Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Zdraví, nemoc, bolest » Náhlá bolest kolenou

Náhlá bolest kolenou

Nalezené položky: 3 První Předchozí | 1 | Další Poslední
avatar

Praha

lucianaT žena 18.04.2016 14:41:02

Ahoj, při včerejším běhu mě začalo z ničeho nic píchat v obou kolenou. Jsem hodně velký začátečník, začala jsem „běhat“ před 14 dny (uvozovky kvůli tomu, že jsem nikdy neběhala, takže mi zatím stačí 15 minut velmi pomalého klusu obden). První běhy mě šíleně bolely holeně, které ale bolely dříve i při rychlejší chůzi, takže jsem se rozhodla, že to překlušu. Včera mě ale po pár metrech začalo při dopadu píchat v kolenou, spíše vnitřní strana, takže jsem sotva došla – doklusala domů. Nemáte s tím někdo zkušenosti? Popřípadě radu, co by to mohlo způsobovat a jak tomu předejít? Běhání (i to v mém podání) mě baví a nechci přestávat, sotva jsem začala :(

avatar

10 km: 0:52:36 (2015)

k4mil muž 18.04.2016 15:11:25

Mě první týdny taky bolely kolena. Na internetu jsem se dočetl, že může být problém ve vybočení/kmitání čéšky a následně přetěžování vazů a kloubů. Tak jsem začal běhat s kolenní ortézou, která mi pomohla čéšku zafixovat. Po pár týdnech bylo po problému. Zkusil bych snížit kilometráž, ortézu a posilovat přední stehenní sval.

Dobře to popisuje týpek zde www.youtube.com/watch?…

Ale těžko takto na slepo radit u tebe to může být jiný problém.

Motto: Vždy se najde někdo kdo má méně času jako ty a přesto běhá.
avatar

rejca muž 18.04.2016 15:45:33

>> lucianaT, 18. 04. 2016 14:41:02

Zdá se mi, že tvé tělo není na souvislý běh připraveno (hlavně nohy). Už ta bolest holení je znamení.

Vím, že to nezní moc OK, ale já bych spíš začal tou chůzí, plaváním, kolem, koloběžkou a časem indiánským během (střídání chůze a běhu). Běh až potom. Za půl roku, za rok.