Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít

Chystá se netradiční maraton na běžeckých pásech, zúčastní se i Dan Orálek

Chystá se netradiční maraton na běžeckých pásech, zúčastní se i Dan Orálek
foto: New Balance

Daniela Havránková | 17.11.2012 | přečteno: 14473×

Skutečnou lahůdkou v letošní termínovce je nový Estian maraton, první český závod na běžeckých pásech. Odstartuje v polovině prosince ve fitcentru v Českých Budějovicích a organizačně ho zajišťuje zkušený tým, který pořádá i jinou specialitu – garážový Budějovický Mercury maraton. Favoritem originálního běhu je šampion v ultra Daniel Orálek. Celá akce i jména vítězů se také zapíší do České knihy rekordů.

Že nejde o klasický závod je jasné už p?i pohledu do startovní listiny. Ta ?ítá pouhých osm jmen, ovšem ne ledajakých. Vedle brn?nského démona Orálka se 15. prosince ve Fitness Centru Pouzar na sv?j pás postaví i trenér a propagátor b?hu Miloš Škorpil, horští b?žci (tentokrát bez ps?) Roman Baláž a Adéla Esentierová ?i slovenský sb?ratel maraton? Alexander Simon. Všichni budou mít stejný úkol – ub?hnout vzdálenost 42,2 kilometru.

Náš nejlepší vytrvalec na t?ch nejdelších tratích Dan Orálek b?žel na pásu zatím jen pár test?. Myšlenka maratonského závodu se mu však hned zalíbila. „Když jsem byl osloven, ?ekl jsem si, pro? to nezkusit. V prosinci si rád zab?hnu maraton n?kde v teple,“ vypráví ultramaratonský šampion Orálek, který nechystá žádnou speciální taktiku. „Jsem na to zv?dav, na míst? zvolím tempo a uvidím, jak to p?jde.“

Jak nápad na takový závod vznikl? „Letos jsem cht?l b?žet každý m?síc jeden maraton a na prosinec jsem žádný vhodný nenašel. Tak jsem se rozhodl zorganizovat ho na b?žeckých pásech,“ vypráví hlavní po?adatel Martin Gazda, jeden z osmi ú?astník? a krom? jiného manažer Jiho?eského b?žeckého poháru.

„Od kamarád? v zahrani?í jsem si sehnal pravidla závod? na pásu a sv?j zám?r jsem konzultoval s rozhod?ími ?eského atletického svazu. Ve spolupráci s nimi jsme vytvo?ili pravidla p?ímo pro tento typ závod?. Obrátil jsem se i na Iva Domanského, který mi poskytl ?adu cenných informací,“ popisuje Gazda p?ípravy akce. Nutné bylo sehnat dostatek pás? a upravit je tak, aby se po hodin? až hodin? a p?l samy nevypnuly, jak je u nich b?žné.

Estian maraton je prvním závodem svého druhu u nás a aspiruje i na zápis do ?eské knihy rekord? pelh?imovské agentury Dobrý den. Na akci proto bude p?ítomen notá?, který dohlédne na její pr?b?h a potvrdí i historicky prvního mužského vít?ze a ženskou vít?zku u nás v této svérázné b?žecké disciplín?.

Závod je hodn? specifický, ale v mnohém prob?hne jako každý jiný. Pro b?žce bude p?ipraveno ob?erstvení, na projek?ní obrazovce uvidí své mezi?asy a k dispozici bude i masérka. „Také jim budeme k b?hu hrát vybrané skladby, každý si mohl objednat celkem p?t písní,“ informuje Gazda a srde?n? zve i publikum, které m?že b?žce ve fitcentru podpo?it. Jen zd?raz?uje vzkaz, pochopitelný vzhledem k možnému blátivému po?así v dob? konání závodu: „Prosíme, p?ezuvky s sebou!“

INFO O ZÁVOD?

POZVÁNKA

Komentáře (Celkem 73)

Nalezené položky: 74 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | Další Poslední

daniela82 žena 21.11.2012 09:04:36

Skutečnou lahůdkou v letošní termínovce je nový Estian maraton, první český závod na běžeckých pásech. Odstartuje v polovině prosince ve fitcentru v Českých Budějovicích a organizačně ho zajišťuje zkušený tým, který pořádá i jinou specialitu – garážový Budějovický Mercury maraton. Favoritem originálního běhu je šampion v ultra Daniel Orálek. Celá akce i jména vítězů se také zapíší do České knihy rekordů.
Odkaz na článek

avatar

Bujanov

Celkem 10888,14 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:42:43 (2009)
půlmaraton: 1:37:27 (2015)
maraton: 3:43:57 (2014)

mahony muž 21.11.2012 17:57:07

Je mi moc líto, ale opravdu se nelze dodatečně přihlásit k závodu. Prostory ve Fitness Pouzar jsou omezené … Martin

Motto: Bujanov, Koláče a běh - to je můj život
avatar

10 km: 0:32:31 (2009)
půlmaraton: 1:17:19 (2008)

Matěj muž 21.11.2012 21:26:57

Takovýto závod může být zapsán do oficiálních tabulek? Přijdou mi zde podmínky dost neporovnatelné s klasickým maratonem…

avatar

Bujanov

Celkem 10888,14 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:42:43 (2009)
půlmaraton: 1:37:27 (2015)
maraton: 3:43:57 (2014)

mahony muž 21.11.2012 21:57:20

Zdravím Matěji Nevím které tabulky myslíš … ale je to 42,2 km po absolutní rovině, ale v malé místnosti s vydýchaným vzduchem … Stále je to MARATON!! Bude se utvářet Český rekord v běhu maratonském na páse. Agentúra z Pelhřimova „Dobrý den“ bude přitomna!! Ve světě se to evidue, jen u nás se o to nikdo oficiálně nikdy nepokusil.

Motto: Bujanov, Koláče a běh - to je můj život
avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 21.11.2012 22:09:47

Jaké bude nastavení sklonu pásu? A je zajištěno jejich zkalibrování? A bude povoleno běžcům, aby se v průběhu běhu dotýkali madel?

Pokud by se výkony na pásu měly porovnávat s výkony zaběhnutými venku, tak můj názor je, že pás dává i určité výhody, mezi které určitě patří možnost nastavení rychlosti a tím hlídání rovnoměrného tempa běhu. Další věcí je, že pokud by sklon pásu byl 0 procent, tak by mělo být možné zaběhnout o něco lepší výkon než venku.

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

Beroun

Celkem 41724 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:38:44 (2006)
půlmaraton: 1:26:27 (2007)
maraton: 3:17:01 (2004)

mirek hasal muž 21.11.2012 22:33:09

>> kanovsky, 21. 11. 2012 22:09:47

Osobně jsem na pásu už něco odběhal, ale nemyslím si, že bych tam zaběhl lepší výkon než venku..... ale to je asi subjektivní.

avatar

Prievidza

Celkem 4352 km
Minulý měsíc 0 km

eN muž 21.11.2012 22:41:52

>> kanovsky, 21. 11. 2012 22:09:47

Petr, utekanie na páse má jednu obrovskú výhodu. Tou je nulový odpor vzduchu u statických častí tela a výrazne menší u rúk a nôh. Táto výhoda ale generuje podľa mňa jednu ešte väčšiu nevýhodu, ktorou je zťažená termoregulácia bežca. Pochybujem, že vo fitku bude teplota okolo nuly, ktorá by vzhľadom k neprúdeniu vzduchu okolo bežca bola optimálna. Ventilátor to môže trochu napraviť, ale s tým sú zase spojené problémy, aké robieva klimatizácia. Nie každý ju znáša.

Nulový odpor vzduchu je na strane osobákov, riziko prehrievania a zvýšenej potivosti so všetkými následkami, na strane opačnej.

Pozvaný je aj Šaňo. Presvedčil som ho, nech si ide párkrát beh na páse vyskúšať. Chodí a potvrdil, že jediný problém má s vysokou teplotou vo fitku.

avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 21.11.2012 22:51:54

>> eN, 21. 11. 2012 22:41:52

Souhlasím, protože když jsem kdysi na páse běhal, tak jsem se tam vždy mnohem více potil než venku, na druhé straně jsem tam ale párkrát zaběhl (na kratších vzdálenostech, kde se přehřívání tolik neprojevovalo) lepší výkon, než byl aktuální osobák. Celkově mi ale běhání na pásu příliš nevyhovuje (kromě jiného mám dojem, že tam jiným způsobem došlapuji, než venku), a proto na něj nechodím.

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

Sloviensko

rudo muž 21.11.2012 22:59:16

rekordy sa vo svete eviduju ale nie v ramci IAAF, nie je to nic pod hlavickou T&F, su to podobne rekordy ako vsetky v Guinessovke, naprikjlad ako beh na 100m dozadu alebo beh s nosenim suroveho vajca na polievkovej lyzicke a podobne.

nehrozi ziadne premiesanie s tabulkami maratonov zabehnutymi na ceste, na drahe alebo v hale na drahe, ide o uplne iny sport akurat sa v nom najlepsi sportovci z ineho sportu – atleticki bezci.

Tu sa pred rokmi bezalo 24H na pase, boli 3, 2 chlapi a 1 baba a poskusali so o pasovy svetak a boli dost blizko, bolo to vo vyklade predajne ktora sa vtedy otvarala – v podstate to bol reklamny humbuk

mali ofukovacie feny a hajzel len 3 metre od pasov, pasy boli vyrobcom prekalibrovane tesne pred akciou a koli technickym zalezitostiam sa musleo tusim kazdu hodinu alebo snad kazde 2–3 hodiny odcitat nabehane cislo a vynulovat a zacat odznovu, myslim ze vnutiorny komputer buy nedokazal ist v suvislom 24H mode pripadne nedokazal naratat cez 200km uz nepamatam, tiez tam bezal najlpesi AUS ultra bezec Martin Freyer, ktory vyhral pred par rokmi MS na 48H Surgeres a zaradil sa v dlhodobych 48H tabulkach hned na druhe miesto za Kourosa, na pase vtedy vykony boli niekde cez 240km

Motto: you can't stop, what is coming !
avatar

10 km: 0:32:31 (2009)
půlmaraton: 1:17:19 (2008)

Matěj muž 21.11.2012 23:15:09

Myslel jsem věci, které zde uvedli již rychlejší – možnost občerstvení v podstatě kdykoliv, absence větru, zatáček, stoupání, kostek,…takových standartních věcí, které člověka brzdí. O možnosti nastavení tempa (předpokládám, že rychlost pásůje nějak přesně zkotrolována bude) ani nemluvě. Nekritizuji akci, rozhodně to vypadá zajímavě. Jen se ptám, zdali se takovéto výkony mohou objevit v oficiálních tabulkách třeba vedle PIMu. Děkuji.

avatar

Sloviensko

rudo muž 22.11.2012 00:18:34

>> Matěj, 21. 11. 2012 23:15:09

nemali by sa objavit v oficialnych atletickych tabulkach ale ludia si na svojich sukromnych strankach v blogoch atd mozu spravit co chcu.

Motto: you can't stop, what is coming !
avatar

Beroun

Celkem 41724 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:38:44 (2006)
půlmaraton: 1:26:27 (2007)
maraton: 3:17:01 (2004)

mirek hasal muž 22.11.2012 00:18:57

>> Matěj, 21. 11. 2012 23:15:09

V tabulkách zde na behej.com se rozhodně objeví…

avatar

Postrizin

Celkem 41 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:30 (2011)
půlmaraton: 1:13:56 (2011)
maraton: 2:39:32 (2011)

SlavoK muž 22.11.2012 10:17:44

>> Mirek Hasal, 22. 11. 2012 00:18:57

Jedna se sice jen o par lidi a dost pravdepodobne to nebude jejich nejlepsi vykon tohto roku (se uvidi), ale v principu jsem z duvodu uvedenych:

kanovsky Včera 22:09:47

Matěj Včera 23:15:09

proti tomu aby takoveto vykony byli v maratonskych tabulkach behej.com, jestli si chteji zachovat nejakou vaznost.

I kdyz podstatne vic mi vadi, ze jsou tam spatne zmerene zavody. Mozna urcity tlak na poradatele aby si svoji trat poradne premerili alespon dvema zpusoby – napriklad GPS + normalni kolo s tachometrem (staci si tachometr zkalibrovat na atletickem stadionu a bude dost presny), nez bude jejich zavod zapsany do tabulek behej.com, by mohl tuto situaci vylepsit.

Sorry za oftopic.

avatar

Beroun

Celkem 41724 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:38:44 (2006)
půlmaraton: 1:26:27 (2007)
maraton: 3:17:01 (2004)

mirek hasal muž 22.11.2012 10:47:43

*>> SlavoK, 22. 11. 2012 10:17:12

Spoustě pořadatelům je bohužel úplně jedno, jestli bude jejich závod v tabulkách a tudíž nemají jediný důvod cokoliv přeměřovat. Ale děláme to pro běžce a ty to tam mít chtějí. A kdybychom měli evidovat pouze „přesně přeměřené“ závody, tak v tabulkách nebude skoro nic :( Kolik tratí má nějaký certifikát? Pár různých kratších či delších desítek či půlmaratonů jsme vyřadili, ale víc pro udělat nemůžeme. Délky maratonů neřešíme. Pokud víš o hodně špatně změřeném závodu, tak sem s ním… A co se týče tohoto maratonu, tak ten tam bude už jenom proto, že všichni účastníci si ho taky započítají do svých statistik a vovovovotom to je..... :) Tak jako tak srovnáváme nesrovnatelné, když máme vedle městských maratonů třeba Plasy, Jesenický nebo Jungrau, Velkou Čínskou zeď, solný důl a podobné „lahůdky“…

avatar

Sloviensko

rudo muž 22.11.2012 10:58:02

>> Mirek Hasal, 22. 11. 2012 10:47:43

kulim voci vod rana

no aj Stolar si pocita vselico do jeho statistik.

tak toto je teda prechod ku skutocnej demokracii – bezci si sami urcuju co bude v tabulkach bez ohladu na realitu.

keby sa zaviedla zvlastna kategoria – kolko komu za aky cas kolko natoci pocitadlo na pase, tak by to bola zaujima statistika – bokovka a coskoro by sme sa bavili o tom ako su ktore vyrobky vhdnejsie na rekordy ako ine a ako sa naozaj kalibruju a ciachuju pasy a kto ma na to uznane papiere.

Motto: you can't stop, what is coming !
avatar

Postrizin

Celkem 41 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:30 (2011)
půlmaraton: 1:13:56 (2011)
maraton: 2:39:32 (2011)

SlavoK muž 22.11.2012 11:03:35

>> Mirek Hasal, 22. 11. 2012 10:47:43

Cerifikat bych po poradatelich fakt nechtel. Vzdyt to byl boj dostat certifikat i ze Stromovky…

Ale ze na to kaslou a pritom uvadeji nejakou z „officialnich“ delek, to me mrzi. Vdyt co to uz da prace udelat jak jsem rekl- jednou probehnot s GPS (a taky se mrknout na mapy jestli to nekde neustrelilo) a jednou projet s domacky skalibrovanym ko­lem…

No nic, ono je to jak rikas, pro nas bezce a ja jsem za tu praci na tabulkach vdecny, je to mila, motivacni vecicka.

avatar

Varnsdorf

maraton: 3:39:00 (2012)

oxof žena 22.11.2012 11:13:13

Takže kdyby Tě Martin pozval, řekl bys mu, že je to neregulérní závod? Však ono Ti nic nebrání „okopírovat“ uspořádání podobného maratonu, ne? >> SlavoK, 22. 11. 2012 10:17:44

Motto: Chceš-li změnit svůj život, běž maraton. (E. Zátopek)
avatar

Postrizin

Celkem 41 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:30 (2011)
půlmaraton: 1:13:56 (2011)
maraton: 2:39:32 (2011)

SlavoK muž 22.11.2012 11:14:43

>> Mirek Hasal, 22. 11. 2012 10:47:43

Ale s tim maratonem na behatku. Co kdyz si udelam takovy hamburg zavod. Postavim behatko do garaze, otevru predni i zadni dvere v poradne vetrnem dni a samozrejme se natocim tak aby mi porad foukalo do zad. Trosku si pohraji s technikou behu – kdyz se chce tak se da behatko poradne osalit – a to uz ani nemluvim, ze bych se rukama zavesil do madel. A pak ti poslu vysledek 10km za 29minut, das mi to do tabulek?

avatar

Postrizin

Celkem 41 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:30 (2011)
půlmaraton: 1:13:56 (2011)
maraton: 2:39:32 (2011)

SlavoK muž 22.11.2012 11:22:50

>> oxof, 22. 11. 2012 11:13:13

Zrovna jsem psal, ze bych tak usporadal desitku, jen si troska vylepsil podmiky ve fitku. Na Maraton na behatku by me jen tak lehce nikdo nedostal. (tento odstavec je myslen s humorem)

Ale ja nerikam ze ma nekdo odmitat pozvani, ja rikam ze podle meho nazoru neni spravne porovnavat ve stejnych tabulkach behatko a realne behani. Jestli to tam Mirek da, tak se s tim srovnam, ale za spravne to povazovat nebudu.

avatar

Beroun

Celkem 41724 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:38:44 (2006)
půlmaraton: 1:26:27 (2007)
maraton: 3:17:01 (2004)

mirek hasal muž 22.11.2012 11:23:12

>> SlavoK, 22. 11. 2012 11:14:43

I Hamburgy mají svoje pravidla… http://www.42195.sk/…2/big148.htm a z těch dáváme do tabulek jen maratony. Takže svojí desítku za 29 na ošáleném běhátku si budeš moct zavěsit tak leda nad postel :-P

avatar

Postrizin

Celkem 41 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:30 (2011)
půlmaraton: 1:13:56 (2011)
maraton: 2:39:32 (2011)

SlavoK muž 22.11.2012 11:41:19

>> Mirek Hasal, 22. 11. 2012 11:23:12

Trochu moc komplikaci kuli vysledku nad posteli. :-( tak nic.

Ale nebol by problem splnit. 1. – z podstaty pasu na behatku je jasne ze je trat okruhova a presne ju zmerat no problem. 2,3,4 to je samozrejme. 5. to zvladnu. 6. traja startujici budou v pohode, ale 3behatka domu nedostanu, nemam ani jedno, ale mohli by vsichni odstartovat na jedne trati (behatku) a po par krocich 2ja odstoupit. 7. Ach jaj, tak dlho na behatku.

A ja tu vypisuji ftakoviny, misto toho abych se sel probehnout. Tak uz jdu. :-D

avatar

Praha 4

Celkem 28987 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:40:32 (2017)
půlmaraton: 1:31:11 (2016)
maraton: 3:22:15 (2015)

sklena27 muž 22.11.2012 12:52:32

V úvodu článku se píše cosi o běžecké lahůdce, asi je to věc názoru, ale pro mě je maraton na běhátku asi taková lahůdka jako Babicovy dobroty, zřejmě chodím do jiného běžeckého lahůdkářství než autorka článku :-)

Motto: Nesmí se chtít hned do druhého patra, když ještě nejsou schody. Emil Zátopek
avatar

Praha

Celkem 14588,46 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:55 (2013)
půlmaraton: 1:17:41 (2013)
maraton: 2:56:52 (2012)

marek27 muž 22.11.2012 12:52:44

To myslíte vážně, že se tady v tabulkách budou motat výkony z úplně jiného sportu?

Motto: www.marek27.cz
avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 22.11.2012 13:08:02

>> SlavoK, 22. 11. 2012 11:41:19

Dlouho jsem se při čtení fora tak nenasmál, jako při čtení Tvých posledních příspěvků a představě, jak bys to skutečně realizoval. :-)

Jinak, v posilovně Průvan v Brně mají asi 20 běhátek vedle sebe a kdysi jsem si předplatil 50Kč/vstup, které (na permenentku s 10 vstupy s neomezenou platností, kterou jsem nevyčerpal ani za 3 roky), tak bych tam někdy mohl Hamburg maraton uspořádat. Pro Průvan by to byla dobrá reklama (stejně mají ráno minimálně 15 z 20 běhátek prázdných) a běžci by si tu mohli zaběhnout super osobáky (mimochodem, mohla by se zveřejnit ta přesná pravidla pro uznání výkonů, zejména zda je povoleno se dotýkat madel a jaký je sklon pásu)

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

Postrizin

Celkem 41 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:30 (2011)
půlmaraton: 1:13:56 (2011)
maraton: 2:39:32 (2011)

SlavoK muž 22.11.2012 15:14:51

>> kanovsky, 22. 11. 2012 13:08:02

No vidis, a to jsem si potom jeste po dlouhe dobe konecne dobre zabehal. :)

No snad se madla clovek muze alespon dotknout. Pri predstave jak bezim, prekonavam tu neskutecnou nudu. A sleduji dva ukazatele 1:59:15…16..17 a ten druhej 42050…42055…42060… Z toho napeti jestli to stihnu se mi zamota hlava, dotknu se madla a jsem disk… :-(

Mimochodem, mam kolegu, ktery svuj domaci elipticky trenazer (ten jakoby bezkazky simulator) povazuje za simulator behu. A kdyz se s jinym kolegou bezcem bavime o casech na zavodech, tak zahlodi neco o tom jak on vcera UBEHL 23km za hodinu. Jemu taky nejsem schopnej vysvetlit ze je to ponekud jinej sport…8-O

avatar

Trutnov/Praha

10 km: 0:31:01 (2009)
půlmaraton: 1:06:33 (2012)
maraton: 2:18:27 (2011)

peca_p muž 22.11.2012 17:27:16

Podle mě by výkony z tohohle závodu v tabulkách být neměli… Je to dost rozdíl oproti tomu běžet maraton někde venku.
Jinak to může být zajímavá akce pro diváky :-)

avatar

Sloviensko

rudo muž 22.11.2012 21:19:06

>> peca_p, 22. 11. 2012 17:27:16

hm keby na tych behatkach nadskakovali holky hore bez, tak by som snad vydrzal pozerat tych 1:59

myslym 1H 59M, nie 1M 59S ;-)

Motto: you can't stop, what is coming !
avatar

Bujanov

Celkem 10888,14 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:42:43 (2009)
půlmaraton: 1:37:27 (2015)
maraton: 3:43:57 (2014)

mahony muž 22.11.2012 22:21:44

>> kanovsky, 21. 11. 2012 22:09:47

Zdravím, k závodu jsou jasná a přesná pravidla, které se užívají na podobných závodech v zahraničí, jen jsme je trochu přizpůsobili ČR a konzultovali s atletickýma profi rozhodčím. Madel je možno se přidržovat pouze při měření TF a to maximálně 5× za závod. A co se týče roviny … jsou maratony i se sklonem dolů a výkony platí!! A lednový Budějovický Mercury maraton je také přesná rovina … Martin

Motto: Bujanov, Koláče a běh - to je můj život
avatar

Bujanov

Celkem 10888,14 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:42:43 (2009)
půlmaraton: 1:37:27 (2015)
maraton: 3:43:57 (2014)

mahony muž 22.11.2012 22:29:33

Naprosto s tebou souhlasím … Odpor vzduchu není, ale vzduch je největší problém po chvíli jsi propocený a je to úplně jiný běh. Na Sašu se moc těším ,,,, Martin

Motto: Bujanov, Koláče a běh - to je můj život
avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 22.11.2012 22:29:35

>> mahony, 22. 11. 2012 22:21:44

Bylo by možné někde ta pravidla zveřejnit, abychom se mohli inspirovat? Ne, že bych chtěl závod pořádat (to jsem jen tak nadhodil), ale třeba si někdy sám soukromě ve fitku maraton dám, tak bych chtěl mít stejné podmínky, jako tito borci.

Z diskusí ve forech vyplynulo, že ekvivalent běhu venku při sklonu 0 procent je sklon pásu 1–2 procenta, možná by k tomu mohl napsat i něco Rudo, pokud má příslušné odkazy.

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
Nalezené položky: 74 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.