Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Běžecké závody » Časy na půlmaratonu PIM.

Časy na půlmaratonu PIM.

Nalezené položky: 107 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | Další Poslední
avatar

Praha

Celkem 25691 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:40:06 (1984)
půlmaraton: 1:43:24 (2000)
maraton: 3:50:05 (2005)

EvženGe muž 28.03.2010 15:03:31

Rozhodl jsem se založit toto nové vlákno, protože diskuze pod články jsou už rozptýlené a nepřehledné. Stručně shrnu svoje ověřené časy. Start (výstřel) zazněl cca ve 12:00:50 (podle mých hodinek, může být odchylka několika vteřin). Předpokládám, že v tom okamžiku se rozběhla časomira nad kobercem a zároveň časomíra čipů. Startovní čáru jsem protnul cca 62–65 vteřin poté (díky Davidovi Schovánkovi – dav, je fotka, kde jsem pár metrů před kobercem a na tabuli je 0:59). Do cíle jsem běžel jako vodič na 2:00 se snahou být tam co nejpřesněji. Poslední čas, který jsem viděl (tzn., že jsem musel být před cílovou čarou) byl 1:59:59. Přesto oficiální čas mám 1:59:56 a odstup OT a RT 2:21. Pokud nedojde k vysvětlení a úpravě časů, jsou bohužel výsledky (a to dokonce i těch prvních) pochybné.

avatar

Celkem 0 km
Minulý měsíc 0 km

Klára žena 28.03.2010 15:15:15

to Evžen : pokud by byl člověk hodně paranoidní a nedůvěřivý, tak by si mohl i myslet, že organizátoři PIM hodně moc chtěli, aby se zaběhl čas pod 1 hodinu :-)))

avatar

Pardubice

Celkem 2586 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:51:18 (2008)
půlmaraton: 1:57:52 (2008)
maraton: 4:34:01 (2008)

Tomas_Pce muž 28.03.2010 15:47:33

Tak já byl jedním z těch Evžene, který probíhal kolem tebe a byl jsi asi 10 metrů před cílem a otočený zády k cíli honil nás, kteří běželi OT k 2 hodinám a já mám OT 1:59:52, ale víc mě překvapuje že jsme spolu vybíhali, viděl jsem na časomíře čas cca 59 sec. po startu a ve výsledcích mi to odečetlo přes 4 minuty a tak nemá cenu ani tisknout diplom se špatným časem, mimochodem nějak se k tomu diplomu nedá dostat, stránka také nefunguje…:-) ach jo mám rád všechny akce PIMu v Praze, ale toto jim nedělá dobré jméno…

avatar

Celkem 8501 km
Minulý měsíc 0 km

r4d3k muž 28.03.2010 16:04:42

Taky čekám abych si zapsal 1/2PIM do deníku s RT. Vybíhal jsem s Evženem a v mailu mám rozdíl OT a RT 5:42. No, opíšu to dyžtak ze sigmy a doufám, že aspoň závoďáci to měli správně.

Motto: Nikdy se neděje vůbec nic. Nejsou vlastně žádné obyčejné chvíle. Dan Millman
avatar

Celkem 0 km
Minulý měsíc 0 km

vesi muž 28.03.2010 16:20:17

tak k diplomu se taky nemůžu vůbec dostat, aspoň vím, že to nebude moje chyba. …mimochodem mě se taky čas nezdá, ale nestopoval jsem si čas sám, takže mám jenom subjektivní pocit. Aspoň poučení do příště, že co si člověk sám nenaměří, to nemá:)

avatar

Čelákovice

Renda muž 28.03.2010 16:23:31

No bude to chtít asi pořádně přehodnotit a přepočítat real time výsledky. Já bežel OT 1:40:50. Na startovní čáře jsem byl se Samem Strakou za 15 vteřin a přesto mám ve výsledcích RT 1:36:59. Snad je to jen dočasný problém, než vydají opravené výsledky.

avatar

Praha

Celkem 11314 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:42:22 (2014)
půlmaraton: 1:32:17 (2013)
maraton: 3:22:24 (2014)

tPaK muž 28.03.2010 17:36:55

Taky se přidám se svou troškou do mlýna: Vybíhal jsem s vodiči na 1:50 a startem jsme proběhli někdy přibližně po 30 vteřinách. Oficiální čas 1:43:36 (už jej jednou měnili), RT 1:34:36, tedy 9 minut rozdíl. Ne že bych na takový čas nebyl hrdý, ale podle stopek vím, že ten oficiální čas je realitě blíž. Evidentně dopočítávali podle startovního čísla. Co mě trošku mrzí je, že třeba netuším, jaké jsem měl mezičasy – minimálně na desítce bych měl mít OR. No a zajímavé také je, že na medaili mi vyryli 1:43:39, aby potom čas změnili. Ještě že jen o 3 vteřiny :)

avatar

Praha 9

Celkem 9303,79 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:40:13 (2014)
půlmaraton: 1:31:41 (2013)
maraton: 3:27:44 (2014)

asteryx muž 28.03.2010 17:56:12

tak mam stejnej problem jako tPaK. Vybihal jsem s Evzenem (takze startem jsem probihal cca po minute). Oficialni cas 1:56:34 a RT 1:47:34, rozdil teda taky 9 minut. Pritom Garmin ukazoval 1:55:31 coz by spis odpovidalo. Chapu ze se muze stat chybicka, ale koukam ze je nas nejak hodne s „divnym“ casem.

avatar

Praha

Celkem 11314 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:42:22 (2014)
půlmaraton: 1:32:17 (2013)
maraton: 3:22:24 (2014)

tPaK muž 28.03.2010 18:16:29

No, co jsem se díval, tak stejných 9 minut připočítali všem lidem se startovním číslem 5000+ (dokonce jeden s umístěním 30 má rozdíl také 9 minut), takže paušální dopočet podle startovního čísla je zcela zjevný. Kdybych chtěl být jízlivý, tak bych poznamenal něco o proslulých italských organizačních schopnostech (TDS). A když už jsem u těch stereotypů, tak bych příště doporučil časomíru od nějakých Švýcarů či Němců :)

avatar

Celkem 4546 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:44:11 (2011)
půlmaraton: 1:37:29 (2010)
maraton: 3:38:05 (2010)

MZ muž 28.03.2010 18:22:44

U mě RT taky nesedí. Oficiální 1:38:10 je v pořádku, ale RT jsem si naměřil 1:27:29 (těch cca 40s bylo na časomíře, když jsem probíhal startem) ale RT ve výsledcích mám 1:36:19. Při akcích PIM je tohle bohužel běžný kolorit, buď chaos ve výsledcích, nebo měří mezičasy o pár set metrů jinde než mají. Škoda. Už jsem objel pěkných pár desítek cykomaratonů a s výsledkama nikdy nebývá problém. Třeba firma Championchip na Králi Šumavy při počtu 3500 lidí vždy funguje naprosto spolehlivě.

avatar

Slaný

Celkem 3535 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 1:30:08 (2010)
maraton: 3:37:21 (2010)

EdCable muž 28.03.2010 18:27:28

Skoro mam pocit, ze jsem jediny se spravnym RT, odchylka od meho mereni na stopkach je 1 vterina:-)

Motto: "Sometimes, I guess there just aren't enough rocks."
avatar

Brno

Celkem 30831 km
Minulý měsíc 141 km
10 km: 0:39:02 (2015)
půlmaraton: 1:23:18 (2011)
maraton: 2:58:43 (2012)

Pavlis muž 28.03.2010 18:27:30

Asi to mají rozbitý.

avatar

Praha

Celkem 25691 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:40:06 (1984)
půlmaraton: 1:43:24 (2000)
maraton: 3:50:05 (2005)

EvženGe muž 28.03.2010 18:30:52

Tak dopočítávání podle startovního čísla mě ani ve snu nenapadlo. Takže děsná škoda, že Štefko neměl číslo nad pět tisíc. Měl by svěťák (prosím, to je vtip, aby tady zase nediskutovali rozhodčí). Dopočítal jsem si svůj odstup podle svého startovního čísla (1515) a odpovídá to. Vyšel mi odstup 2:23 (a mám uveden 2:21). Příště se zřejmě budeme muset řadit do zástupu podle čísel.

avatar

Praha 3

Celkem 13346,7 km
Minulý měsíc 90 km
10 km: 0:47:11 (2010)
půlmaraton: 1:46:00 (2010)

seal muž 28.03.2010 18:35:07

[quote=EdCable]Sko­ro mam pocit, ze jsem jediny se spravnym RT, odchylka od meho mereni na stopkach je 1 vterina:-)[/quote] Já mám rozdíl 2 vteřiny :-)

Motto: The only easy day was yesterday
avatar

10 km: 0:38:43 (2012)
půlmaraton: 1:24:48 (2012)
maraton: 3:43:47 (2010)

tashunko muž 28.03.2010 18:42:20

mne cas sedi presne podla vysledkov

avatar

Liberec

Celkem 2180 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:54:32 (2009)
půlmaraton: 1:55:58 (2009)
maraton: 4:15:31 (2009)

megatraged žena 28.03.2010 18:50:55

Taky mi čas sedí…

avatar

Pelhrimov/Praha

10 km: 0:37:26 (2012)
půlmaraton: 1:22:43 (2011)
maraton: 3:10:26 (2011)

konik muž 28.03.2010 18:57:11

Real time asi mne zahadnym zpusobem nejak dostali podle startovniho cisla… Meli jsme cislo pres 5000, ale vybihali jsme z 1. koridoru s vodici (myslim, ze tak max. 20 sekund po spusteni casomiry pres startovni caru) a rozdil od real timu mam 9 minut. Uvidime, jestli to opravi, jinak me je to vcelku jedno, pocitam s gross timem a nejsem zas tak daleko od pravdy, ale byt nekde vzadu, kde rozdil muze delat treba 2 minuty, tak me to taky stve…

Motto: No pain!
avatar

Praha 9

Celkem 9303,79 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:40:13 (2014)
půlmaraton: 1:31:41 (2013)
maraton: 3:27:44 (2014)

asteryx muž 28.03.2010 19:21:53

vzkaz od PIMu z Facebooku: Prague International Marathon: Zatím to jsou neoficiální výsledky, prosíme o pochopení..­....tak uvidime

avatar

Ostrava

Celkem 2735 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:45:27 (2012)
půlmaraton: 1:38:03 (2012)
maraton: 4:02:11 (2012)

Tygr muž 28.03.2010 19:32:30

Můj čas dle hodinek byl 2:00:43 a čas dle PIM 2:07:02, 2:02:03 takže trochu mimo, nechápu nač jsem měl ten čip, když ten čas nějak pochybně vypočítavají :-(((

avatar

Pavel Frček muž 28.03.2010 19:49:30

[quote=rebeka]to Evžen : pokud by byl člověk hodně paranoidní a nedůvěřivý, tak by si mohl i myslet, že organizátoři PIM hodně moc chtěli, aby se zaběhl čas pod 1 hodinu :-)))[/quote] Pro (nikoliv „to“) Rebeku: samozřejmě že organizátoři hodně chtěli, aby to bylo pod hodinu, a kdyby nebyl takový vítr, tak se to určitě podařilo, ale kromě počasí (to je ten nejméně ovlivňující prvek) záleží na kvalitě špičkových běžců a na délce trati. Obě podmínky byly splněny – čtyři běžci s loňským časem pod hodinu, tedy žádná dávná historie, a trať přeměřoval komisař IAAF/AIMS s výsledným rozdílem pouhých 10 m proti předloženému národnímu certifikátu, což se hravě vyřešilo posunem obrátky na Strakonické.

avatar

Postrizin

Celkem 41 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:30 (2011)
půlmaraton: 1:13:56 (2011)
maraton: 2:39:32 (2011)

SlavoK muž 28.03.2010 19:59:05

Lidi, klídek. U velkych závodů se na oficialni potvrzené casy čeká i více než týden, tak se neplašte, nezoufejte a vydržte. Uvidíme co bude za týden. Chci se tady omluvit všem, kterým jsem při předbíhání vskočil do cesty, nebo zastavil loket svojím solarem. Doufám, že já jsem loktem nikoho neuhodil. No ale co se dá dělat… Když, jsem se zařadil do koridoru podle svého čísla i podle výsledného pořadí by to mělo být na čas mezi 1:25 a 1:30, ale všichni vodiči od 1:30 až po 2:10 byli přede mnou. Úspěšně tak se svojimi balíky blokovali čelo pole.

avatar

Pavel Frček muž 28.03.2010 20:30:02

[quote=tPaK]No, co jsem se díval, tak stejných 9 minut připočítali všem lidem se startovním číslem 5000+ (dokonce jeden s umístěním 30 má rozdíl také 9 minut), takže paušální dopočet podle startovního čísla je zcela zjevný. Kdybych chtěl být jízlivý, tak bych poznamenal něco o proslulých italských organizačních schopnostech (TDS). A když už jsem u těch stereotypů, tak bych příště doporučil časomíru od nějakých Švýcarů či Němců :)[/quote] Myslím, že nemáš pravdu s 9´všem běžcům se startovním číslem 5000+. Prošel jsem umístění na prvních 2000 místech, což je reprezentativní soubor, a vychází mi to zhruba 50 na 50. Určitě tedy nepůjde o systematickou chybu, což je ale svým způsobem horší (kdyby systematicky každému připočetli dejme tomu 9:02 min, bylo by odstranění nepoměrně jednodušší. Takž tvá úvaha či tvrzení je spekulace. Tím vůbec nic neomlouvám, je to skutečně výrazná vada na kráse. Němců či Švýcarů netřeba, i tady v Česku jsou borci, kteří už mnohokrát prokázali, že to umějí… K úvodní poznámce Evžena (15:03) : Časy na prvních místech bych nezpochybňoval, stejné časy mi potvrdili rozhodčí v cíli, kteří to jistili ručním měřením (aniž bych tušil následné zmatky). K MZ : přirovnávat to ke Králi Šumavy jde jen obtížně. Nejde o absolutní počet závodníků, ale především o spolehlivost při velké frekvenci. Jistě mi dáš za pravdu, že cyklistů neprojede cílem za jedinou minutu přes 200.

avatar

Celkem 4546 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:44:11 (2011)
půlmaraton: 1:37:29 (2010)
maraton: 3:38:05 (2010)

MZ muž 28.03.2010 21:47:52

Pavel Frček: srovnávat to lze, i tam je na startu čipový koberec a kdo neprojede startem, není ve výsledcích a i ve výsledcích pak byl čistý čas (při tomhle závodě zbytečně, tam sekundy nebo sem tam minuta nerozhoduje, je to něco jiného). Já bych viděl problém snímání na startu, kdy se tam lidi valí a ten systém to prostě nestíhá. Při tom Králi se lidi valí podobně v davu.

avatar

Celkem 0 km
Minulý měsíc 0 km

Klára žena 28.03.2010 21:52:11

"pro " :-))) Pavel Frček : to byla legrace :-)))

avatar

Nový Vestec

maraton: 3:06:31 (2005)

sam muž 28.03.2010 22:02:21

[quote=SlavoK]Lidi, klídek. U velkych závodů se na oficialni potvrzené casy čeká i více než týden, tak se neplašte, nezoufejte a vydržte. Uvidíme co bude za týden. Chci se tady omluvit všem, kterým jsem při předbíhání vskočil do cesty, nebo zastavil loket svojím solarem. Doufám, že já jsem loktem nikoho neuhodil. No ale co se dá dělat… Když, jsem se zařadil do koridoru podle svého čísla i podle výsledného pořadí by to mělo být na čas mezi 1:25 a 1:30, ale všichni vodiči od 1:30 až po 2:10 byli přede mnou. Úspěšně tak se svojimi balíky blokovali čelo pole.[/quote] Skutečně nevím, kde sis myslel, že je správný koridor pro případný výsledný čas 1:25–1:30 a kde jsi skutečně stál. Já jsem byl vodič na 1:40. Minulý rok jsem jako vodič na 1:40 byl v pořadí do 800. místa a stál jsem v koridoru 700–1299, tedy snad i podle tebe správně. Letos ten čas 1:40 stačil na místo kousek za 1000, takže také snad OK. Vodiči na 1:30 byli ve vlně přede mnou. Pokud někdo blokoval trať, nebyli to vodiči, ale závodníci, kteří se asi mnohdy nesoudně stavěli do předních koridorů i při předpokládaných pomalejších časech. Ostatně i způsob přidělování čísel do koridorů je na PIMu standardně zmatečný a zcela neodpovídá předpokládané výkonnosti běžce.

Motto: http://skyrunning.cz
avatar

Praha

10 km: 0:39:41 (1991)
půlmaraton: 1:39:10 (2012)
maraton: 3:43:07 (2012)

vtt muž 28.03.2010 22:13:48

mne to sedi presne, startoval jsem z vlny 1000–1500 s cislem 4800

avatar

Praha

Celkem 25691 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:40:06 (1984)
půlmaraton: 1:43:24 (2000)
maraton: 3:50:05 (2005)

EvženGe muž 28.03.2010 22:39:15

[quote=SlavoK]Lidi, klídek. U velkych závodů se na oficialni potvrzené casy čeká i více než týden, tak se neplašte, nezoufejte a vydržte. Uvidíme co bude za týden. Chci se tady omluvit všem, kterým jsem při předbíhání vskočil do cesty, nebo zastavil loket svojím solarem. Doufám, že já jsem loktem nikoho neuhodil. No ale co se dá dělat… Když, jsem se zařadil do koridoru podle svého čísla i podle výsledného pořadí by to mělo být na čas mezi 1:25 a 1:30, ale všichni vodiči od 1:30 až po 2:10 byli přede mnou. Úspěšně tak se svojimi balíky blokovali čelo pole.[/quote] Asi jsem byl ten kdo Ti „blokoval se svým balíkem“ cestu. Ale jako vodič na 2:00 jsem si do svého koridoru (1515) dovedl asi 30 lidí, kdo se ke mě potom přidá, nedokážu ovlivnit. A promiň hodně jedovatou poznámku.Až budeš déle běhat, naučíš se i předbíhat. Názorně to předvedl Dan Orálek v Budějovicích, když jsem mu nechtěně zkřížil cestu (běhá 2× rychleji než já).Jen se o mě lehounce opřel, oběhl mě a ještě mě stačil poprosit, abych příště běžel rovně.

avatar

Pavel Frček muž 28.03.2010 22:44:30

[quote=rebeka]"pro " :-))) Pavel Frček : to byla legrace :-)))[/quote] Tako to mě mrzí, Kláro, že jsem to nepochopil (to víš, jsem starší člověk…) Podobná legrace je ale opravdu k popukání…

avatar

Praha

Celkem 11314 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:42:22 (2014)
půlmaraton: 1:32:17 (2013)
maraton: 3:22:24 (2014)

tPaK muž 28.03.2010 23:17:28

[quote=Pavel Frček]Myslím, že nemáš pravdu s 9´všem běžcům se startovním číslem 5000+. Prošel jsem umístění na prvních 2000 místech, což je reprezentativní soubor, a vychází mi to zhruba 50 na 50. Určitě tedy nepůjde o systematickou chybu, což je ale svým způsobem horší (kdyby systematicky každému připočetli dejme tomu 9:02 min, bylo by odstranění nepoměrně jednodušší. Takž tvá úvaha či tvrzení je spekulace. Tím vůbec nic neomlouvám, je to skutečně výrazná vada na kráse. Němců či Švýcarů netřeba, i tady v Česku jsou borci, kteří už mnohokrát prokázali, že to umějí…[/quote] No jak jsem říkal, „co jsem se díval“, tak bylo připočteno přesně 9 minut. Díky za opravu, když jsem procházel výsledky podrobněji, tak už také vidím další 5000+, kteří mají připočteny rozumně vypadající časy. Každopádně pořád jde o docela významný výskyt, abychom mohli mluvit o nějakém paušálním odečtení, ať už podle jakéhokoliv pravidla. Na druhou stranu pokud jsou ve výsledcích i lidé, jejichž časy vypadají opravdu reálně, tak můžeme doufat v to, že se výsledky postupně upřesňují a nakonec se všichni dočkáme správných časů (a ne jak někdo tvrdil na FB, že snímače ve startu nefungovaly, takže reálné časy nebudou).

avatar

Postrizin

Celkem 41 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:30 (2011)
půlmaraton: 1:13:56 (2011)
maraton: 2:39:32 (2011)

SlavoK muž 29.03.2010 08:22:29

to sam: plne souhlasim s tim pridelovanim cisel to maji v PIM spatne a pak stejne moc nekontrolujou kdo se kam zaradi. A zrovna tve skupince jsem zamotal nohy asi nejvic. Uz jsem byl po kilometru klickovani mirne nervozni. Proto jsem se taky omluvil. to EvzenGe: Kdyz mas nad hlavou balonek s napisem 2:00 a jdes dopredu, tak je docela pochopitelny, ze se na tebe povesi hodne holidi co maji ambice na tento cas a chteji stat co nejblize tobe pri startu. Nikdo kdo ma natrenovano na 2:00 te nemuze dohnat, kdyz mas v koridoru naskok co i jen 20m, aniz by neprepalil tempo a pak horce nelitoval. Co s tyce tve jedovate poznamky, beru jako vtip. ;)

Nalezené položky: 107 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.