak se řídím jen pípnutím a mám to vše jako jeden celek. Prostě to neřeším.

Když jsem si koupila první hodinky s GPS, tak jsem popár trénincích hlavně měnila nastavení jednotlivých údajů na displeji. De facto jsem minimalizovala, ať je tam toho co nejméně a je to snadno přehledné. Zbytek mohu vždy vidět dodatečně v aplikaci.

Alejsou jiní, kteří potřebují spoustu údajů. Sám uvidíš, jak ti bude co vyhovovat. Chce to vyběhat, zvyknout si a nedumat. Není to raketová věda.

Motto: Petit cheval de manege :-)
avatar

transformator muž 06.01.2022 23:00:27

>> PomalySlimak, 06. 01. 2022 10:58:21

Pokud je to garmin, tak si v aplikaci můžeš naklikat celý trénink tak, jak si ho představuješ, a hodinky tě ním pak provedou. Mohou ti i hlídat tepovou frekvenci v jednotlivých fázích tréninku, tempo, přepočítávat rychlost „jako by si běžel po rovině“…

avatar

Bratislava

Celkem 151814 km
Minulý měsíc 0 km

Mato muž 07.01.2022 09:36:26

>> transformator, 06. 01. 2022 23:00:27

To ma uz dnes snad kazdy vyrobca bud od stredneho modelu vyssie, pripadne uz aj pri najnizsich modeloch. Nie u kazdeho to ide nastavit priamo v hodinkach (co je najjednoduchsie), ale za pouzitia appky, ci z PC, to ponuka uz kazdy vacsi hrac na trhu.

avatar

Bratislava

Brutto muž 10.01.2022 13:26:31

>> PomalySlimak, 06. 01. 2022 10:58:21

Myslim, ze aj tak budes z 95 % planovania, analyzovania a zbierania dat pouzivat aplikaciu (resp. stranku v PC) a nie samotne hodinky. Tie Ti budu sluzit vyslovene len na zaznamenavanie treningu. To, ci si ich budes stopovat, lapovat, spustat kazdu aktivitu samostatne, na to si prides skusanim sam. Ja osobne som prilis lenivy na to, aby som to takto robil, takze ja mam komplet kazdy trening zaznamenany v jednom behu – od rozklusu, rozcvicenia, cez trening az po vyklus. Najdolezitejsie je si ten trening potom dobre nazvat v aplikacii aby bol dohladatelny. Ked si chcem dany trening pozriet a dopodrobna analyzovat, tak si ho najdem, rozkliknem a mozem sa vrtat v tepovych zonach, tempach, vzdialenostiach, prevyseni, v comkolvek. Jedine co rozdelujem na dve/tri samostatne merania su preteky. teda rozklus samostatne, preteky samostatne a vyklus samostatne. A to kvoli tomu, aby som si tie preteky vedel pekne porovnavat medzi sebou (jednotlive rocniky).

Nalezené položky: 6 První Předchozí | 1 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.