Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Výživa » Nízkosacharidová strava a vytrvalosť

Nízkosacharidová strava a vytrvalosť

Nalezené položky: 3828 První Předchozí | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | Další Poslední
avatar

Bany muž 20.02.2017 23:10:08

prislo mi nefer od FoodLogic-u, ze ho len tak z dna na den, bez slov zrusili – mohli aspon napisat na to forum, co tam bolo

ale pravdupovediac som to cakal kedze aktivita adminov na fore vymizla uplne

v zahranici sa vacsinou pouziva MyFitnessPal a u nas kaloricketabulky, no vsetko je o triedy nizsie ako uz bolo povedane – tam sa zameriavaju len na celkove kcal, makronutrienty menej a mikronutrienty (hlavna vyhoda FoodLogic-u a preto som ho vlastne aj pouzival) uz vobec

sranda je, ze tak ako FoodLogic skoncil, skoncilo aj moje logovanie stravy a pocitanie kcal, vsetko idem teraz odhadom a pri takej zbeznej kontrole na kalorickych tabulkach som zistil, ze to tak o 15% podcenujem (celkovy prijem)

avatar

Bratislava

Brutto muž 21.02.2017 08:33:01

>> Bany, 20. 02. 2017 23:10:08

No ja som sa zas cudoval, ze to tak dlho utiahli, pravdupovediac daval som tomu projektu (ako bolsevikovi) tak maximalne rok. Ked si uvedomime, ze to krmili len z toho, kto si zaplatil osobneho kouca, ostatok bol zadara, tak klobuk dole. FL bol neocenitelny najma v pocitani mikronutriendov, co doposial v ziadnom inom projekte nie je. Dalsia vec je vstrebatelnost, ale pokial by sa aj do toho pustili, to uz by bol potom program na nejake ocenenie :)

avatar

Zvolen

10 km: 0:40:08 (2014)
půlmaraton: 1:35:33 (2015)
maraton: 3:34:50 (2015)

vincent_vega muž 21.02.2017 17:28:43

bohužiaľ trhový potenciál klientov FL je strašne úzky, z toho to pramenilo, ale marketingovo sa to dalo podľa mňa posilniť, síce by bolo kopec reklám na stránke a bullshitu v eshope, ale prežili by, oni sa ale sústredili na to pre nás dôležité, čo ale ocenilo len pár ľudí z ktorých nemali moc úžitku. D3ku od nich mám už hádam vyše roka … teraz dochádza … :) kde kúpim alternatívu viete ? A kalorické tabuľky, to je kcal … ajaj, zloba, ja som sa samozrejme tiež za tne čas naučil ako Brutto čo mám mať denne v jedálničku, tomu som FL vďačný ale mne pomáhal hlavne pri „prežieraní“ Ja totižto aj keď hladný nie som, sa teším na tie jedlá ktoré som sa naučil si variť a niekedy to večer preženiem, čo sa mi nestávalo keď som si to naťukal do FL

avatar

Bany muž 21.02.2017 23:06:27

hej len som sa divil, ze na nedavnu poziadavku jedneho pouzivatela o jedalnicek odpovedali, ze lutuju ale z dovodu, ze su prilis zaneprazdneni, to musia odmietnut a vratit mu peniaze (tak som myslel, ze na niecom makaju co sa tyka FoodLogicu)

inak rovnaky problem s doplnkami som mal ako hovoris vincent_vega ale zacal som nakupovat cez herb.com – super ceny, super postovne, velmi casto akcie a zlavy a maju aj rovnaku znacku ako mali na FL (LifeExtension), vsetko mam uz teraz z tamade – D3 aj Zinok

avatar

Bratislava

Brutto muž 22.02.2017 08:23:04

>> vincent_vega, 21. 02. 2017 17:28:43

„kde kúpim alternatívu viete ?“

http://www.namaximum.sk/…n-d3-5000iu/

;-)
avatar

Prievidza, Slovensko

Celkem 11594,4 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:35 (2015)
půlmaraton: 1:27:42 (2016)
maraton: 3:01:35 (2016)

ttomino1980 muž 08.04.2017 09:01:36

chcem poprosit znalych/nacitanych :-) …ako konzumujete Lan ?

kupujem ho v mini obchodiku na vahu …a uz druhy krat pani do mna „hustila“ ze ho mam 8h namacat, ze tak prebudim enzymy, potom ho nemusim mliet a telo ho dobre vyuzije a ze davat cca 2 lyzice denne. Vravi mi, ze ked neprebudim enzymy, tak to vadi zlcniku a je tazsie stravitelny.

poviem pravdu nechce sa mi ho namacat a riesit ci za 8h budem mat chut na lan alebo nieco ine :-/ . A s travenim nemam problem.

ked ho jem tak urcite viac ako 2 lyzice, odhadom tak 4–5, nenamacam 8h, ale radsej ho pomeliem na mlynceku na kavu za 30s …nahrubsie al. najemno …zalejem horucou vodou al vlaznou vodou, alebo zamiesam do jogurtu …popripade si urobim placky

takze …namacat a jest cele ? alebo je ok mliet a namocit par minut ?

Motto: "Keď prechádzate peklom, nezastavujte sa." - W. Churchill
avatar

Bratislava

Brutto muž 08.04.2017 11:22:18

>> ttomino1980, 08. 04. 2017 09:01:36

Jednoznacne mlet a konzumovat s mliecnym vyrobkom (najlepsie kyslym). 8 hodin podla mna netreba a myslim, ze tepelna uprava mu skodi.

avatar

půlmaraton: 1:36:36 (2015)
maraton: 3:36:36 (2015)

Pavča14 žena 16.05.2017 21:06:45

Ahoj. Omlouvám se za možná blbý dotaz, ale nechce se mi pročítat celé vlákno. Navyšujete sacharidy před závody? Jak dlouho před závodem a kolik sacharidů?

avatar

Desert muž 16.05.2017 22:18:00

>> Pavča14, 16. 05. 2017 21:06:45

jaké cukry??? :-)

avatar

Desert muž 16.05.2017 23:34:46

>> Pavča14, 16. 05. 2017 21:06:45

předzávodní příprava může zahrnovat i tzv. superkompenzaci, od které se dnes upouští, nemá zas tak výrazný efekt, spíš se 3–4dny před závodem doplňují cukry s dlouhým řetězcem vitargo nebo gainery dohromady tak 3 dávky/den, dobře je na tom i rýže, pokud na tu nálož není organismus zvyklý resp. je toho hodně tak složené cukry rozštěpí a efekt není proto je lépe méně, doplňují se současně AA, před závodem cukr enduro, BCAA, ALC??? :-)

většina výrobců má časový návod na použití produktu

avatar

Zerocool muž 17.05.2017 09:37:09

>> Pavča14, 16. 05. 2017 21:06:45

Podle mě to do závodů v délce do 1,5 hodiny nemá význam. Na večeři rizoto nebo těstoviny stačí. Ráno většinou dávám ovesnou kaši s medem…

avatar

Bratislava

Brutto muž 17.05.2017 10:03:23

>> Pavča14, 16. 05. 2017 21:06:45

Presne ako pisu neadomnou, okrem toho zavisi aj od toho, kolko tych pretkov za sezonu chces takto riesit? Opakovanim tohto systemu to straca ucinnost a pokial by si to chcela opakovat ja neviem co dva tyzdne, tak to nema uz ucinnost ziadnu. Ale presne tak ako pise aj Zerocool aj Desert: Hlavne komplexne sacharidy, kludne aj studena ryza, vselijake kase, zemiaky sa vraj moc neodporucaju, ale ja jem aj tie v pohode. Inak mne dost pomaha MCT tuk a ked idem nieco dlhsie, tak dva tyzdne predtym zacat brat denne kreatin.

avatar

Desert muž 17.05.2017 10:27:16

>> Brutto, 17. 05. 2017 10:03:23

solanin je obsažen v bramborech, je to alkaloid a nepůsobí zrovna prospěšně na srdeční činnost, podobný problém mohou dělat i některé škroby, pokud nejsou dobře zpracované, neumím je rozložit k moji spotřebě, takže není to o tom, že si dám puding a je to OK, ten je většinou z bramborového škrobu, :-)

na pasta párty většinou je ta pasta, polysacharidů je v ní dost, jen organismus nějak dobře neumí zpracovat glutein, ten zatěžuje organismus, jiné užití má kukuřice, pohanka, kroupy, ty mají zase pro předzávodní přípravu dost AA, které se nemusí zapracovat do buněk, takže relativně nejlépe je na tom rýže má jen 10%AA a dobrý index,

když už jsme u medu a MCT, lze vzít i rybí tuk, nebo kokosák, dobrý zdroj energie je třeba ten med třený s máslem,

problém je použít, něco, co nemám odzkoušené, proto většina lidí sahá po gelech, je to jednoduchá a okamžitá dodávka energie, :-P

avatar

Bratislava

Brutto muž 17.05.2017 11:38:27

>> Desert, 17. 05. 2017 10:27:16

Ako by si mi z duse hovoril :) Ano, ja ked si robim raz za cas puding, tak miesam Zlaty klas (kukuricny skrob) s kakaom. Co sa tyka kokosaku, dobra vec, ale dost lacno si kupujem praskovy MCT tuk, ktory rozmiesam v caji/kave a je to ako pit caj so smotanou, ale snad este lepsie (chutovo). Dost na tom ujizdim a priznavam, ze skor ako nejaky uzitok vo vykone z toho mam uzitok v chuti :) A med rozotrety s maslom na dvoch krajcoch chleba som si dal rano pred wings for life, z nudze, kedze start bol az o 13:00 h a bal som sa hladaku, no a bolo z toho prvych 13 km za 4 min/km :)))))

avatar

půlmaraton: 1:36:36 (2015)
maraton: 3:36:36 (2015)

Pavča14 žena 17.05.2017 14:13:54

Dík za odpovědi. Zajímá mě to, protože jsem byla cca 2,5 měsíce na nízkosacharidové dietě (sacharidy do 40 g/den, ke konci kolem 50 g/den, z důvodů hubnutí) a teď 1,5 měsíce sice postupně navyšuju, ale myslím že přes 100 zatím moc často nejdu. Během diety jsem běhala. Ze začátku 2× týdně volně a teď už se to blíží regulérnímu tréninku kolem 60 km/týden dlouhé běhy 20–30 km a postupně přidávám i na intenzitě. Vzhledem k redukci váhy se mi běhá skvěle a myslím že rychleji, než když jsem trénovala víc a na sacharidech. Za necelých 14 dní mě čeká první závod – 30km v kopcích a říkám si, že by se mi nějaký glykogen mohl hodit:o) Nevím jestli mám v posledním týdnu najednou zvýšit sacharidy na doporučovaných 7–10g/kg nebo navýšit míň, aby to nebylo spíš na škodu. Tak mě zajímalo jak to děláte vy, co jste na nízkosacharidové stravě.

avatar

Bratislava

Brutto muž 17.05.2017 14:31:54

>> Pavča14, 17. 05. 2017 14:13:54

Ja som mal s tymto najlepsiu skusenost, ked som nechal sacharidy nizko az do samotnych pretekov a nasledne hned pred pretekmi (cca 3 hodiny) som zjedol rychle cukry (napriklad chlieb s medom, dzemom) a pred pretekmi este nejaky med. Vtedy som na trati doslova lietal :)

avatar

Zem

rudo muž 17.05.2017 17:45:41

nejak som nechtiac spadol do NSS, len trosku medu pocas dna a citron

Motto: 528 citaj: geopolitics.co
avatar

Zerocool muž 18.05.2017 09:21:43

>> Pavča14, 17. 05. 2017 14:13:54

Celý týden je podle mě zbytečně moc stačí den až dva před závodem – to se uloží do svalů a do játry a nestihne jít do tuků:)

Nalezené položky: 3828 První Předchozí | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.