Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Běžecký trénink » Běh a jóga

Běh a jóga

Nalezené položky: 74 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | Další Poslední
avatar

Praha

Celkem 8004,86 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:49:31 (2012)

Pavla T. žena 26.08.2013 19:27:48

>> MartiNo, 26. 08. 2013 16:10:45

Nejsem odborník, tak jen můj subjektivní názor: běžet cestu tam mi přijde naprosto neproblematické, jde jen o to dorazit s předstihem a mít čas se zklidnit. Dokonce bych řekla, že pohodovým během se svaly prohřejí a dobře by se ti pak cvičilo.

Běžet cestou zpátky by mi přišlo trochu škoda, nerada bych se připravila o ten pocit naprostého uvolnění a protažení celého těla. Přece jen se při běhu nějaké svaly zase stahují. I když, muselo by se to zkusit.

Motto: "Vím, že když si dobře zaběhám - nebo ani ne dobře, ale když si prostě jen zaběhám - budu mít lepší den." A. K.
avatar

Černé Voděrady

Celkem 21078,59 km
Minulý měsíc 74,15 km
10 km: 0:48:56 (2017)
půlmaraton: 1:49:10 (2017)
maraton: 3:57:39 (2017)

MartiNo žena 26.08.2013 19:56:45

>> Pavla T., 26. 08. 2013 19:27:48

Jo, díky, takže s jógou zkušenost máš – víš, jak se po ní cítíš… To dává smysl. Tam bych běžela opravdu pomalu už proto, abych nebyla zpocená a nesmrděla spolucvičícím ;-) (nevím, jak je to tam se sprchou, vlastně ještě nemám dovybráno, kde…).

Motto: Žít a nechat žít.
avatar

Praha

Celkem 8004,86 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:49:31 (2012)

Pavla T. žena 26.08.2013 21:12:17

Jo, zkušenost mám, chodím na jógu už asi tři roky a mám ráda ten pocit „po“, i když jsem dřevo a lepší už to nebude 8-) Tam, kam chodím, se nikdo nesprchuje 8-O , i když teoreticky by to asi šlo, protože je to ve škole a sprchy tam (pokud si pamatuju) jsou.