Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Běžecký trénink » Tréninkový plán

Tréninkový plán

Nalezené položky: 71 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | Další Poslední
avatar

Desert muž 16.01.2021 12:14:21

>> blackseal, 15. 01. 2021 18:29:45

je to otazka pohledu, kdyz bude za 100, nebo 500 bude se na to divat jinak, pokud zacinas jsou opravdu lepsi i male serie cca 20 x10, ted uz me to nebere, ve cviceni mam jen 50ks denne, tech 500 jsem taky nemusel mit pravidelne, spis jsem se tocil okolo 50 x5 –10, prsni svaly regeneruji, odpoved by ti na to dal bruslik nebo jeho kamosi v oblasti bojovych sportu :-P

avatar

Celkem 0 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:11 (2006)
maraton: 2:42:13 (2006)

Ondriško muž 17.01.2021 07:59:28

Behať s 3 tréningami týždenne pravdaže ide, a v celku dobre. Mám s tým dosť skúsenosti. Pravdaže, nemôže to byť jediná aktivita, treba popritom robiť či už iný šport alebo kondične cvičiť. I pri samotnom behaní pôjde potom o kondičné behanie-a nie o vyrobenie bežca vytrvalca. To by potom chcelo behať fakt tých 5 dní v týždni.

avatar

půlmaraton: 1:47:57 (2019)

simon_sez muž 20.01.2021 14:08:20

>> rudo, 15. 01. 2021 04:25:41

Aka je teoria k tym intervalom – pises 20, 40 alebo 90s – aka dlha prestavka by mala byt medzi opakovaniami? Vacsina dava medziklus, niekde som cital, ze je prospesnejsie pre svaly aj tepy ostat stat??

>> Mato, 15. 01. 2021 11:15:16

ok, vdaka – takze to zhrniem aj mozno pre niekoho dalsieho, kto by tu nakukol: pri behani 3× do tyzdna bez nejakeho ineho sportovania nema zmysel nejako ‚trening‘ strukturovat.

Co sa tyka mna, tak si musim zmenit hlavu :-D, ale ne, skor to vidim na postupny proces ako pisal MIKR, co je aj prirodzene… Takze skusim a ozvem sa, ked maju snahu budem moct nazvat treningom.

avatar

Zem

rudo muž 20.01.2021 15:28:19

>> simon_sez, 20. 01. 2021 14:08:20

pre tvoju trenovanost je najlpeise medzi usekmi volna chodza s nejakym pretahovanim strecinkom

dlzku prestavky by som neriesil, proste ked sa dych ukludni a budes sa citit ze mozes ist dalsi, ale nemalo by to byt viac ako 3 minuty

radsej tie useky behat volnejsie, aby prestavka nemusela byt dlha

navrhoval by som ti takyto rezim:

  1. den: 10×60m (10 sekund)
  2. den: 8×120m (20 sekund)
  3. den: 6–10×90 sekund (dlzku si zistis skusmo) (toto je nedela)

a striedat s tyzdnom, kde sa beha suvislo:

  1. den: 45 minut volne
  2. den: 45 minut volne
  3. den: 75 minut volne

a takto striedat tyzdne

Motto: 528 citaj: geopolitics.co
avatar

půlmaraton: 1:47:57 (2019)

simon_sez muž 01.02.2021 13:12:49

Skusil som teraz 2 tyzdne behavat 5× tyzdenne a chcel by som v tom aj pokracovat. Nabehal som 42 resp. 45km v druhy tyzden. Zaradil som tie intervaly, kt. si mi Rudo napisal. Pri 90s som behal 9 x s 90s chodzou – nameral som 320–350m (3 cm noveho snehu na starom, udupanom) – pocitovo fajn.
A v druhy tyzden som dal este jeden test, aby som mal aspon nejake vstupne udaje, kedze tepy neviem a moje tempa na 5/10km tiez nie, takze som behal 5×1km (to je min. co mi meraju hodinky) s chodzou 2min. a vysledok: 4:21, 4:18, 4:27, 4:38, 4:58 – ano, prepalil som to.
Nohy ma nebolia, ale pri behu nemaju niekdajsiu energiu – je to pre mna novy pocit, takze som spomalil (kludne cez 6min/km) aj skratil dlzky.

Zadanie ostava – zrychlit na 10km (najblizsi ciel (asi?) pod 45:00) + celkovo v kopcoch.
Rezim – utorok, sobota – volno,
nedela – dlhy volny beh.

Vdaka.

avatar

Bratislava

Celkem 151814 km
Minulý měsíc 0 km

Mato muž 01.02.2021 13:23:38

>> simon_sez, 01. 02. 2021 13:12:49

Takze si si spravil takeho kockopsa ;-) . Stale nie som presvedceny o tom, ze zaradovat 2× tyzdenne intenzitu bez riadneho bezeckeho zakladu, s navysenim sucasne kilometraze a aj frekvencie zatazenia, nie je cesta do pekiel (rozumej k zraneniu).

Rudo ti odporucil intenzitu pri nizkej frekvencii zatazenia (3× tyzdenne, ob tyzden). Ja som ti odporucil sa postupne dostat na 4–6 behov tyzdenne, potom zvazovat zaradenie intenzity. Ty si si spravil svoj model. OK, ale je to nieco uplne ine, ako ti bolo radene. To len aby bolo jasno.

avatar

Zem

rudo muž 01.02.2021 14:31:17

>> simon_sez, 01. 02. 2021 13:12:49

tak ako Mato napisal

si si skombinoval rozne veci

akoby si jedol sniclu s lekvarovymi buchtami

Motto: 528 citaj: geopolitics.co
avatar

půlmaraton: 1:47:57 (2019)

simon_sez muž 01.02.2021 15:51:55

Tak ja som to bral den po dni (ako by povedali nasi reprezentanti :-)), nevedel som, kolko krat sa mi podari vybehnut, nakoniec to bolo 5× a ked sa mi to podarilo zopakovat aj druhy tyzden, tak sa hlasim…

Ja som to bral, ze intenzitu mam jednu do tyzdna:
5×1km (co som prehnal tempo, lebo ja vobec netusim, co mozem od seba cakat), dalsi den volno.
A v druhy tyzden tych 9×90s – tak isto na druhy den volno.
Na 10s a 20s sa neviem tak ‚zmacknut‘, aby som potom odkrivkal domov – takze som si este odklusal v tempe 6:30 nejake tie km. To som pochopil skor ako taku zoznamovacku noh s frekvenciou behu v akej min. 20rokov neboli :-)

Fakt nechcem vymyslat nove recepty.

avatar

Zem

rudo muž 01.02.2021 16:05:18

>> simon_sez, 01. 02. 2021 15:51:55

vies, ked uz naberieme odvahu a dame nejake rady, potom citime za ne aj nejaku zodpovednost (na rozdiel os spolitizovanych cele-v-ritnych reprezentantov)

takze nechceme aby si sa hned na zaciatku zranil, pretrenoval, ochorel

Motto: 528 citaj: geopolitics.co
avatar

půlmaraton: 1:47:57 (2019)

simon_sez muž 02.02.2021 12:29:51

>> rudo, 01. 02. 2021 16:05:18

ok, dam pozor.

avatar

půlmaraton: 1:47:57 (2019)

simon_sez muž 15.02.2021 10:26:01

Hlasim sa s 2tyzdnovym reportom: v prvom rade – neublizil som si, takze plan splneny :-)
Podarilo sa mi vybehnut 10×, cca.9hodin, 85km, elev 1500m. Asi 12km pod 5, zbytok volnejsie – podla pocitu.

Pokracujem dalej – zbieram km/cas na nohach, ci nieco cielenejsie zaradit?

Nalezené položky: 71 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.