Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Oblečení » Začátečnický doraz

Začátečnický doraz

Nalezené položky: 3 První Předchozí | 1 | Další Poslední
avatar

VasekS muž 15.09.2013 17:41:33

Ahoj, konečně jsem se odhodlal k registraci, protože mi něco vrtá hlavou. Jsem začátečník a nemám žádné velké ambice. Běh beru jen jako doplňující sport ke kolu a plavání. Každopádně v létě jsem běhal v kraťasech a tílku a neřešil to. Už je chladno, takže jsem vyrazil do Sportisima, nakoupil funkční kalhoty a triko s dlouhym rukávem. Moje otázka zní, jestli pod funkční kalhoty patří ještě další funkční termo prádlo. Ty kalhoty jsou samozřejmě takové ty uplé na tělo. Že to je vrchní vrstva jsem poznal podle toho, že na zadku je kapsička na klíče apod.

Když si koupím kompresní kalhoty (spodní vrstu) a na to si navleču ty svoje kalhoty bude to stále fungovat?

Motto: It's not about finding yourself. It's about creating yourself.
avatar

Praha 4

Celkem 28230,23 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:46:14 (2013)
půlmaraton: 1:49:29 (2009)
maraton: 3:57:28 (2014)

Dav muž 16.09.2013 10:55:10

Pokud máš na mysli dlouhé přiléhavé (ve většině případů černé) legíny) tak pod nimi nosím funkční boxerky, druhou spodní vrstvu nepřidávám, pokud je už větší zima, tak kolem –5 stupňů, tak přidávám kompresní podkolenky a přes kolena cyklistické návleky. Vím, že jako nouzová spodní vrstva se kdysi používaly i dámské punčocháče:-). Dalčí možnost je přes legíny navléknout slabé šusťáky. Cenově náročnější varientou do mrazů je zakoupit zateplené přiléhavé běžecké kalhoty.

Motto: ...kam až?
avatar

Sloviensko

rudo muž 16.09.2013 23:14:58

bez tak rychlo, aby ta zima nedobehla

Motto: you can't stop, what is coming !
Nalezené položky: 3 První Předchozí | 1 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.