Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít

Vyhraje plzeňskou RunTour navrátilec Faschingbauer?

Vyhraje plzeňskou RunTour navrátilec Faschingbauer?
foto: archiv behej.com

Radek Narovec | 26.10.2011 | přečteno: 9105×

Velmi pěkných pět tisíc korun čeká na vítěze a vítězku sobotní desítky v Plzni, která odstartuje novou běžeckou „pouť“ zvanou Česká pojišťovna RunTour. Horkým favoritem v mužském poli je Pavel Faschingbauer. Donedávna reprezentant sice nedávno ukončil aktivní závodní kariéru, pořád je ale jeho „vyklusnutí si“ na úrovni širší domácí špičky.

„Pracuji nyní pro Českou pojišťovnu, tak jsem zareagoval na nabídku přadatelů a do Plzně přijedu. Sice už nezávodím, tak to nebude o špičkovém výkonu, ale běhat chodím pořád moc rád,“ řekl 38letý domažlický borec. V ženském startovním poli upoutá jméno Radky Churaňové či letošní „komety“ Katky Kriegelové.

Startovní pole se tento týden začalo konečně plnit, převážně hobby běžci. Poběží se deset kilometrů v centru západočeské metropole, po asfaltu a v parku. Start je v sobotu v pravé poledne.

Do středy se vybíralo za start 250 Kč (studenti o 50 Kč méně), v sobotu na místě to bude už za 450 Kč. Pořadatelé také na poslední chvíli nabídli registrovaným přihlásit jednoho běžce navíc zdarma.

„Zatím máme přihlášeno kolem 150 lidí a odhadujeme, že by toto číslo mohlo narůst na dvě stovky. Počasí bude běžecky ideální, čeká se sice obloha pod mrakem, ale příjemná teplota okolo 15 stupňů Celsia,“ lákal počátkem týdne do Plzně Petr Lešek z pořádající agentury Mather Activation. Nyní již počet startujících překročil 250 a dá se čekat, že řada rekreačních běžců využije možnosti zaregistrovat se až na místě.

Mather stojí i za populární SkiTour a právě spojení běžek a vytrvalostního běhu vedlo k nápadu přesvědčit k postavení se na start olympijskou vítězku Katku Neumannovou. Ta si chce nový městský běh dát nezávodně, ale kdo ví, co to v jejím podání znamená… Pořadatelé tipují její čas někde mezi 45–50 minutami.


WEBOVÉ STRÁNKY RUNTOUR

RUNTOUR NA FACEBOOKU

ONLINE REGISTRACE

STARTOVNÍ LISTINA


Trať závodu vede po silnici i parkem, zpestřením jsou mosty přes řeku a dokonce podchod s výběhem schodů. Na osobáky to tedy asi nebude, už s ohledem na závěr závodní sezony, ale proč si o víkendu neudělat výlet do Plzně. Hokejoví fandové jistě uvítají možnost cenného úlovku při autogramiádě se dvěma výtečnými hokejisty Tomášem Vlasákem a Františkem Kaberlem. Pořadatelé pouze litují, že se plzeňští hokejisté nemohou přímo zapojit do závodu, protože den před i po mají v plánu náročné ligové zápasy.

Spektrum zajímavých osobností kolem závodu rozšíří i bývalý reprezentant v hodu diskem Imrich Bugár či moderní pětibojař Libor Capalini, oba známé tváře pražské Dukly.

Pokud řešíte, co s rodinou a dětmi, v Plzni jsou na ně připraveni. Kromě desítky se běží zdarma i kilometrový běh, i jeho účastníci obdrží startovní tašku s dárečkem v podobě balančního náramku. Pro někoho možná moderní výstřelek, pro jiného zajímavá změna proti tradičním tričkům. Pro nejmenší je nachystán dětský koutek s hlídáním a atleti z Dukly s sebou přivezou i sportovní trenažery.


Výběr z výzev jednotlivých účastníků sobotního závodu:

Když doběhnu v čase pod 0 hod. 45 min., tak poběžím 10 km pozpátku.

Když doběhnu v čase nad 1 hod. 10 min., tak budu celý příští den mluvit v rýmech.

Když doběhnu v čase nad 0 hod. 58 min., tak si koupím ohavný obrovský spoďáry a proběhnu se kolem policejní stanice v Plzni!

Když doběhnu v čase pod 0 hod. 50 min., tak hodím na Julisce oštěpem 50m:).

Když doběhnu v čase pod 0 hod. 53 min., vyráchám se ve fontáně na náměstí! :o) anebo i v nějaké bližší!:o)

Komentáře (Celkem 68)

Nalezené položky: 69 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | Další Poslední
avatar

Praha - New York

10 km: 0:36:30
půlmaraton: 1:28:55

Komsomolec muž 02.11.2011 07:49:12

>> Pavel S., 01. 11. 2011 21:58:38

Škoda toho vlákna. Osobně moc nechápu tu volně uvažovanou a praktikovanou analogii. Ve sportu tedy razíš rovinu utilitární, účetní ve smyslu: MÁŠ PENÍZE = běžíš, NEMÁŠ PENÍZE = neběžíš. To chápu, i když s tím bytostně nesouhlasím. Proč ale tuhle anologii obecné ne-solidarity, tedy čistého solipsismu neaplikuješ a nedodržuješ i jinde, např. ve zdravotnictví? Pokud byl někdo z nás od malička, dejme tomu do věku 40 let párkrát vážně nemocen nebo nedej bože utrpěl nějaký úraz, pak v součtu všech prohlídek a zdravotní péče se reálná suma za jeho uzdravení šplhá jistě do šestimístních cifer. A to jen díky tomu, že mně i tobě na tuto léčbu a uzdravení přispěli spoluobčané, pro které je např. běh či sport obecně činností naprosto nepochopitelnou a třebas i opovrženíhodnou. Aplikuj tuhle analogii, dotázej se na své pojišťovně, kolik stála tvá péče v přepočtu na současnou sílu měny a zkus ji uhradit. Právě v tomto okamžiku objevíš krásu solidarity a sdílené lidskosti, která se ve sportu i pro mládežníky a děti sice tak často nevidí, ale tam kde ano, je to znamení, že se jde dobrým směrem. K tématu: kontaktoval mne pořadatel závodu s nabídkou volného starovného pro děti, o kterých jsem hovořil. Bohužel došlo k nedorozumění: jde o děti a studenty amerických škol, které se na české závody chystat ani nemohou. I tak děkuji pořadateli za nabídku, která potěší a ukazuje, že solidární myšlenka je stále živá. Díky.

Motto: "Zadarmo jste dostali, zadarmo dejte." Skutečnosti, které máme rádi a milujeme, se nedají měřit časem, natož stopkami.
avatar

Brno

Celkem 22207 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:38:30 (2011)
půlmaraton: 1:23:40 (2007)
maraton: 2:55:30 (2011)

milan muž 02.11.2011 09:17:27

>> Komsomolec, 02. 11. 2011 07:49:12

Podívej se na to z opačné strany. Optikou např. OSVČ, která od r. 1990:

  • nepobírala žádnou nemocenskou
  • po celou dobu povinně platí do systému
  • nemá placenou dovolenou
  • nepobíral od státu on, ani jeho rodina NIKDY ani 1 Kč jakékoliv sociální ani jiné dávky
  • platí zálohy na daních a pak v případě jejich přeplatku čeká na vyrovnání několik měsíců
  • denně sleduje se skřípěním zubů jevy od nehospodárnosti k vyloženému systémovému vykrádání státního a obecních rozpočtů, zneužívání všech možných dávek

To jen ve stručnosti, těch děr v cednících (SR, KR, OR) jsou stovky a jsou obecně známé.

Vyprávěj takovému člověku o potřebě solidarity…

avatar

Praha - New York

10 km: 0:36:30
půlmaraton: 1:28:55

Komsomolec muž 02.11.2011 09:26:27

>> milan, 02. 11. 2011 09:17:27

Neboj, já takovým self-made-manům rozumím a vím, že i když musím jejich vyprávění několikrát odmocnit, abych se dostal ke skutečnému jádru věci, nemají to často lehké a jejich bezmoc a vztek chápu. Zároveň ale chápu i bezmoc a vztek českého učitele, který – naučiv stovky dětí základním pravidlům hygieny, sociálního chování a značnému penzu nezbytných vědomostí – je společností oceněn pětinou toho, co bere jeho žák, kterého poprávu vyprovodil ze základní školy ze 4. třídy pro naprostou absenci elementární snaživosti a ochoty se něčemu přiučit.

Ovšem i osobě OSVČ stačí jeden velký běžecký úraz, který by bez solidarity naprosto neznámých lidí nikdy nezvládla.

Motto: "Zadarmo jste dostali, zadarmo dejte." Skutečnosti, které máme rádi a milujeme, se nedají měřit časem, natož stopkami.
avatar

Brno

Celkem 19190 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 1:32:28 (2008)
maraton: 3:23:45 (2008)

Pavel S. muž 02.11.2011 09:44:30

>> Komsomolec, 02. 11. 2011 07:49:12

Další výstřel do tmy s nadějí, že cíl bude zasažen ;-). Raději si znovu přečti, co ti včera ve 23:00 napsal pes…

Nevím, z jakého zdroje čerpáš informace o mém zdravotním stavu. Já jsem si celkem jistý, že za posledních 12 let, co běhám, jsem naše zdravotnictví nestál více, než jsem za stejnou dobu utratil za startovné na závodech (pro jistotu zaklepávám na dřevo, zdravíčko prostě drží…). Dokonce mezi těmito dvěma jevy vidím jistou sympatickou souvislost.

Snažíš se ze mě udělat asociální hyenu, posluž si. Diskriminaci nesnáším žádnou, ale tu pozitivní přece jen více, protože nevhodně řeší tu negativní. Ještě víc mi vadí tzv. politická korektnost, v jejímž důsledku se pořadatel závodu musí obávat, aby se výší startovného nedotkl někoho, pro koho to je prostě moc… (a v běžném životě to je ještě horší ).

Neodpustím si malé rýpnutí. Kde jsou hranice tvé solidarity? Proč se tebou zmiňované děti z amerických škol nemohou chystat na závody v ČR, když budou mít tu potřebu. Startovné už mají zdarma, dopravu a ubytování jim jistě snadno zajistíš ;-).

Potřeba se prostě nemůže a nesmí stát nárokem, ale hnacím motorem vlastní iniciativy. Ve sportu i v životě…

>> milan, 02. 11. 2011 09:17:27

Díky… ;-)

avatar

Brno

Celkem 22207 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:38:30 (2011)
půlmaraton: 1:23:40 (2007)
maraton: 2:55:30 (2011)

milan muž 02.11.2011 09:51:30

>> Komsomolec, 02. 11. 2011 09:26:27

Uvedl jsem fakta, není to vyprávění a není co odmocňovat.

Zase stáčíš dizkuzi jiným směrem, začalo to výší startovného, pokračovalo potřebou mezilidské solidarity, teď jsme u podhodnocených českých učitelů…

Budeme pokračovat třeba zhoubnou úlohou odborů v současné evropské společnosti?

Mimochodem, součást doprovodného programu Sportlife 2011 na brněnském výstavišti jsou lidový a závodní běh. Oba bezplatné a možností zdarma navštívit veletržní akci.

avatar

Praha - New York

10 km: 0:36:30
půlmaraton: 1:28:55

Komsomolec muž 02.11.2011 10:00:31

:-(>> Pavel S., 02. 11. 2011 09:44:30

Způsob, kterým uvažuješ, je zrcadlovou kopií myšlenek Dalea Carnegieho, zhusta napsaných po roce 1913!, s tituly jako např. „Public Speaking for Success“, „How to Win Friends and Influence People“ /sic!/ nebo „How to Stop Worrying and Start Living“ ;-) Neuvěřitelné, ale skutečné čtení, vydávané ve své době ve stejných nákladech jako Bible. Není třeba pročítat stohy jiných knih, ale doporučuji ti knihu Zygmunta Baumana „Kariéra: sociologické črty“, v níž se už v 60. letech 20. století vyrovnal se všemi mágy moderního amerického self-made-manství, charakterizovaného nulovou mírou solidarity a lidského souručenství, a to dokonce i na půdě širší i úžeji chápané rodiny. Že se Carnegie stal v Česku absolutní biblí, je spíš důvodem 40 letého bezčasí, a i tak je to smutné. Jinak nemám, co bych dodal. Ahoj

Motto: "Zadarmo jste dostali, zadarmo dejte." Skutečnosti, které máme rádi a milujeme, se nedají měřit časem, natož stopkami.
avatar

Brno

Celkem 22207 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:38:30 (2011)
půlmaraton: 1:23:40 (2007)
maraton: 2:55:30 (2011)

milan muž 02.11.2011 10:08:48

>> Komsomolec, 02. 11. 2011 10:00:31

Můžeš ocitovat názory, ze kterých vyplývá:

„nulová míra solidarity, lidského souručenectví a to dokonce i na půdě širší i úžeji chápané rodiny?“

„Že se Carnegie stal v Česku absolutní biblí, je spíš důvodem 40 letého bezčasí, a i tak je to smutné?“

Jsem dnes mimořádně nechápavý, prostě Ty Tvoje přemety nestačím sledovat.

Ale rozhodně je Tvoje argumentace pro mě poučná.

avatar

Brno

Celkem 19190 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 1:32:28 (2008)
maraton: 3:23:45 (2008)

Pavel S. muž 02.11.2011 10:15:47

>> milan, 02. 11. 2011 10:08:48

Nejsi sám, já nechápu už od včerejška… ;-)

>> Komsomolec, 02. 11. 2011 10:00:31

Fakt nemáš co dodat? Ani stran mé přímé otázky na hranice tvé solidarity???

avatar

Praha - New York

10 km: 0:36:30
půlmaraton: 1:28:55

Komsomolec muž 02.11.2011 10:25:58

>> milan, 02. 11. 2011 10:08:48

Díky, i já jsem vřele rád za myšlenkové podněty ostatních. Je to příjemné obohacení. Díky Pavlovi S. se člověk rázem propadne do doby „Golden Rush“, aniž by musel jezdit na jiho-západ Spojených států nebo se, sedě někde u Hudsonu, trápit na rozdáním veřejného bilionu dollarů soukromým investorům a bankám. No, pánové, neosvobozuje ten náš běh nakonec zcela výjimečně a nádherně? ;-)

Motto: "Zadarmo jste dostali, zadarmo dejte." Skutečnosti, které máme rádi a milujeme, se nedají měřit časem, natož stopkami.
avatar

Brno

Celkem 19190 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 1:32:28 (2008)
maraton: 3:23:45 (2008)

Pavel S. muž 02.11.2011 10:35:29

>> Komsomolec, 02. 11. 2011 10:25:58

Tak jsme se posunuli od 250,– Kč v Plzni k bilionu dolarů u Hudsonu. Co tam máš dál ??? ;-)

avatar

Praha - New York

10 km: 0:36:30
půlmaraton: 1:28:55

Komsomolec muž 02.11.2011 11:07:17

>> Pavel S., 02. 11. 2011 10:35:29

Za sebe bych to uzavřel poděkováním pořadateli závodu, který vychází vstříc startující mládeži a dětem. Díky za to. Kamil

Motto: "Zadarmo jste dostali, zadarmo dejte." Skutečnosti, které máme rádi a milujeme, se nedají měřit časem, natož stopkami.
avatar

maraton: 3:01:36 (2011)

Luboš Brabec muž 02.11.2011 11:21:33

>> Pavel S., 02. 11. 2011 10:15:47

>> milan, 02. 11. 2011 10:08:48

Taky mi trvalo nějaký čas, než jsem pochopil, že postava s nickem „Komsomolec“ je jen recese, kterou se někdo náramně baví.

Nebo si snad myslíte, že ty řeči o lidském souručenství, čistém solipsismu, pozitivní diskriminaci při závodech či podstatě lidského přebývání na tomto světě může někdo myslet vážně? A to nemluvím o jeho již legendárním 88letém dědečkovi, který denně běhá desítku pod 40 minut :-)

avatar

Praha

Celkem 6176,6 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:41:15 (2009)
půlmaraton: 1:34:00 (2005)
maraton: 3:23:32 (2006)

Radek Narovec muž 02.11.2011 11:24:23

Dobrý den. Jelikož je mi neustále podbízeno, že tady mažu, co mi není milé, tak mám strašnou chuť smazat, co mi není milé :)

Prosím všechny diskutující, aby respektovali pravidla fóra, tzn. neodváděli diskusi přespříliš daleko o tématu vlákna a nevedli diskusi po osobní rovině. Projděte si prosím své příspěvky a kde usoudíte, že došlo k porušení pravidel, smažte je sami (ikonka jednosměrky v záhlaví příspěvku). Zbytek dokonám sám po dobrém obědě.

Dík

avatar

Brno

Celkem 22207 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:38:30 (2011)
půlmaraton: 1:23:40 (2007)
maraton: 2:55:30 (2011)

milan muž 02.11.2011 11:59:12

>> Radek Narovec, 02. 11. 2011 11:24:23

Mně naopak připadá toto vlákno velmi poučné (byť se vzdálilo od původního tématu, nebo právě proto), stejně jako jedno nedávno zrušené.

Mají značnou výpovědní hodnotu…

Pokud dojde k mazání dílčích příspěvků autory, ztratí vlákno na této hodnotě.

Tím samozřejmě nijak nezpochybňuji právo majitele stránek mazat cokoliv, třeba i po dobrém obědě.

avatar

Brno

Celkem 19190 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 1:32:28 (2008)
maraton: 3:23:45 (2008)

Pavel S. muž 02.11.2011 12:59:19

>> Radek Narovec, 02. 11. 2011 11:24:23

Radku, téměř všechny příspěvky v tomto vlákně jsou od tématu článku dost daleko. Vesměs jsou to reakce na hned první příspěvek, zpochybňující výši startovného a pak už jen reakce na sebe navzájem. To, že se v Plzni zahájí nový běžecký seriál, se někam vytratilo. Obdobná situace je i v jiných vláknech, ale jestli chceš mazat, budiž…

Pokud jsem byl příliš osobní v rozporu s pravidly fóra, omlouvám se a příště si dám větší pozor. Diskuzní příspěvky, které mě nějak osloví či zaujmou, vesměs hodnotím pluskem. Ty negativní většinou přejdu bez reakce, ale na určitý typ příspěvků prostě nemohu nereagovat.

Asi by bylo pohodlnější takové příspěvky ohodnotit mínuskem a nemuset svůj nesouhlasný názor zdůvodňovat a obhajovat. Touto cestou se ale ubírat nechci a nebudu.

avatar

Praha

Celkem 6176,6 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:41:15 (2009)
půlmaraton: 1:34:00 (2005)
maraton: 3:23:32 (2006)

Radek Narovec muž 02.11.2011 16:33:01

Já nemám nic proti tomu, když si někdo utváří světanázor a druhý polemizuje. Ale vytkli jsme si kdysi dávno, že tento web (a časopis) bude nepolitický a budeme spolu komunikovat tak, jako bychom zrovna stáli vedle sebe. Kdo chce, nechť si založí vlastní web a tam propírá kde co a jak se mu zlíbí. Anebo se odebere na již zaběhlé weby, kde lidi plácaj nesmysly, protože zrovna nemaj do čeho píchnout.

Pokud chcete probírat výši startovného na závodech tu a tam, založte si separátní vlákno a já vám zdejší příspěvky tam přehodím a budeme mít všichni klid.

Mluvím v tomto směru jasně?

avatar

Praha

Celkem 26258 km
Minulý měsíc 8 km
10 km: 0:40:06 (1984)
půlmaraton: 1:43:24 (2000)
maraton: 3:50:05 (2005)

EvženGe muž 03.11.2011 09:57:21

>> Radek Narovec, 02. 11. 2011 16:33:01

Ahoj Radku,

plně s Tebou souhlasím. Jsou tu tak dva nebo tři lidi, kteří sem takřka pravidelně zatáhnou sociální nebo politické téma. A někdy vytočí i lidi jako milana. :-). Mě tedy taky, ale už nyní ze zásady nezasahuji, je to asi jediná možnost, jak je nenechat rozvíjet tyto debaty.

Případně mazej, mazej, MAZEJ.

Klidně Ti půjčím i gumu. :-)

Evžen

avatar

Praha - New York

10 km: 0:36:30
půlmaraton: 1:28:55

Komsomolec muž 03.11.2011 10:21:22

>> milan, 02. 11. 2011 11:59:12

Souhlasím s tebou, Milane. Doby Rudého Práva a napodobování mainstreamových novin jsou snad na chvíli pryč a příležitost stát se sobě i druhým bohem si troufnou přisvojit jen nemnozí. Snad to tak zůstane ještě dlouho, alespoň do doby, než se ušlechtilí ptáci vrátí ze svých zimovišť. Ušlechtilí, pravím ;-)

Motto: "Zadarmo jste dostali, zadarmo dejte." Skutečnosti, které máme rádi a milujeme, se nedají měřit časem, natož stopkami.
avatar

Aura: 2920

Exploser muž 03.11.2011 11:07:15

Po přečtení příspěvků Komsomolce jsem byl nucen udělit mu 15 záporných bodů jen za toto vlákno, neboť mně z nich bylo dost špatně. Zřejmě se nejen v této diskusi, ale vůbec na tomto fóru zcela minul cílem.

Motto: In God is our trust.
avatar

Trutnov/Praha

10 km: 0:31:01 (2009)
půlmaraton: 1:06:33 (2012)
maraton: 2:18:27 (2011)

peca_p muž 03.11.2011 11:14:54

>> Radek Narovec, 02. 11. 2011 11:24:23

Jsem taky proti mazání této diskuze. Sice se to už netýká běhu, ale diskuze je to zajímavá…
Třeba se vyjádřím, ale teď na to nemám moc času.

avatar

Rokycany

Celkem 14775 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:33:31 (2015)
půlmaraton: 1:23:41 (2012)
maraton: 2:58:11 (2012)

pes muž 03.11.2011 11:51:55

>> Komsomolec, 03. 11. 2011 10:21:22

:-D čekám kdy to konečně vybalíš! Konec světa se blíží!! Že mám pravdu?!!! Nenechávej nás v nevědomosti! Kdy to bude?? Snad máme ještě čas, je toho tolik co chci stihnout 8-O

Motto: "Chce-li se člověk zdokonalit, musí systematicky přeceňovat své vlastní síly!" (pes)
avatar

Praha - New York

10 km: 0:36:30
půlmaraton: 1:28:55

Komsomolec muž 03.11.2011 11:56:47

>> pes, 03. 11. 2011 11:51:55

Jeníku, nechtěj mi, prosím, to Rokycansko zošklivět. Já jdu běhat, zkusíš to také? Informací jak na to, tu lze nalézt víc než přehršel. Měj se pěkně a ať se ti skvěle běží, snad se ti trochu uleví.

Motto: "Zadarmo jste dostali, zadarmo dejte." Skutečnosti, které máme rádi a milujeme, se nedají měřit časem, natož stopkami.
avatar

Plzeň-sever

Celkem 2494 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:47:52 (2012)
půlmaraton: 1:49:24 (2011)

janala žena 03.11.2011 12:25:54

Tak zpátky do Plzně ;-)

Byla jsem si proběhnout trasu a jestli jsem se dle mapky závodu trefila, tak zajímavé pro mě bylo zjištění, že okruh má jen 5km a tudíž se poběží 2×? Je to celkem jedno, jen, že o tom není nikde zmínka. Také schody nejsou v podchodu – tam je mírná rampa, ale z parku v sadech 5.května. Jinak trasa je to hezká, krom rampy a schodů rovinka.

Nechci tímto nikoho popichovat, berte to jen jako upřesnění trasy pro účastníky.

avatar

Rokycany

Celkem 14775 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:33:31 (2015)
půlmaraton: 1:23:41 (2012)
maraton: 2:58:11 (2012)

pes muž 03.11.2011 12:26:39

>> Komsomolec, 03. 11. 2011 11:56:47

Není třeba se obávat, reprezentuji jen sám sebe. Všichni ostatní na Rokycansku jsou úplně normální, přívětiví lidé s otevřeným srdcem. Sám nechápu, že mě tady trpí- až tak MOC jsou hodní! Ráj na zemi. Běhat bych šel hned, ale dneska mám naordinován klid, uleví se mi až zítra :-(

Motto: "Chce-li se člověk zdokonalit, musí systematicky přeceňovat své vlastní síly!" (pes)
avatar

Rokycany

Celkem 14775 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:33:31 (2015)
půlmaraton: 1:23:41 (2012)
maraton: 2:58:11 (2012)

pes muž 03.11.2011 12:30:37

>> janala, 03. 11. 2011 12:25:54

:-D konečně nějaký příspěvek co se nemusí mazat. Díky za info, taky sem netušil, že to je na dvě kola. Už se začínám těšit ;-)

Motto: "Chce-li se člověk zdokonalit, musí systematicky přeceňovat své vlastní síly!" (pes)
avatar

Pierrot muž 03.11.2011 12:55:36

>> Exploser, 03. 11. 2011 11:07:15

Mně bývá také z mnohých názorů šoufl, ale paušálně někomu udělovat mínusky mi nepřijde jako dobrý postup.. Popravdě řečeno, já jsem se rozhodl, že mínusky až na extrémní případy udělovat nebudu. Budu dávat jenom plusy nebo nic. Pluralita názorů je důležitá a je třeba, aby zazněly i myšlenky, které mi blízké nejsou. „Mínuskování“ je podle mě tak trochu forma útlaku a já nikoho utlačovat nebudu..

V případě Komsomolce jsem využil své možnosti „plusovat“ a vrátil jsem mu těch 15 hlasů, které tys mu v rozhořčení sebral..

avatar

Plzeň-sever

Celkem 2494 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:47:52 (2012)
půlmaraton: 1:49:24 (2011)

janala žena 03.11.2011 13:03:35

Už nééééé, kdykoliv se chci podívat, co je nového kolem závodu v Plzni dočtu se o něčem zcela mimo téma!!!

avatar

10 km: 0:38:58 (2015)
půlmaraton: 1:32:33 (2013)
maraton: 3:37:35 (2013)

ZbynekN muž 03.11.2011 14:13:31

>> janala, 03. 11. 2011 12:25:54

To jsem rád, že je to rovinka. Mohl by to být fajn závod. Mailem mi přišlo, že si ke svému startovnímu číslu můžu zaregistrovat jednoho závodníka zdarma, kdyby měl někdo zájem, ať se ozve. Nabídka platí do pátku do 16:00

avatar

Praha - New York

10 km: 0:36:30
půlmaraton: 1:28:55

Komsomolec muž 03.11.2011 14:23:00

>> pes, 03. 11. 2011 12:30:37

Pro Explosera a pro tebe: Jak jsi si možná všiml ve vlákně „Čelovka“, jsem milovníkem a propagátorem nočního běhu, v Praze i doma. Mimo 1000 krásných výhod této běžecké varianty jsme se studenty a kolegy zkoumali i speciální techniky pro vytěsnění vzteku a toho, čemu pan prezident Havel říká „blbá nálada“. Podmínkou je noční běh (ne nutně s čelovkou), speciální dechová cvičení, meditace a společenství několika fajn, úplně normálních a veskrze dobrých lidí. Kdyby vám, chlapi, a zvláště Exploserovi, bylo i napříště tak špatně, že by to hraničilo s kolapsem, ozvěte se a rádi vás do této skvělé ozdravné techniky zasvětíme. Plzni zdar a běhu zvlášť! ;-)

Motto: "Zadarmo jste dostali, zadarmo dejte." Skutečnosti, které máme rádi a milujeme, se nedají měřit časem, natož stopkami.
avatar

Plzeň

Celkem 24158 km
Minulý měsíc 155 km
10 km: 0:39:11 (2015)
půlmaraton: 1:27:34 (2015)
maraton: 3:28:21 (2012)

Jája79 muž 03.11.2011 14:50:06

>> janala, 03. 11. 2011 12:25:54

První užitečná informace, kterou jsem si odnesl z této diskuze! Když jsem si tu trať promítal, zdálo se mi, že bych ji mohl zvládnout celkem rychle.. Možnost že se poběží dva okruhy mě vůbec nenapdala, ale máš pravdu, jeden okruh měří jenom 5 km. Nic to nemění na tom, že se pokusím zaútočit na osobní maximum, profil trati se mi zamlouvá. Přeju hezký a vydařený závod všem běžcům, pořadatelům i fanouškům :-)

Nalezené položky: 69 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.