Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Zdraví, nemoc, bolest » Nevolnost a jiné problémy při delším běhu

Nevolnost a jiné problémy při delším běhu

Nalezené položky: 4 První Předchozí | 1 | Další Poslední
avatar

Alex91 muž 20.08.2018 09:53:43

Ahoj,

na začátku bych chtěl říct, že už mám za sebou několik horských maratonů, ultramaratonů, šestihodinovku, stovku… Takže nejsem úplný začátečník. Ale minulou sobotu mě potkala taková nepříjemnost a já si s tím nevím rady.

Již na konci května jsem musel vzdát 60 kilometrový závod v horách, protože se mi udělalo hrozně zle. Do toho mě bolela hlava, ale to bylo způsobeno spíš nevyspáním. Zastavil mě žaludek. Tento problém ale do dvou hodin ustal a já byl zase v pořádku.

Teď se mi stal obdobný problém, ale bylo to mnohem horší. Do 35. kilometru jsem si běžel naprosto v pohodě, když najednou se mi udělalo hrozně zle, musel sem si sednout.. No asi po půl hodině jsem vyzvracel meloun a vodu. Podotýkám, že na meloun jsem toho odběhal už hodně a byla to pro mě ověřená klasika.

Udělalo se mi lépe, tak jsem pokračoval, ale asi po 3 kilometrech se mi udělalo ještě hůř. Ani ne tak žaludek, ale byl jsem takový malátný, jak kdyby opilost, brněly mi ruce, nohy, nemohl jsem mluvit, dýchat, nemohl jsem se ani napít, ani nic sníst.

Bohužel pro mě, skončilo to tím, že pro mě 2km před cílem jela HS. A já si říkám, co to se mnou je sakra špatně? Při stovce jsem neměl žádný problém a to jsem snědl za celých 17 hodin jenom dvě tyčinky. Při 6 hodinovce jsem neměl problém a to jsem vypil tak dvě piva.. Při jakýmkoli maratonu jsem jedl cokoli a kdykoli a vždy bylo vše v pořádku.

Jediné co mě napadá je, že za to můžou ta horka… Ale příjde mi to zvláštní :-/

Setkal jste se někdo s podobným problémem? Řešili jste to někdo? Připadám si zdravý, nic mě nebolí a netrápí. Ale tohle mě limituje ve věcech, co mě baví :-(