Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít

Mladičká Carmen Beshirová poráží dospělé a sní o olympiádě

Mladičká Carmen Beshirová poráží dospělé a sní o olympiádě
foto: Petr Kostovič

Petr Kostovič | 01.09.2011 | přečteno: 16590×

Je to někdy až groteskní situace. Běžkyně z české vytrvalecké špičky okukují na startovní čáře závodu klidně působící usměvavou Carmen Beshirovou. „Jakou má dnes asi formu? Neporazí mě?“ Nenechte se mýlit dětskou tváří dvanáctileté dívenky. V její hlavě se již rodí myšlenky na olympijská vítězství.

Čeho bys chtěla v budoucnu ve sportu dosáhnout?

Co se běhu týče, chci vyhrát olympiádu a v tenise nějaký velký turnaj. Ale myslím, že větší šance mám v běhání. Zatím ještě nevím, která by to mohla být disciplína. Běhám osmistovku, chci se více věnovat sprintům, ale hlavně také patnáctistovce. A jednou bych chtěla vyhrát nějaký velký maraton, ale určitě až někdy později, ne ve dvaceti letech.

Znáš dalších běžkyně tvého věku, které by se věnovaly vytrvalostnímu bě­hu?

Myslím, že to není tak ojedinělý jev, že běhám vytrvalostní závody v tak mladém věku. V Africe by se určitě pár dalších běžkyň našlo. Vím i o čínské běžkyni, která v šestnácti letech zaběhla maraton na úrovni 2:20.

Kterých svých tří běžeckých výkonů si ceníš nejvíce?

Je to vítězství na osmistovce při letošních Hrách V. olympiády dětí a mládeže České republiky v Olomouci. Zaběhla jsem tam navíc rekordní čas 2:19. Při Hornické desítce ve Frýdku-Místku jsem dosáhla na desetikilometrové trati výkonu 36:36 a pětku ve Stromovce jsem zaběhla v čase 17:30.

Co tě na běhu nejvíce baví?

Hlavně to, že vyhrávám nějaké ceny, ale také to, že si běžím lehce, bez nějaké velké námahy, a že můžu běhat a jsem zdravá. Řada lidí třeba běhat vůbec nemůže. Je mi jich líto. I odměny za vítězství jsou pro mě důležité. Finanční prémie jsou vlastně mým kapesným, které získávám za své výkony.

Jak se věnuješ i dalším sportům?

Kromě běhu ještě plavu a hraju tenis. Nejvíce se zaměřuji na běhání, ale v příštím roce bych se chtěla více pustit do tenisu. Plavání je pro mě jen rekreační záležitostí sloužící k uvolnění. Během týdne trénuji dvakrát tenis, plavat chodím třikrát týdně před běžeckým tréninkem nebo po něm. Nejvíce mě baví běhání, ale také mám hodně ráda tenis, plavání mi tolik nejde.

CARMEN BESHIROVÁ

  • bydliště: Zdice
  • oddíl: SK Zdice
  • narozena: 5. 10. 1998
  • osobní rekord v silničním závodě na 10 km: 36:36 – Hornická desítka 2009
  • co ráda jí: miluje mořské plody, ryby, chobotnice a krevety
  • co ji baví: ráda hraje na kytaru a maluje, baví ji přírodověda

VÍCE VČETNĚ ROZHOVORU S JEJÍM OTCEM O VÝCHOVĚ MLADÉ CARMEN ČTĚTE V NOVÉM ČÍSLE BĚHEJ.

Komentáře (Celkem 84)

Nalezené položky: 85 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | Další Poslední

PetrK muž 30.08.2011 10:55:45

Je to někdy až groteskní situace. Běžkyně z české vytrvalecké špičky okukují na startovní čáře závodu klidně působící usměvavou Carmen Beshirovou. „Jakou má dnes asi formu? Neporazí mě?“ Nenechte se mýlit dětskou tváří dvanáctileté dívenky. V její hlavě se již rodí myšlenky na olympijská vítězství.
Odkaz na článek

avatar

Praha

Celkem 26378 km
Minulý měsíc 18 km
10 km: 0:40:06 (1984)
půlmaraton: 1:43:24 (2000)
maraton: 3:50:05 (2005)

EvženGe muž 30.08.2011 11:13:26

Krááá. Ale ve Hvězdě na mě při předbíhání ani nekrákla!!! vrána Sára

To je klasický případ mladé vrány, která si myslí, že první běžkyně si s ní bude při závodě krákat. Naopak mě velmi potěšila rodina Beshirova při návratu ze Žebrácké 25. Jel jsem na kole a najednou u mě přibrzdí auto a celá rodina na mě zařve: Ahoj!! Díky, skoro mě přestaly bolet nohy. :-))

avatar

Brno

Celkem 19689 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:24 (2014)
půlmaraton: 1:17:52 (2016)

mulisak muž 30.08.2011 14:36:10

Ty časy na desítku i pětku vypadají fantasticky a vzhledem k času na 800m naznačují skvělou vytrvalost už v takto mladém věku. A to má osobák na desítku 2 roky starý! Chybí bohužel srovnání se stejně starými a hubenými vrstevníky, kteří tak dlouhé tratě neběhají, na rozdíl od maminek po mateřské na dlouhých tratích.

http://www.behy.cz/…vodnici/8425

Její výsledky na 800m v tomto roce už tak skvělé nejsou. Letos ji jednou porazili dvě její vrstevnice o dvě vteřiny a podruhé stejným rozdílem vyhrála:

http://online.atletika.cz/vysledky.aspx?…

http://online.atletika.cz/vysledky.aspx?…

Rád bych ji jednou viděl na olympiádě, ale hodně záleží, jak se jí změní postava, až dospěje. V tuto chvíli dávám větší šanci na účast na olympiádě Filipovi Sasínkovi (15 let) a to na základě vítězství rozdílem třídy na 1500m za 4:17 a 4:13 na stejných závodech jako Carmen.

Pro srovnání výkony současného mistra světa Jeilana na 10 000m, který v 16 letech běžel 3000m za 8:04 a v 17 letech 10 000m za 27:02 nebo Sammy Wanjiru ještě v 15 letech 10 000m za 28:36. Sice se říká, že černoši dříve dospívají, ale na to se na olympiádě nehraje.

Motto: KISS (Keep it simple, stupid) in both running and programming
avatar

10 km: 0:32:31 (2009)
půlmaraton: 1:17:19 (2008)

Matěj muž 30.08.2011 16:29:45

>> mulisak, 30. 08. 2011 14:36:10

Nejdřív bych zkontroloval tabulky…Sasínek nevede a navíc má ve své kategorii obrovskou výhodu v datu narození…kluci narození o čtrnáct dní dříve, mají smůlu v přechodu mezi kategoriemi to běhají o deset vteřin rychleji…čili nesoudil bych z jednoho závodu :-)

avatar

Pierrot muž 30.08.2011 18:09:13

>> mulisak, 30. 08. 2011 14:36:10

Ty jo, mít já ve 12 letech osobák na půlce 2:19, tak si o sobě budu myslet, že budu ve dvaceti mistr světa.. Mimochodem, myslím, že nemáš dost citlivý přístup ke vztahu věk-výkon. Tebou zmiňované vrstevnice Carmen, které ji letos porazily, jsou minimálně o rok a půl starší. A to je v tomhle věku strašně dlouhá doba. Příští rok může Carmen klidně srazit 4 nebo 5 vteřin. Záleží samozřejmě, jak rychle bude dospívat, resp. jak moc je vyspělá teď. Na mě působí celkem dětsky (ovšem zdání často klame)… Jinak ty dlouhé štreky mě dost děsí. Možná, že Hornická desítka je svižná trať. Ale i ty výkony po 3:50/km mi na dvanáct let připadají až moc vyhnané.. Ale třeba jí to jde samo a nemusí moc dřít..(docela by mě zajímala její kilometráž a způsob tréninku; to bude asi v tom článku, co?)

avatar

Černé Voděrady

Celkem 21635,55 km
Minulý měsíc 88,1 km
10 km: 0:48:56 (2017)
půlmaraton: 1:49:10 (2017)
maraton: 3:57:39 (2017)

MartiNo žena 30.08.2011 19:11:09

>> Pierrot, 30. 08. 2011 18:09:13

Není to v tom článku. Pan Beshira pouze „říká, že je rozhodně nemíní přetrénovat či zničit při dlouhých závodech, …“ a dále „Na vytrvalostní běžecké závody se nepřipravujeme, ty běhají děti jen pro radost a pro zpestření. …“

Opravdu je možné, že jim to „jde samo“, lépe řečeno řádově snadněji, než jiným. Mám zkušenost s výcvikem dětí v jiných sportech, a v nadání jsou opravdu OBROVSKÉ rozdíly. To, co jedno dítko zvládlo během půl dne, jiné se ani při značné snaze nenaučilo prostě nikdy. Na ZŠ jsem zažila situaci, kdy dvě dívky nastoupily na start závodu 800m – jedna zcela bez sportovního tréninku, druhá několik let trénující atletiku (běh) tuším ve Spartě. A ta jedna tu druhou morálem a přirozeným talentem uvisela až do cíle s asi půlvteřinovou ztrátou. Jo pochopitelně atletka v tretrách, nesportovka v keckách. Tak doufejme, že Beshirovi jsou talenti od přírody, a ne předčasně „vyhnaní“ :-)

Motto: Žít a nechat žít.
avatar

Čelákovice

Celkem 22125,06 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:50 (2011)
půlmaraton: 1:32:39 (2011)
maraton: 3:23:50 (2011)

Láďa S. muž 30.08.2011 19:35:42

>> MartiNo, 30. 08. 2011 19:11:09

nejsou vyhnaní, Robinek mne porážel už asi v sedmi, tedy předbíhali mne spolu do vrchu a u toho si POVÍDALI! opravdu si to užívají!

>> mulisak, 30. 08. 2011 14:36:10 no, chlape, když v jedenácti zaběhla desítku takhle rychle, tak je to prostě talent, to nevydřeš, nemluvě o MČR v běhu do vrchu!!! ty světové výkony, co uvádíš, by byly zajímavější pro ženské – tohle se blbě srovnává

a změna postavy bude mít menší vliv, než změna názorů, životních cílů atd., myslím, že klíčové budou následující tři roky

Motto: Teprve se zabíhám...
avatar

Černé Voděrady

Celkem 21635,55 km
Minulý měsíc 88,1 km
10 km: 0:48:56 (2017)
půlmaraton: 1:49:10 (2017)
maraton: 3:57:39 (2017)

MartiNo žena 30.08.2011 20:07:55

>> Láďa S., 30. 08. 2011 19:35:42

Jj, taky to tak vidím :-)

Motto: Žít a nechat žít.
avatar

Sokolov

Celkem 4467 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:48:34 (2011)
půlmaraton: 1:47:44 (2011)
maraton: 4:28:16 (2011)

mažňa muž 30.08.2011 21:44:17

Jen tak pro srovnání. V roce 2009 jsem běžel VC Sokolova v hodinovce. Vyhrál Beshir – 16 359 m. Sekyrová byla těsně po operaci, tuším achilovky a uběhla 14593 m, malá Beshirová mě několikrát na oválu předběhla a dala 13 272. To je dva roky zpátky a fakt běžela dobře.

avatar

Brno

Celkem 19689 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:24 (2014)
půlmaraton: 1:17:52 (2016)

mulisak muž 30.08.2011 23:10:02

Shodou okolností mi dneska přišel časopis, ale nic bližšího o tréninku tam není! Jen že ji a mladšího bráchu trénuje taťka a bude je trénovat, dokud se zlepšují. Chce, aby se Carmen soustředila na 1500m a na vytrvalecký tratě netrénují.

Ještě pár vygooglených odkazů s výkony vrstevnic na 800m:

http://www.usatf.org/…rds/view.asp?…

http://www.gbrathletics.com/uk/wu13.htm

To, že poráží nás pomalý dospělý hobíky nic neznamená. Jeilan měl v 17 letech lepší desítku než celý svět s vyjímkou pár Afričanů a Wanjiru byl v patnácti lepší než jakýkoliv Čech za posledních 10 let.

Motto: KISS (Keep it simple, stupid) in both running and programming
avatar

Brno

Celkem 19689 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:24 (2014)
půlmaraton: 1:17:52 (2016)

mulisak muž 30.08.2011 23:18:49

>> Matěj, 30. 08. 2011 16:29:45

Máš pravdu. Ještě důležitější je biologický věk. Vzpomínám, jak na ZŠ při závodech často vynikali kluci, co se jim už tehdy začínal černat knírek pod nosem a nohy měly chlupatý jak opice.

Motto: KISS (Keep it simple, stupid) in both running and programming
avatar

Sloviensko

rudo muž 30.08.2011 23:32:46

az holka dospeje a zisti ze na konci noh su sice bezecke boty ale na opacnom konci je nieco zaujimavejsie ktovie ci ju bude behanie bevit tak abu jazdila po zavodoch a prepotila si mejkup ?

Motto: you can't stop, what is coming !
avatar

2hrady muž 31.08.2011 08:07:50

Ve věku jako je Carmen a Robin musí každá aktivita hlavně bavit. Stál jsem na Dvoračkách a viděl Robina, jak lehce vybíhá závěrečné stoupání a že si běh užívá. Na Černé Hoře jsem měl ten samý pocit z Carmen. Běhají skvěle a užívají si to, ať jim to vydrží, držím palce. Jinak k diskuzím, že podobné tratě by děti vůbec neměly běhat – nejsem lékař, ale nečetl jsem nikdy žádnou studii o škodlivosti dlouhých běhů pro dětí. Našel jsem pár článků ze zahraničí, uvedu zde jeden zajímavý link:

http://runningtimes.com/Article.aspx?…

a citovaný závěr americké akademie pediatrů

http://aappolicy.aappublications.org/…86/5/799.pdf

avatar

Sloviensko

rudo muž 31.08.2011 08:22:18

osobne som ovela radsej ked deti bezia zavod trvajuci hodinu 40–80 minut

ako ked idu na drahe na krv 400–800–1500m takze sa mi nepaci ako otec tvrdi ze ju bude zameriavat teraz na 1500m

Motto: you can't stop, what is coming !
avatar

Celkem 22 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:16 (2009)
půlmaraton: 1:22:09 (2009)
maraton: 2:55:13 (2012)

midarek muž 31.08.2011 08:24:31

Hornickou desítku 2009 si pamatuje dobře: Na konci prvního ze tří okruhů mě předběhl malý kluk( Carmen…:-D ). Říkal jsem si – asi nějaký kvalitní boreček z kondičního běhu na 3333m. Nakonec jsme se tahali až do konce a pro oba z toho je osobák až do teď. Přeju Carmen ať ji to vydrží a splní se všechno, po čem touží…:)

avatar

maraton: 3:01:36 (2011)

Luboš Brabec muž 31.08.2011 09:24:33

>> mulisak, 30. 08. 2011 23:10:02

Ona neporáží jen dospělé hobíky. Podívej se, kolik běžkyň z prvních příček závodů umí desítku lépe, než ji Carmen zaběhla v jedenácti letech.

Myslím, že její časy i její talent jsou výjimečné. Jaký bude její další vývoj, samozřejmě záleží na spoustě okolností. Jejími prioritami v pozdějším věku počínaje a tím, jakého bude mít trenéra, konče.

avatar

Dobřichov

Celkem 7103 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 1:16:31 (2012)
maraton: 2:50:29 (2016)

honzaherda muž 31.08.2011 17:57:27

Hlavně je úžasné, že má v tak nízkém věku cit pro tempo, nevadne, žádné hroucení za cílovou páskou. Na Černé hoře v konci předběhla Táňu Metelkovou, takže síly rozložila výborně. Párkrát jsem s Carmen běžel a měl co dělat ji porazit – žádné ta holčina zvadne, v poho – to se nekoná.

avatar

Dolní Bezděkov

Celkem 141 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:10 (2012)
půlmaraton: 1:20:31 (2012)

repre44 muž 01.09.2011 09:24:55

Výkony to jsou opravdu obdivuhodné!!!Ale jestli bude dál běhat pro „radost“ tak dlouhé tratě, tak to neni ten správný přístup..Všechno v životě má svůj čas.. Když jsem byl v takovém věku, předběhl mě ve třídě nejen každá kluk, ale i každá holka. Sice ze mě není žádný super běžec, ale dnes by mě z naší třídy nepředběhl už nikdo, pokud by se vůbec rozeběhl…:-)

Motto: Miluju život...
avatar

Praha 9 - Prosek

Celkem 64442,41 km
Minulý měsíc 173,13 km
10 km: 0:35:57 (2001)
půlmaraton: 1:24:16 (2011)
maraton: 3:13:59 (2013)

hf muž 01.09.2011 10:28:48

S Carmen jsem běžel asi jednou a to mě neporazila, ale dle její současných časů mě jistě v nějakém příštím závodě přejede. Je to docela demotivující, ale zase si mohu říct, běžel jsem s mistryní republiky. Mám jen obavy, aby nedopadla jako Vlastík Šroubek ml., který byl obrovský talent a údajně ze zdrav.důvodů už neběhá. Takže držím jí palce, ať jí to stále baví a hlavně ať je zdravá.

Motto: KEEP SMILING
avatar

Pardubice

Celkem 3369 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:10 (2008)
půlmaraton: 1:22:13 (2007)

Verbir muž 01.09.2011 10:56:23

Věřím, že ještě půjde hodně nahoru. Loni jsem jí ještě porazil, letos na Černé hoře jsem ji viděl jen na startu :-) Největším problémem, jako u všech talentů bude, jak přežije období puberty – a to jak po mentální, tak po fyzické stránce – změna tělesných proporcí apod. a jak se jí bude dařit vyhýbat se různým zraněním. Každopádně talent má obrovský :-)

Motto: Když to jde, tak to jde. A když to nejde, tak se musí jet - a všechno časem přejde.
avatar

Dolní Bezděkov

Celkem 141 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:10 (2012)
půlmaraton: 1:20:31 (2012)

repre44 muž 01.09.2011 16:37:44

>> hf, 01. 09. 2011 10:28:48

Máš naprostou pravdu…ale neříkej to moc nahlas, já za to mám už dva minusy…:-)

Motto: Miluju život...
avatar

Praha 9 - Prosek

Celkem 64442,41 km
Minulý měsíc 173,13 km
10 km: 0:35:57 (2001)
půlmaraton: 1:24:16 (2011)
maraton: 3:13:59 (2013)

hf muž 01.09.2011 17:00:36

od koho? od Beshira?

Motto: KEEP SMILING
avatar

Pierrot muž 01.09.2011 17:05:13

>> hf, 01. 09. 2011 10:28:48

Taky jsem si na Šroubka ml. vzpomněl. Už tak před dvěma lety jsem se vyděsil, když jsem viděl jeho kilometráž. Už ve třinácti 3,5tis. km, o rok později 4,5 a v sedmnácti už přes šest tisíc! Přitom výkony těm objemům moc neodpovídaly (i když nebyly špatné). Naběhat tolik kilometrů na desítku za 34min. a půlmaraton kolem 1:16, mi nepřijde přiměřené. Chápu, že to mířilo do budoucnosti, k maratónu. Ale stejně si myslím, že s takovou náloží je třeba počkat, až běžec dospěje a do té doby nechat jeho výkonnost růst samovolně. Jestli opravdu skončil, je to smutné, ale zároveň je to dokladem toho, že ten styl trénování byl extrémní. Kolik asi naběhá Carmen…

avatar

Žďár nad Sázavou nebo Brno

Celkem 2784 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:40:07 (2011)
půlmaraton: 1:28:33 (2007)
maraton: 3:48:37 (2007)

Luckyboy muž 01.09.2011 19:00:06

>> repre44, 01. 09. 2011 16:37:44

Možná máš ty mínusky za to, že pouze zjednodušuješ. To, že Tvoji spolužáci jako mladí sportovali a teď se nejsou schopní pohnout nemusí mít s tréninkovou zátěží v mládí naprosto nic společného.

Nechápu, proč si tu někteří myslí, že když je mladá a běhá rychleji než většina hobíků, kteří jsou neustále zranění, že bude taky zraněná anebo že ji ten objem, o kterém stejně z Vás pořádně nikdo nic neví, zničí. Přisuzuji to tomu, že je to v české běžecké krajině případ poněkud ojedinělý a tudíž si všichni myslí, že to je extrém. Jeďte se kouknout třeba do Afriky, kolik děcek v jejím věku je schopných běhat to samé. Nebo se „vraťte“ do minulosti, když ještě nebyla děcka líná, neseděla jen u počítačů a necpala se chipsy, a zjistěte kolik by tohle zvládlo dětí třeba před 40 lety…

Pokud je táta schopnej kvůli dětem, které to baví začít sám běhat a takhle se o ně stará, nevidím důvod, proč by je měl jako přetrénovat. Jenže podobně jako do fotbalu kecá každej, tak tady jsou všichni rádoby trenéři, kteří si myslej, že všemu rozuměj :). Vlákna o zraněních a bolestech ale říkaj jaksi něco jinýho…

Motto: Pořádek je pro blbce, inteligent zvládá chaos. http://luckyboyonthetrail.blogspot.cz/
avatar

Černé Voděrady

Celkem 21635,55 km
Minulý měsíc 88,1 km
10 km: 0:48:56 (2017)
půlmaraton: 1:49:10 (2017)
maraton: 3:57:39 (2017)

MartiNo žena 01.09.2011 19:23:17

>> Luckyboy, 01. 09. 2011 19:00:06

„Pokud je táta schopnej kvůli dětem, které to baví začít sám běhat a takhle se o ně stará, nevidím důvod, proč by je měl jako přetrénovat. “

Samozřejmě nevím nic o objemech, které tyto konkrétní děti běhají, natož abych se cítila povolána kecat do běžeckého tréninku, ale přesně v tom, že je otec ochoten a schopen takto se o ně starat (domácí škola (!), „Sám vlastní sportovní cíle nemá, vše podřizuje budoucnosti dětí“,…) vidím důvod, proč by je mohl (samozřejmě neúmyslně) přetrénovat.

Motto: Žít a nechat žít.
avatar

maraton: 3:01:36 (2011)

Luboš Brabec muž 01.09.2011 19:30:42

>> MartiNo, 01. 09. 2011 19:23:17

Proč tedy komentuješ, když o tom nic nevíš???

avatar

Černé Voděrady

Celkem 21635,55 km
Minulý měsíc 88,1 km
10 km: 0:48:56 (2017)
půlmaraton: 1:49:10 (2017)
maraton: 3:57:39 (2017)

MartiNo žena 01.09.2011 19:38:34

>> Luboš Brabec, 01. 09. 2011 19:30:42

Komentuji tu situaci obecně: krajně obětavý otec může ve svém zápalu pro věc a nadšení z talentu svých dětí přestřelit. Neříkám, že to pan Beshira teď dělá, nebo v budoucnosti bude. jen říkám, že právě to obrovské zaměření na děti, rozvinutí jejich talentu, může být kamenem úrazu. A může to nastat stejně tak ve hře na klavír jako v tenise nebo v běhu, a dokonce i v kombinaci takových zátěží.

Edit: a ještě na obranu své troufalosti komentovat uvádím, že sice nemám zkušenost s trénováním atletiky, ale jistou zkušenost pedagogickou i andragogickou ano, stejně tak vzdělání zahrnující metodiku sportovního tréninku, (vývojovou) psychologii, sociologii, a příbuzné (pod)obory a meziobory. Situace dětí v této rodině opravdu vede k obavám, že budou přetíženy, i když je trénink upřímně autenticky baví a otec přetížení nezamýšlí.

Motto: Žít a nechat žít.
avatar

maraton: 3:01:36 (2011)

Luboš Brabec muž 01.09.2011 20:08:44

>> MartiNo, 01. 09. 2011 19:38:34

Takové obecné komentáře jsou obrovsky cenné… Inu, klasické české sejčkování od počítače: „Vůbec nic o tom nevím, ale myslím si tohle.“

A posuzovat „situaci dětí v této rodině“ podle jednoho článku, to je opravdu pozoruhodné.

avatar

Černé Voděrady

Celkem 21635,55 km
Minulý měsíc 88,1 km
10 km: 0:48:56 (2017)
půlmaraton: 1:49:10 (2017)
maraton: 3:57:39 (2017)

MartiNo žena 01.09.2011 20:15:12

>> Luboš Brabec, 01. 09. 2011 20:08:44

Ale my tu přeci nedáváme někomu rady, které by měly být cenné, pouze diskutujeme nad tím, jak to těm mladým Beshirovým pěkně běhá, a že aby se to nezkazilo :-)

A trvám na tom, že přeci jen o věci něco vím. I když ty si možná myslíš, že trénink běhu a/nebo úkaz této rodiny je natolik specifická jedinečná záležitost, že se vymyká jakýmkoli obecným zákonitostem.

Motto: Žít a nechat žít.
avatar

Čelákovice

Celkem 22125,06 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:50 (2011)
půlmaraton: 1:32:39 (2011)
maraton: 3:23:50 (2011)

Láďa S. muž 01.09.2011 20:15:22

já se to snažím brát jako sportovní fanoušek a věřím, že budu Carmen a/nebo Robinovi fandit v televizi :-D

…a budu si říkat, vidíš, s těmi jsi běžel závod(y)

Motto: Teprve se zabíhám...
Nalezené položky: 85 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.