Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Boty obecně » Jsem začátečnice, potřebuji radu...

Jsem začátečnice, potřebuji radu...

Nalezené položky: 4 První Předchozí | 1 | Další Poslední
avatar

Madla žena 21.03.2007 17:21:56

Zdravím všechny příznivce běhání,

i když sport je mi velmi blízký a docela často se mu věnuju, v běhání patřím mezi úplné nováčky. Rozhodla jsem se začít běhat kvůli kondici a zdraví a momentálně dávám dohromady všechny možné poznatky. Od vás bych proto prosila jednu rada, ohldeně bot…

Jsem z vesnice a plánuji běhat v mírném terénu, tedy v lese, po loukách apod. Kvůli ostatním sportům se chci věnovat běhání alespoň dvakrát týdně aby jsem žádný neopomenula. Ale jaké boty zvolit? Do lesa, na pole, občas nějaká cesta. Také jsem studentka a i když opravdu na botech nechci šetřit už kvuli zdraví, nemůžu si dovolit nějaké drahé botky.

Proto prosím o tip, jaké botky, popřípadě jaké máte vy a jak jste s nima spokojení. Doporučte značku, typ boty, cokoliv. Opravdu budu vděčná za jakoukoliv informaci.

S pozdravem

M.

avatar

Hostěradice

Celkem 701 km
Minulý měsíc 0 km
maraton: 3:57:58 (2007)
avatar

Brno

Celkem 11821 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:42:27 (2007)
půlmaraton: 1:35:43 (2010)
maraton: 3:29:54 (2007)

rk muž 21.03.2007 18:02:02

Opravdu hodně je toho o botách v poradně Miloše Škorpila http://www.behej.com/faq.php?…

Značka není důležitá, drahé modely také nejsou nutné.

Důležitý je tvar chodidla, to se musí zkoušet, pravděpodobně dámský model, který bývá užší v nártu. Důležitá je velikost, obvykle o 1/2 čísla větší, než pro chození, pro delší běhy než hodina raději o celé číslo větší, protože se noha námahou zvětšuje (otéká).