Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít

Eva Vrabcová: Chci rozjet běžeckou školu pro hobby běžce

Eva Vrabcová: Chci rozjet běžeckou školu pro hobby běžce
foto: RunCzech

Daniela Havránková | 04.10.2017 | přečteno: 9791×

Přesedlala z běžek na běhání po silnici a rychle se vyšvihla nejen na špici doma, ale svými výsledky si vydobyla i prestižní zlatou známku pro světové atlety. Ta jí přinesla pozvánku v listopadu do New Yorku, na největší maraton světa. Ale co potěší českého milovníka běhání asi nejvíc – Eva Vrabcová Nývltová spřádá plány na běžeckou skupinu právě pro hobíky. Čtěte ukázku z rozhovoru v novém čísle Běhej, které vyjde 12. října.

Evo, svým výkonem v Londýně při mistrovství světa (pozn.red.: čas na maraton 2:29:56, 14. místo celkově a druhé mezi Evropankami) jsi zaujala pozornost lidí a vyvrátila zažité představy, že český běžec musí uzavírat elitní startovní pole. Vnímáš to?

„Moc si to asi neuvědomuju. Pokud to tak je, tak bych byla ráda, aby se i proto na mě lidi obraceli a chtěli se mnou mou radost z běhání sdílet. Nemám problém jít si s někým zaběhat a chci, aby se běhání rozšířilo na veřejnost.“

To možná řadu „obyčejných“ běžců překvapí, asi by je nenapadlo, že by si mohli zatrénovat s českou jedničkou…

„V budoucnu bych chtěla vytvořit tady v Hradci ve spolupráci s trenérkou nějakou běžeckou skupinu, hobby běžců nebo i s cílem dosáhnout nějakých výsledků. A nešlo by jen o trénink, ale třeba i o posezení poté, což je v rámci mentality hodně důležité, lidé jsou plni dojmů a může se nadšení sdílet a přivádí to další.“

Můžeš být v představení svých plánů konkrétnější?

„Chci rozjet vlastní projekt EVN Run, běžeckou školu. Už teď se totiž na mě obracejí lidi, že chtějí pomoct s tréninkem nebo regenerací. Přeci jen nějaké tipy mám a chci je předat dál i proto, aby se nikdo nedostal do problémů, jakými jsem si prošla já. Chci, aby měli lidi z běhání radost a neřešili tolik zaběhnuté časy. Aby byli uvolnění, zbavili se všech stresů a měli to jako koníčka. Chci jim doporučit lidi, se kterými spolupracuju, a dát tipy na to, co využívám, aby o tom věděli. Plánuju, že po závodech uděláme posezení s fanoušky. Sama mám radost ze závodů a chci ji sdílet s ostatními.“

Zpátky k tvému závodění – co se skrývá za tvými výsledky a umístěními v širší evropské elitě?

„Možná je to tím, že už mám něco za sebou a už mi nestačí jenom jet na nějakou akci. Jsem hrdá, že jsem Češka, a chtěla bych, aby Česká republika byla hrdá na mě. Smyslem závodů není jen si to tam jet užít. Chystám se vždy na vrcholnou akci a ne jen na daný limit. Pokud bych ten limit v rámci této přípravy nesplnila, tak jsem prostě na akci být neměla. Protože ten vrchol je podstatný, ne dostat se tam.“

Potřebuješ mít k sobě v tréninku rychlejší běžce, třeba Keňany?

„Ne, běhám všechno sama, ani Martin se mnou na tréninky nechodí. Nemyslím si, že by bylo tajemstvím úspěchu odjet trénovat do Keni. Tam je kouzlo v tom, že nejsou rušivé elementy. Kvalitně se odtrénuje, zregeneruje a nic nerozptyluje – žádné sociální sítě, kino a jiné. Tohle všechno odvádí pozornost a energie potom chybí. Já si třeba tři dny před závodem na MS nedovolím jít fandit na stadion, protože vím, že mě to unaví. Po závodě ano, ale předtím jsem tu od toho, abych splnila tréninkový plán a zregenerovala. A pevný režim dodržuju v tréninku pořád. Vím třeba, že mi vyhovují tréninky v 10 hodin a pak třeba v 16. Když se závod běží jindy a je na to prostor, tak posunu tréninky na čas startu závodu. Na newyorský maraton se teď takhle chystám, a to vychází dobře, běží se v 8 hodin jejich času, takže u nás ve dvě odpoledne.“

Poběžíš ještě tento maraton, ale dá se již letošní sezona hodnotit?

„Samozřejmě MS v Londýně bylo úžasným zážitkem a i můj výsledek byl super. A k tomu zlatá známka, kterou jsem získala! Vlastně celý rok hodnotím pozitivně, každý závod byl dobrý, jen jich bylo trochu málo, chybí mi to.“

Spustila jsi nový web www.evavrabcovanyvltova.cz, co na něm najdeme?

„Chci jej psát jako blog rozdělený do kategorií. Taky právě o jídle, protože jak se občas nudím, vymýšlím recepty, které by mohly být dobré. Ráda zkouším různá zdravá jídla, často do nich přidávám bílkovinové výrobky od sponzorů. Ale nejradši dělám chilli con carne nebo tvarohovou pizzu.“

Pozn. red.: Celý rozhovor najdete v novém Běhej, které vychází 12. října

Komentáře (Celkem 179)

Nalezené položky: 181 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Další Poslední
avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 19.10.2017 07:25:48

>> Akad.25, 18. 10. 2017 23:58:08

No, ale EVN a její tým toho o běhání vědí tolik, že nemůže být pochyb, že by nemohlo hobíkům předat to, co potřebují. Neřeknu, kdyby tu byly námitky proti různým „turbo-certifikovaným“, kteří získají „kvalifikaci“ za dva dny, při zaplacení příslušně vysoké částky, ale toto mi přijde divné.

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

Celkem 27228,99 km
Minulý měsíc 0 km

jm1 muž 19.10.2017 07:32:19

>> Petr Kaňovský, 18. 10. 2017 23:21:46 …nějaké body dle tabulek…

V obdobi starsi zaci/dorost se plnivaval odznak zdatnosti BPPOV (cast tabulek je snad dostupna na WWW )

avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 19.10.2017 07:44:43

>> jm1, 19. 10. 2017 07:32:19

Doplnil jsem ještě 1500 a hod granátem, kde mimochodem byli nešťastní, že jsem požadovanou vzdálenost nehodil, takže mě upozorňovali, že kdyby byla válka, že se zabiju či vážně zraním, že mě zasáhne střepina …

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

10 km: 0:53:39 (2015)
půlmaraton: 1:56:00 (2015)

gilwen77 žena 19.10.2017 07:54:01

>> Petr Kaňovský, 19. 10. 2017 07:44:43

Sebevrahem proti své vůli :-D a jenom proto, že blbě hází :-D

avatar

Celkem 27228,99 km
Minulý měsíc 0 km

jm1 muž 19.10.2017 08:04:59

>> Petr Kaňovský, 19. 10. 2017 07:44:43

>> gilwen77, 19. 10. 2017 07:54:01

Nekdy kolem roku 84 ci 85 jeden medik v ramci „vojenske katedry“ granat „nedohodil“ (+ se mu nejak spatne rozmotala odjistovaci paska), takze se pak nasledujicich par let vycviku granatu venovala nadstandard. pozornost


Jinak – hod mickem/granatem byla myslim stejna disciplina (=mladsi hazeli kriketakem, starsi gumovym granatem)

avatar

10 km: 0:53:39 (2015)
půlmaraton: 1:56:00 (2015)

gilwen77 žena 19.10.2017 08:11:42

>> jm1, 19. 10. 2017 08:04:59

Paradox je vůbec učit lidi házet granáty a zabíjet se, místo aby se učili úctě a respektu k lidskému životu

avatar

Eymir Gölü

Celkem 3486 km
Minulý měsíc 0 km

Skritek Hugo žena 19.10.2017 08:26:57

>> gilwen77, 19. 10. 2017 07:25:37

Je verejnym historickym tajemstvim, ze Vaclav I. a Kunhuta Staufska nemohli nejakou dobu pocit naslednika. Naklonosti k sobe oplyvali, ale nic. Tak zasahla koucka z lidu a nenapadne jedne noci prihlizela. Jakozto zkusena zena brzy pochopila, kde tkvi problem mladeho paru a mohl tak prijit na svet budouci moravsky markrabe Vladislav. Ty ostatni, vcetne krale Premysla Otakara II., uz zvladli bez kouce.

Ale preci jen tehdy porno nekoukalo na kupujici ze stejne policky jako Ctyrlistek.

Motto: Petit cheval de manege :-)
avatar

10 km: 0:53:39 (2015)
půlmaraton: 1:56:00 (2015)

gilwen77 žena 19.10.2017 08:39:58

>> Skritek Hugo, 19. 10. 2017 08:26:57

:-D tohle byl kouzelný detail, který nevykoukáš. Něco ve stylu když skrčíš malíček a je z toho nahnaná minuta na desítce ;-) prostě vychytávka, nic víc.

Zdokonalování se meze nekladou, furt je co se učit, tedy tak to vnímám já u sebe.

avatar

Eymir Gölü

Celkem 3486 km
Minulý měsíc 0 km

Skritek Hugo žena 19.10.2017 08:44:08

>> gilwen77, 19. 10. 2017 08:39:58

:-D To je mi jasne, ze to mas zmaknute, nekolik potomku je jasnym dukazem. Uz jde prave jen o ty detaily, na co uz se kouc hodi. Ale na ten zaklad v dnesni dobe kouc proste neni potreba :-D (ja se totiz striktne drzim tematu diskuse – potrebujeme kouce na uplne zaklady? )

Motto: Petit cheval de manege :-)
avatar

Celkem 27228,99 km
Minulý měsíc 0 km

jm1 muž 19.10.2017 09:06:50

>> Skritek Hugo, 19. 10. 2017 08:44:08 …potrebujeme kouce na uplne zaklady…

VY = byvali vrcholovi sportovci (a zrejme ani kdokoliv, kdo nekdy na vlastni oci videl ziveho trenera ;-) ) dle vseho ne.

U nas ostatnich, kteri nad pojmy typu prace kotniku atp. jen nechapave kroutime hlavou ;-), je to na diskusi

avatar

Žďár nad Sázavou nebo Brno

Celkem 2784 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:40:07 (2011)
půlmaraton: 1:28:33 (2007)
maraton: 3:48:37 (2007)

Luckyboy muž 19.10.2017 09:55:13

>> gilwen77, 19. 10. 2017 06:27:23

Jenže, a o to bych se aji klidně vsadil, ti, co si toho trenéra občas zaplatí, tak budou zranění úplně stejně, jako ti, co si toho trenéra neplatí a zraní se… Pár tréninků špatné pohybové vzorce nezmění, stejně jako nepřenastaví hlavu. To je dlouhodobý proces :-P

Pokud si platí trenéra ne občas, ale pořád, a ten trenér není někdo, kdo jim jenom píše tréninky, tak pak to může pravděpodobnost zranění snížit. Jenže to pak nesmí být primárním cílem zlepšování se, protože pokud se chceš zlepšit, riziko zranění nebo přetrénování je tam vždycky (pozn. nebavím se o zlepšování desítky z 1:10 na desítku za 1:05). Ale o tom tady ta diskuze stejně není.

Motto: Pořádek je pro blbce, inteligent zvládá chaos. http://luckyboyonthetrail.blogspot.cz/
avatar

Žďár nad Sázavou nebo Brno

Celkem 2784 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:40:07 (2011)
půlmaraton: 1:28:33 (2007)
maraton: 3:48:37 (2007)

Luckyboy muž 19.10.2017 10:00:21

>> Petr Kaňovský, 19. 10. 2017 07:25:48

To, že toho vím hodně a jsem na nějaké úrovni, ještě neznamená, že jsem schopný něco naučit začátečníka. Pokud bych šel učit na základní školu, byl bych asi naprosto tragický učitel, a to bych měl podle této logiky být skvělý, protože učím na VŠ a znám to, co učím, na velmi vysoké (profesionální) úrovni. Takhle to bohužel nefunguje.

Motto: Pořádek je pro blbce, inteligent zvládá chaos. http://luckyboyonthetrail.blogspot.cz/
avatar

Černé Voděrady

Celkem 21008,7 km
Minulý měsíc 6,66 km
10 km: 0:48:56 (2017)
půlmaraton: 1:49:10 (2017)
maraton: 3:57:39 (2017)

MartiNo žena 19.10.2017 10:20:59

>> Petr Kaňovský, 19. 10. 2017 07:25:48

Petře, naprostý souhlas s >> Luckyboy, 19. 10. 2017 10:00:21

to, co ví EVN o běhání, ji ke smysluplnému vedení hobíků spíše diskvalifikuje, než naopak. Defacto prodává jen své jméno, nikoli excelentní znalost (kterou nepochybně má). Mně to nevadí, nepohoršuje, je mi to jedno. Ale ne každý geniální matematik je schopen naučit dítě sčítat do desítky, respektive většina jich je toho neschopna.

Motto: Žít a nechat žít.
avatar

Postrizin

Celkem 41 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:30 (2011)
půlmaraton: 1:13:56 (2011)
maraton: 2:39:32 (2011)

SlavoK muž 19.10.2017 10:53:09

Tohle je na internetovych diskusich bozi:

Akad rika ze Eva vi malo. Petr reaguje ze Eva vi dost. Luky reaguje ze Eva vi prilis.

avatar

Postrizin

Celkem 41 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:30 (2011)
půlmaraton: 1:13:56 (2011)
maraton: 2:39:32 (2011)

SlavoK muž 19.10.2017 10:55:56

Jo a do toho vlozena debata Gilwen a Skritka z ktere jsem pochopil ze kdo neumi behat ma se divat na porno.

avatar

Akad.25 muž 19.10.2017 11:01:00

Luckyboy Dnes 10:00:21 -To, že toho vím hodně a jsem na nějaké úrovni, ještě neznamená, že jsem schopný něco naučit začátečníka- co učím, na velmi vysoké (profesionální) úrovni. Takhle to bohužel nefunguje… Michale ato je to merito primárního mého podnětu ,příspěvku,ko­mentaře na toto téma…přesně ono!!!diky za asociační trefne přirovnání…rovněž si nemyslím,že vrcholovy běžec s rozsahlym portfoliem znalostí o běhu všeho okolo ještě neznamena a není ,spíš si myslím,že ani nebude fundovaným a akceptovatelnym metodikem-trenérem pro hobíky??!!- ani Ti hobíci nejsou žádní mentalní analfabeti,ale většinou lide vzdělaní,zajímající se o tuto problematiku,dočtou se o tom,mají i svůj usudek,přání.pot­řeby a take určitý názor na sebe a svou vizi o tom,co a jak by to chtěli provozovat- tedy spíš bude o reklamním prodeji svého jmena-viz.vyše…a bude to jen o pokusu prodeje napadu zaštítěné svým jmenem-jak to muže dlouho trvat-než to hobíci prokouknou? a budou rozpačitě nasyceni a příp.zklamani za sve peníze??..myslím si,že jasne-ŘIKAM JASNĚ-TUDY CESTA NEVEDE!!! ale jo.je to její pokus-omyl, ale ať jdou s tou reklam .prop. do pr…už

Motto: Myslel jsem při běhu,že umírám..omyl,jen jiné vnímání nepříjemných pocitů... a tak jsem opět začal běhat..výhra!!
avatar

10 km: 0:53:39 (2015)
půlmaraton: 1:56:00 (2015)

gilwen77 žena 19.10.2017 11:07:45

>> SlavoK, 19. 10. 2017 10:55:56

To byla sexkoučka, ty pornonadšenče :-D

avatar

10 km: 0:53:39 (2015)
půlmaraton: 1:56:00 (2015)

gilwen77 žena 19.10.2017 11:16:26

>> Skritek Hugo, 19. 10. 2017 08:44:08

No .. já se tématu striktně nedržím, tedy v průměru jsme normální :-D

To je pravda, že jde víc o detaily než základy. Popravdě ale 95% lidí si myslí, že začít běhat je lítat jak splašený zajíc. Zrovna u běhání bych ten začátek nepodceňovala.

Já ač nevypadám, tak úplně blbá nejsu, ale dost informací stran strečinku či pomalého běhu, bot i blbých tkaniček jsem nevěděla a hlavně mě nenapadlo je hledat. Kdo nikdy v mládí netrénoval pod dohledem, tak nemá informace, ale ani intuici stran potenciálních potřeb a rizik. To tedy píšu za sebe, neoběžce důchodového typu, jak to cítím. Já bych totiž do klubu hned šla i jsem už po libereckém veteránském pokukovala. ;-)

avatar

10 km: 0:53:39 (2015)
půlmaraton: 1:56:00 (2015)

gilwen77 žena 19.10.2017 11:21:42

>> jm1, 19. 10. 2017 09:06:50

Vida – shoda. To budou zřejmě nějaké škvrny na slunci, že vnímám situaci stejně jako akademik :-P

avatar

Praha

10 km: 0:29:57 (1992)

Trepifajxl muž 19.10.2017 12:34:29

>> Akad.25, 19. 10. 2017 11:01:00

přesně tak jak píšete

sportovní úspěšnost jenže není licencí pro úspěšnost trenérskou a naopak, znám vynikající trenéry, kteří to ve vlastním sportu výkonnostně nikam nedotáhli

a navíc tč. v Česku úspěšnost v oblasti vytrvalostního běhu není ničím jiným než jen vystoupením z obecné podprůměrnosti

Motto: není důležité zúčastnit se, ale vyhrát!
avatar

Akad.25 muž 19.10.2017 15:04:54

Vážení a někteří-diky za vnimavost a shodu v určitem realističtěj.poh­ledu na tuto problematiku…ano souhlasím s názorem trepifajx.,že mame dost vyborných atletických treneru-i vyborných treneru běhu-vytrvalcu i milařu…jen se o nich moc neví a hlavně nepíše a nejsou vůbec medializov…a teď nyní trošku odbočím, sleduji jako byvalý milař nynější současne vyborné kluky-Holuša..a nyní stoupající hvězda F.Sasínek!!! a jeho skromný a přitom asi vyborný trenér,ktery vede velmi dobře tohoto našeho výborného běžce-který se začíná prodírat do povědomí světov.špičky!!!a je mlád-vyborné fysiognomic.a ma rychl.dispozice…je prostě radost se dívat na jeho běh!!!-famosní a elegantní mílařský drive..a jiní další..i Maki by mohla dál poskočit ve výkonech.. a jiní i jiné…je to o te cilevědomé a poctive praci skromných ,ale asi vyborných treneru…a to jen tak male odbočení od tématu…ale určitě zajimavější než …tra la

Motto: Myslel jsem při běhu,že umírám..omyl,jen jiné vnímání nepříjemných pocitů... a tak jsem opět začal běhat..výhra!!
avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 19.10.2017 15:54:30

>> gilwen77, 19. 10. 2017 11:16:26

Přinejmenším jeden vstřícný klub by se našel, nabírá stále nové členy, kteří ho pak reprezentují, členy má po celé republice. :-)

>> Trepifajxl, 19. 10. 2017 12:34:29

Jenže na jedné straně se tady tvrdí, že hobík žádné trenéry nepotřebuje a na druhé se tu tvrdí, že je to tak složité, že to nezvládne ani tým kolem EVN?

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

Praha

10 km: 0:29:57 (1992)

Trepifajxl muž 19.10.2017 17:06:39

>> Petr Kaňovský, 19. 10. 2017 15:54:30

ale takhle já jsem to nemyslel, jen jsem chtěl říct – obecně – že dobrý atlet nemusí být nutně dobrý trenér

jinak, samozřejmě, běžné rady hobíkům umí dát každý atlet, o tom žádná, ale pk jsme zase u toho trapného marketingu, který tu původně nastínil Akad.

nicméně je to jedno, ať si každý dělá co chce a jak umí, já jen kladně kvituju, že tu někdo uměl otevřít hubu i tam, kde máme jakési „modly“ a pomalu kult

Motto: není důležité zúčastnit se, ale vyhrát!
avatar

10 km: 0:53:39 (2015)
půlmaraton: 1:56:00 (2015)

gilwen77 žena 19.10.2017 17:56:32

>> Petr Kaňovský, 19. 10. 2017 15:54:30

Jestli myslíš tu vaši Moravii, tak to je členství formální, na to kašlu. Vážně bych si občas šla zaběhat s pořádnou rozcvičkou, nějakou abecedou a s případnou radou, že moc mrskám rukama. Vyladit techniku pro hobíka a potom běhat s aspoň základní výbavou v hlavě. Můžu si to najít na netu, ale praxe je zábavnější a v kolektivu tuplem.

Stejně jako teď chodím na břišní tance. Prostě pohyb jakéhokoliv druhu pro lidi, kancelářské krysy třeba a legrace u toho.

Btw si nemyslím, že by EVN osobně někoho amatérského trénovala. Věřím, že propůjčí jméno a občas si s nimi zážitkově zaběhá. A jo, mohu osobě přiznat, že pro nás, kteří si s nimi netykáme, je zážitek na úrovni lehkého orgasmu potkat na společné trase Pavlištu nebo Orálka. Tedy i běh s EVN by měl něco zážitkového do sebe.

avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 19.10.2017 18:17:46

>> gilwen77, 19. 10. 2017 17:56:32

Bez klubu si na některých závodech nezazávodíš, jinak mám dojem, že v klubech se trenéři spíše orientují na mládež, ale můžeš si někoho najít, ať už v klubu budeš či ne. A určitě tam jsou nějaké komerční skupiny.

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

Sloviensko

rudo muž 19.10.2017 18:22:43

takze jak to ja chapu

pointa je ten oralek

a ucit se oralek to neni zadna wada, ani diagnoza, ani to nevykryje lekarskej papir

Motto: you can't stop, what is coming !
avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 19.10.2017 18:25:22

>> Petr Kaňovský, 19. 10. 2017 18:17:46

Rozběháme Liberec

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

Brno

Celkem 22207 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:38:30 (2011)
půlmaraton: 1:23:40 (2007)
maraton: 2:55:30 (2011)

milan muž 19.10.2017 18:49:53

Mám takový dojem, že nám scházejí spolky.

Lidé z okolí společných zájmů, kterým jde dělat co je baví a kteří jsou ochotni se dobrovolně podílet na činnosti oddílu (spolku…) A třeba i do toho dát pár svých korun (liber…).

Měl jsem opakovanou možnost se zúčastnit jedné akce velkého londýnského klubu a co mě na akci fascinuje především je skromnost v každém ohledu. Minimalismus. Jasně, „safety first“ je taková úlitba době, ale jinak jsou jejich akce takové mile venkovské, přirozené.

Pracující běžci s výkonností pod 2:20 h na maraton, triatlonisté kteří by naší špičce s úspěchem šlapali nejen na paty se baví s ostatními, kteří jsou o několik tříd horší nebo o několik generací starší.

V takovém prostředí jsou pokusy veřejně prodávat svoje jméno třeba tím, že jeho zadek zvednu s postele nebo, že někoho připravím na uběhnutí nějaké mety za směšný čas iluzorní…

Mimochodem při velmi rychlém a neokázalém vyhlašování výsledků se dostalo stejných nebo i vyšších ovací veteránským kategoriím. Normální nekomerční svět, cítím se tam fajn…

avatar

10 km: 0:53:39 (2015)
půlmaraton: 1:56:00 (2015)

gilwen77 žena 19.10.2017 19:21:00

>> Petr Kaňovský, 19. 10. 2017 18:25:22

A sssakra … že som ten jazyk z huby púšťala :-D

Děkuji vám, mladý pane, za vaši nezměrnou péči – trasy na Ještěd mi najdete, liberecký klub vyhledáte… Vždyť já si tu připadám opečovávaná jak královna :-) ;-)

avatar

10 km: 0:53:39 (2015)
půlmaraton: 1:56:00 (2015)

gilwen77 žena 19.10.2017 19:22:43

>> Petr Kaňovský, 19. 10. 2017 18:17:46

Njn … na trenéra jsem holt trochu prošlé zboží :-?

Nalezené položky: 181 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.