Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Boty obecně » Mizuno Wave Creation 8 x Asics Gel Kayano 13

Mizuno Wave Creation 8 x Asics Gel Kayano 13

Nalezené položky: 5 První Předchozí | 1 | Další Poslední
avatar

Choceň/Chomutov

Celkem 6836 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:42:50 (2010)
půlmaraton: 1:33:04 (2010)
maraton: 3:37:37 (2008)

obrik muž 15.09.2008 18:03:01

Zdravím všechny běžce vyšší váhové kategorie a prosím je o radu. Jsem běžec začátečník, moje první běžecké boty jsem koupil MW Rider 10 a jelikož jsem s nimi byl velmi spokojen, koupil jsem je následně v akci ještě jednou. Nyní už i ty novější dosluhují (mají naběháno přes 1400 km) a uvažuju o koupi nových. Při surfování po netu jsem zjistil, že už se dnes dají MW Creation 8, resp. Asics Kayana 13 koupit za nějakých 2.700 oproti skoro 4,5 tisíc původně a rozhoduju se, do kterých z těchto dvou bot jít.

Můžete mi prosím poradit, kdo máte s těmito modely zkušenosti, pro které se rozhodnout? Kriteriem není cena, obojí se dají koupit za 2,7 tisíc, otázka je jen kvalita. Vážím 85 kg při 187 cm, měsíčně běhám něco mezi 150 až 300 km, hlavně jak zdraví dovolí. K tomu bych dodal, že mě dost trápí okostice, v zásadě více či méně s nima bojuju od začátku, co jsem začal běhat. Hledám botu ne na závody, ne na rychlý běh, ale na trénink, na naběhání objemů tak, abych co nejmíň zatěžoval pohybový aparát.

PS: respektive mě napadá otázka, máte někdo zkušenosti a srovnání mezi MW Rider 10 a MW Creation 8? Jsou creation vůbec lepší volba? Že bych koupil po třetí ridery? :) Našel jsem je na netu za 1.990 Kč, což už je taky hezká cena…

Díky za každou radu a zkušenost! Petr

Motto: Smile is the second best thing to do with your lips.
avatar

Choceň/Chomutov

Celkem 6836 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:42:50 (2010)
půlmaraton: 1:33:04 (2010)
maraton: 3:37:37 (2008)

obrik muž 20.09.2008 17:24:07