Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít

Velká kunratická přes technické potíže rychle vyprodána

Velká kunratická přes technické potíže rychle vyprodána
foto: Martin Symon

behej.com | 13.10.2014 | přečteno: 32054×

Přihlašování na 81. ročník Velké kunratické doprovázely nevídané technické potíže, ale i přesto se pořadatelům podařilo přes noc naplnit kapacitu hlavní trasy pro muže vedoucí přes populární Hrádek a během úterý i hlavní trať žen. Řada běžců po marných pokusech snahu o účast na tradičním svátku podzimu vzdala, včetně veteránů závodu.

„Děkujeme všem zájemcům o start na 81. Velké kunratické. Bohužel zájem vysoce převyšuje maximální počet závodníků, stanovený povolením závodu. Dnes už byla naplněna i hlavní trať žen,“ uvedl ředitel závodu Miroslav Koubek.

„Litujeme, že nemůžeme uspokojit všechny zájemce. A věříme, že jim to vyjde příště. Omlouváme se za opakované problémy při přihlašování a věříme, že se v budoucnosti už nebudou opakovat. Proč k tomu došlo, nevím, k tomu by se měl vyjádřit poskytovatel časomíry, firma Championchip, na jehož servery byly směrovány přihlášky.“

Časoměřičská firma, která pro Velkou kunratickou již delší dobu registrace účastníků provozuje, o několik dní později vydala toto prohlášení, v němž potvrzuje domněnky některých čtenářů, že jejich servery byly během registrací napadeny zvenčí.

Velice nás mrzí komplikace spojené s přihlašováním na VK. Přihlašování je velice specifické jak po stránce funkcionality, tak po stránce kapacitních nároků, ale server před spuštěním prošel zátěžovým testem nastaveným na předpokládané zatížení. Od začátku přihlašování se server choval naprosto nestandardně. V průběhu přihlašování nebylo moc možností, jak situaci ovlivnit. Ze zpětné analýzy výpisu informací o činnosti serveru (log souboru přístupů) jsme zjistili, že byl server napaden internetovým robotem a přehlcen příchozími požadavky," uvádí se v prohlášení na webu ChampionChip.

Reakce zájemců o start na krosové legendě jsou pochopitelně hodně podrážděné. Velká kunratická není zdaleka největším domácím závodem, co se týče počtu účastníků. Většina jiných velkých běhů však spouští online prodej startovních čísel měsíce před konáním akce samotné. Letošní ročník se běží 9. listopadu. Datum ukončení registrací bylo stanoveno teoreticky na 15. říjen, opět ve 20:00. Startovní číslo mají předem zajištěno pouze veteráni Velké kunratické, tedy běžci s dvaceti a více starty.

Řada zájemců o start pokusy koupit si číslo vzdala. „Pořadatelé si uřízli pořádnou ostudu. Jsem zvědavý, jak v příštích letech budou řešit vysoký zájem běžců. Oznámení přesné hodiny spuštění registrace totiž skončilo nadvakrát fiaskem. Co takhle na příští roky vymyslet nějaký kvalifikační závod, nebo nechat na registraci týden a šťastlivce pak vylosovat?“ uvádí jeden z fanoušků na facebooku.

V dávné minulosti přitom běžely Velkou kunratickou tisícovky běžeckých nadšenců. Rekordní počet 9 128 účastníků zaznamenali pořadatelé v roce 1983 při jubilejním 50. ročníku, který ozdobil svou návštěvou tehdejší předseda Mezinárodního olympijského výboru Juan Antonio Samaranch.

Pak však vstoupili do hry ochranáři a počty účastníků byly postupně na základě jejich rozhodnutí drasticky snižovány. Nejblíže svému konci byla Kunratická patrně v roce 1991. Tehdy z rozhodnutí úřadu městského obvodu Praha 4 mohlo běžet pouze 500 mužů a k závodu se negativně vyjadřovaly i sdělovací prostředky.

Obrovský zájem přesahující kapacitu je hlavně o tradiční trať vedoucí přes Hrádek. Tlak na omezený počet startovních čísel stoupl díky běžeckému boomu posledních let a rozhodnutí pořadatelů, aby trať, která bývala doménou mužů, mohly běžet také ženy.

„Dnes se již nelze vrátit k masovosti z 80. let. Nedovoluje to po některých majetkových změnách již ani prostor závodu. Je třeba naopak hledat a dodržovat všechna opatření omezující negativní působení závodu na přírodní prostředí. To se dosud pořadatelům ve spolupráci s účastníky závodu dařilo a proto v povolení závodu na dalších pět let souhlasil povolující orgán s úpravou limitů na 1 750 běžců přes Hrádek a 3 400 celkem. Dává to dobré podmínky pro další existenci závodu a je třeba si toho vážit a podmínky povolení pečlivě dodržovat,“ uvádí se na webových stránkách pořadatele.

A co můžete očekávat od sice krátkého, avšak velmi náročného tříkilometrového běhu přes tři kopce a tři potoky, pokud chcete běžet letos poprvé? Pro charakteristiku tratě vedoucí přes Hrádek jsme sáhli do materiálu, který do redakce zaslal před 76. ročníkem dnes již zesnulý doyen českého běhu, běžec a novinář a zároveň veterán Velké kunratické Ivo Domanský:

„Dávní stavitelé tratě chtěli, aby nový běh (první ročník se konal na podzim roku 1934) nebyl příliš dlouhý a mohli se jej proto zúčastnit i sprinteři, skokani a dokonce vrhači. Co ubrali na délce, to mu přidali na extrémech. Brodění potoků s ledovou vodou se střídá s neuvěřitelným drápáním se vzhůru ke zříceninám Nového hradu, kde v roce 1419 byl podle soudobých kronik „šlakem poražen“ stárnoucí český král Václav IV. I ti nejlépe trénovaní v těchto místech zjistí, že jim nohy vypovídají poslušnost. Snad jen vůle a andělé strážní jim pomohou zdolat následující krkolomný seběh k poslednímu potoku, kde teprve (alespoň pro mne) začíná lidštější část trati. Samozřejmě je v té chvíli před závodníky ještě takzvaný třetí kopec a závěrečná uzounká pěšina s možností kolizí. To však jsou již jen detaily.“

Komentáře (Celkem 116)

Nalezené položky: 117 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | Další Poslední
avatar

Celkem 27228,99 km
Minulý měsíc 0 km

jm1 muž 14.10.2014 15:09:07

>> chuck, 14. 10. 2014 14:55:25 …Pořadatel si v dobré víře najal firmu na přihlášky a ta se k tomu postavila jak je vidět…

Z „firmy“ jdou zase vety typu „pořadatele měli několik týdnů na otestování“ ;-)

avatar

Černé Voděrady

Celkem 21008,7 km
Minulý měsíc 6,66 km
10 km: 0:48:56 (2017)
půlmaraton: 1:49:10 (2017)
maraton: 3:57:39 (2017)

MartiNo žena 14.10.2014 15:35:45

>> jm1, 14. 10. 2014 15:09:07

Souhlasím s tím, že dost záleží na zadání pořadatele – zda řekli firmě „v první minutě si k tomu sedne několik tisíc lidí“ nebo........

ale na druhé straně mi není úplně jasné, jak lze uživatelsky otestovat ten nápor lidí? Vyzvat v září zájemce o VK, případně i ostatní (běžeckou) veřejnost, aby se do systému zkusmo přihlásili v den D minutu M? Možná by to šlo – taková přihlašovací rozcvička ;-)

Motto: Žít a nechat žít.
avatar

Celkem 27228,99 km
Minulý měsíc 0 km

jm1 muž 14.10.2014 15:46:23

>> MartiNo, 14. 10. 2014 15:35:45 …jak lze uživatelsky otestovat …

To s testem byla jejich reakce na vyse komentovana POVINNE VOLITELNA ;-) tricka

avatar

10 km: 0:41:23 (2014)
půlmaraton: 1:39:10 (2014)
maraton: 3:49:26 (2014)

Korinek muž 14.10.2014 16:27:50

>> MartiNo, 14. 10. 2014 15:35:45

existuje software na zátěžové testy, ke kterému není potřeba větší množství lidí. Ale ten pořadatelé nikdy nekoupí. Komfort uživatele či nekomfort, stejně se všichni přihlásí a přijdou… výsledek stejný, náklady nižší

Motto: Dream as if you'd live forever. Live as if you'd die today.
avatar

Eymir Gölü

Celkem 3486 km
Minulý měsíc 0 km

Skritek Hugo žena 14.10.2014 16:35:08

>> chuck, 14. 10. 2014 14:55:25

Dost zalezi na tom, co poradatel rekl firme Championship. Zda vubec meli predstavu, co je ceka. A mimochodem – par zavodu jsme opakovane poradala a na poradatelstvi se spolupodilela. At uz v CR ci venku. A ano, take pamatuji casy, kdy se stala na prihlaseni fronta pod stromy. A neboj, na VK se fakt nerhnu. Ta me odradila uz davno predtim, nez se z ni stala masova zalezitost. A protoze jsem zena, jiste se ti ulevilo…

Motto: Petit cheval de manege :-)
avatar

Eymir Gölü

Celkem 3486 km
Minulý měsíc 0 km

Skritek Hugo žena 14.10.2014 16:36:57

>> MartiNo, 14. 10. 2014 14:48:50

Jj, take jsem nepochopila. Vubec bych se do tehle diskuse nezapojila, ale absolutne nechapu tenhle off topic v diskusi o nefungujicim systemu. Chuck sice opakovane tvrdi, ze ve skutecnosti proti zenam nic nema, ale vytahovani tohoto tematu v ruznych verzi pri kazde VK napovida neco hodne jineho.

Motto: Petit cheval de manege :-)
avatar

Černé Voděrady

Celkem 21008,7 km
Minulý měsíc 6,66 km
10 km: 0:48:56 (2017)
půlmaraton: 1:49:10 (2017)
maraton: 3:57:39 (2017)

MartiNo žena 14.10.2014 16:49:08

>> Korinek, 14. 10. 2014 16:27:50

Jo, chápu že pomocí SW to jde v pár lidech. Ale i ta parta dobrovolníků bez potřebných financí by mohla „firmě“ prozradit, co se bude se vší pravděpodobností dít až „to spustí“, a pokud po ní firma chce otestování a potvrzení, že „přebírají službu dle objednávky“, tak by to mohli nějakou dobrovolnicko-nadšeneckou metodou taky zvládnout – vyslat výzvy na net, letáčky na závodech… jen si to tak představuju :-D

Motto: Žít a nechat žít.
avatar

10 km: 0:41:23 (2014)
půlmaraton: 1:39:10 (2014)
maraton: 3:49:26 (2014)

Korinek muž 14.10.2014 16:56:42

>> MartiNo, 14. 10. 2014 16:49:08

Nějak rozumně by to určitě šlo :-). Snad se nějak poučí pro příští ročník.

Motto: Dream as if you'd live forever. Live as if you'd die today.
avatar

Praha

Celkem 7881,3 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:33 (2014)
půlmaraton: 1:28:26 (2014)
maraton: 3:21:53 (2014)

ped7g muž 14.10.2014 19:30:57

>> jm1, 14. 10. 2014 13:57:57

Ne, to nepripomina DDoS utok. To pripomina dilentatizmus na urovni zaka ZS, co se zrovna uci PHP, a jeste na zaklade tech nejhorsich tutorialu co lze najit. Ale to je problem championchipu (mimochodem jejich vlastni web za posledni 3 roky prosel nejakym vyvojem, kdy jsem nekolikrat nevedel jestli se smat nebo brecet, takze tohle neni nejaky ojedinely ulet te firmy), ne organizatoru VK.

Kdyby to udelal nekdo poradne, tak se s tebou vsadim ze by to fungovalo i na tom zeleze a bandwidthu, co meli, dokonce i v tom debilnim PHP by to mohlo zustat. Par tisic pozadavku behem 10min neni zadna velka zatez. :)

Motto: Pain is temporary, quitting lasts forever.
avatar

Praha 4 - Chodov

Celkem 8451,35 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:46:53 (1988)
půlmaraton: 1:49:56 (2003)

TotalZero muž 14.10.2014 20:10:07

S ohledem na letošní přihlašování získává status Veterána VK ještě vyšší hodnotu…:-)

Motto: Dobře si prohlédněte moje záda, protože další šanci budete mít až... ...mne budete předbíhat o kolo... :-)
avatar

Celkem 27228,99 km
Minulý měsíc 0 km

jm1 muž 14.10.2014 20:54:22

>> ped7g, 14. 10. 2014 19:30:57

A který web poskytovatelů timing. služeb se Ti pozdává?

Což takový TDS@RunCzech s jejich „TypeError: PageTracker is undefined“? 8-O :-D

http://www.tds-live.com/ns/index.jsp

avatar

Praha 10

10 km: 0:35:57 (1975)
půlmaraton: 1:51:35 (2008)
maraton: 3:26:06 (1987)

mirek koubek muž 14.10.2014 23:50:49

Ještě jednou se omlouvám všem – těm, co ztratili spoustu času u přihlašování a nakonec se jim to povedlo i těm, kterým bohužel ne. Nikdy jsem nepsal, že jako pořadatel nemáme vinu, pochopitelně odpovídáme za své dodavatele. Jen jsem psal, že v okamžiku, kdy se přihlášky zhroutí, nemáme možnost problém řešit, protože se to odehrává na cizích serverech. Pokud má ZbyněkN pochybnost o našich schopnostech pořádat závod, nechápu proč se na něj přihlašuje.

K názoru, že firma měla být vyměněna hned minulý týden – NEMOHLA. Jednak nebylo známo, proč se systém zhroutil, jednak všichni věřili, že druhý pokus proběhne bez problémů. Navíc si nedokážu představit změnu časomíry měsíc před závodem, kdy je všechno nasmlouváno. Navíc by to znamenalo někoho nového narychlo seznamovat s prostředím a specifiky závodu.

Champion Chip měří čas na VK 10 let a nikdy nebyly zásadní výhrady. Počet čísel pro zájemce je stejný jako loni a firma byla pochopitelně informována o tom, že zájem bude výrazně vyšší a to hned v prvních minutách. Proto si ten kolaps nedokážu vysvětlit a doufám, že se Champion Chip k tomu vyjádří.

Vím, že Topinosovi asi omluva nestačí a požaduje, abychom jako pořadatelé vyvodili odpovědnost. A zdůrazňuje, že veškerá naše činnost je amatérismus. Nevím, jak si to vyvození představuje.A mohu potvrdit, že jsme amatéři – všichni členové organizačního výboru VK chodí do práce a přípravě závodu se věnují ve volném čase.

avatar

Praha

Celkem 7881,3 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:33 (2014)
půlmaraton: 1:28:26 (2014)
maraton: 3:21:53 (2014)

ped7g muž 15.10.2014 08:54:43

>> jm1, 14. 10. 2014 20:54:22

dik za pripomenuti TDS. :-D .. ale tak aspon vysledky po zavode nejak poskladaji, dokonce jsem se osobne presvedcil, ze ma smysl neco reklamovat a ze to pak z videa dohledaji a opravi. Ale treba ty „live“ zaznamy z mezicasu.. to si snad telefonuji a na centrale to prepisuji rucne, nebo jak je to mozne… :-D

Z CR vim jeste o existenci sport-base.cz, jako bezec mam s nimi minimalni zkusenosti, ale vse OK. S apachi se setkavam casteji a par drobnosti jsem uz zazil (o 3–4s min ukazoval LCD cas u cile, Kbely 2013), ale obecne taky vse OK.

A uz dost, protoze nic neorganizuji, tak tyto firmy vnimam jen jako ucastnik zavodu, a pak jako programator jeste mam nejaky nazor na kvalitu webovych casti, ale co je mezi tim (a to je hlavni cast jejich know-how a toho co delaji) vubec nevidim a nemam ani predstavu jak to vypada z pohledu organizatora.

>> mirek koubek, 14. 10. 2014 23:50:49

hm, 10 let… tak mozna je cas v ramci jubilea se znovu preptat u vsech dodavatelu, kdo za jakych podminek co nabidne a na co se citi. ;-)

Motto: Pain is temporary, quitting lasts forever.
avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 15.10.2014 09:04:29

>> ped7g, 15. 10. 2014 08:54:43

Co jsem se doslechl, tak servery ChampionChipu v době konání MMM i v době přihlašování na VK byly zatíženy skutečným DDOS útokem, nikoliv jen náporem standardních uživatelů. Myslím, že by bylo korektní poskytnout pořadatelům i ChampionChipu čas, aby události řádně zanalyzovali, protože se obávám, že zajištění servisu na velkých závodech je tak významný byznys, že by se vyplatilo i očernění konkurence podobnými útoky, i když ty mohou být i jen „náhodné“ – prostě se nějaký robot na stránky zaměří a shodí je.

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

Praha 4

Celkem 4329 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:54:18 (2013)

zubka žena 15.10.2014 10:08:07

Nedá mi to se do diskuse nezapojit. Chtěla jsem se přihlásit pouze na krátkou trať včera dopoledne, kdy už jsem nepředpokládala, že by nápor přihlašujících se měl být enormní, ale úspěšná jsem nebyla (nechtěla jsem v pondělí večer zatěžovat server). Takže se domnívám, že firma opravdu nebyla zvolena dobře. Povinné zaškrtnutí triček mi přijde docela zvláštní, běháme pro radost, ne pro trička.I do budoucna lze předpokládat zvýšený zájem, vzhledem k běžeckému boomu. Pokud budou chtít Kunratice zachovat sportovní úroveň , měli by mít možnost přednostního přihlášení i úspěšní běžci z jednotlivých kategorií.Nebyla by to ani tolik čísel navíc, protože většina z nich jsou už zároveň i veteráni. Ale pro ty, kteří ještě nejsou, by to určitě bylo potěšující. ten, kdo by se umístil do 10 místa by měl zajištěnou účast v dalším ročníku. Jen pro jistoto, já do této kategorie nepatřím. To aby mě někdo nepodezíral z prosazování vlastních zájmů. Pokud ale budeme spoléhat jen na náhodu,může se stát z Kunratické pochodové cvičení.

avatar

Praha 4

Celkem 28987 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:40:32 (2017)
půlmaraton: 1:31:11 (2016)
maraton: 3:22:15 (2015)

sklena27 muž 15.10.2014 10:30:41

Možná bych hledal cestu u „konkurence“, v ČR je v současný době poměrně dost závodů, který jsou pravidelně každý rok dlouho dopředu vyprodány a poptávka převyšuje nabídku možná víc než u VK. Většina z těch závodů nebo lépe řečeno asi všechny, spouští registrace mnoho měsíců před závodem, čímž se úspěšně eliminuje hysterie, jaká vzniká, když jsou registrace spuštěny pouhé čtyři týdny před závodem… Losování podle mě není dobrý řešení, tohle se dá vyřešit i spravedlivějším způsobem.

Motto: Nesmí se chtít hned do druhého patra, když ještě nejsou schody. Emil Zátopek
avatar

Stach muž 15.10.2014 10:32:25

Já jsem po 3,5 hod a opakovaném vyplnění hromadného formuláře vzdal. Vše jsem přihlásil až ráno. Bohužel jsem po zaplacení zjistil, že taky patřím mezi ty kterým žádný potvrzovací email nedorazil. Nafocenou registraci mám taky. Přihlašoval jsem žákyně a tak už vidím tváře rodičů jak jim říkám přihlášeno a zaplaceno bylo, ale když jsme se dokodrcali do Prahy tak nám řekli, že zase můžeme jet domů.

Organizátoři prodávají tři tratě – to nikoho nenapadne jeden den přihlašovat dorostence a st.žáky, druhý den ženy 1330m a pak teprve hlavní trať – zbytečně si to komplikují a hromadí sami. Přidám ještě svůj osobní názor, že veteráni a elitních prvních 30 /v posledních 3 letech/ v každé věkové kategorii by mělo mít možnost přednostní registrace měsíc před zahájením internetové štvanice. Bylo by to další výrazné snížení náporu.

tak doplňuji – přihlášeni jsou a ráno to po nás ani tričko nechtělo

avatar

Praha 10 - Strašnice

Celkem 2251 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 2:14:43 (2011)
maraton: 5:30:52 (2010)

šlčka7 žena 15.10.2014 12:49:42

Nemohu běhat a pěkně mě to štve. Ale v souvislosti s VK jsem za to ráda. Moc bych chtěla běžet, musela bych někam na internet (opakovaně) v určený den a určenou hodinu, snažila bych se hlásit, nešlo by to, strávila bych s tím hodiny a hodiny, pravděpodobně ve stresu, že se mi to nevede a nebudu moci běžet… Děsná představa. A teď tu čtu ještě něco o dobrovolně-povinných tričkách…
A tak za sebe mohu napsat, že jsem moc ráda, že jsem se tohoto nemusela účastnit. A pokud zase budu moci běhat, hodně si rozmyslím, zda-li se o tento závod vůbec zajímat (z výše uvedených důvodů) – jinak je to krásná trať a úžasný zážitek (myslím Hrádek), ale co je moc, to je příliš… :-)
Pěkný den všem :-P

Motto: NIKDY NEŘÍKEJ NIKDY
avatar

Praha

Celkem 7881,3 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:33 (2014)
půlmaraton: 1:28:26 (2014)
maraton: 3:21:53 (2014)

ped7g muž 15.10.2014 17:35:58

>> Petr Kaňovský, 15. 10. 2014 09:04:29

aha, to jsem netusil. Nehledal bych v tom ani tak ocernovani konkurence, dneska se clovek stane cilem DDoS ani nevi jak. Presto nektere chybove hlasky, ktere zde lide davali, vypovidaji o tom, ze to neni moc robustne reseni. V pripade DDoSu by to spis nemelo odpovedet vubec, nebo korektne (ale vzhledem k tomu co jsem si prozil s jejich firemnim webem, tak mne nejdriv ani nenapadlo, ze je v tom jeste dalsi externi utok :)).

Motto: Pain is temporary, quitting lasts forever.
avatar

Celkem 27228,99 km
Minulý měsíc 0 km

jm1 muž 15.10.2014 18:32:32

>> ped7g, 15. 10. 2014 17:35:58 …DDoSu by to spis nemelo odpovedet vubec…

Dle mych informaci (BTW stejnych, jak ma Petr) to nemel byt utok DDoS, ale snad „jen“ DoS, a nadstandard. pocet skutecnych uzivatelu v dobe utoku tomu daval kryti

avatar

maraton: 2:27:54

chuck muž 15.10.2014 22:09:34

Už nechci nikoho dráždit, ale teď jsem se bavil s kamarádem a ten mi říkal, že lyžařské závody Marcialonga byla „vyprodaná“ za 2 minuty a Vasák dokonce za minutu po spuštění registrace. A kupodivu to servery zvládly. :) Tak hezkou moc. MS

avatar

Praha 10

10 km: 0:35:57 (1975)
půlmaraton: 1:51:35 (2008)
maraton: 3:26:06 (1987)

mirek koubek muž 15.10.2014 22:43:30

Považuji za potřebné vyjádřit se k některým výše uvedeným skutečnostem.

Trička povinná nebyla, pokud někdo nezadal velikost, zůstala tam hvězdička a bylo to bráno jako žádné. Bohužel to nebylo zřejmé. Bereme to jako velkou chybu, za kterou se musím omluvit, ta přihláška měla vypadat jinak. Neohlídali jsme to.

Termín přihlášek – je stanoven ten poslední možný ( kvůli výrobě čísel, přípravě chipů atd.). Vím, že trendem velkých závodů je přihlašování řadu měsíců až rok dopředu. Mně osobně se to naprosto příčí, podle mého názoru je správné termín přihlášek co nejvíce přiblížit k termínu závodu.

K rozdělení přihlášek po kategoriích – až do letošního roku žádné problémy nebyly, takže nebyl důvod se něčím podobným zabývat.

K problémům s přihláškami přidávám odkaz na vyjádření firmy Champion Chip…

http://www.championchip.cz/new/VK2014.php

avatar

Celkem 27228,99 km
Minulý měsíc 0 km

jm1 muž 15.10.2014 22:43:35

>> chuck, 15. 10. 2014 22:09:34

Co si zaplatíš (viz fee $60 a víc), to dostaneš ;-)

http://www.marcialonga.it/…ce_rules.php

A BTW, třeba ve Švédsku od roku 2015 přechází k „loterii“: http://www.vasaloppet.se/…_days_140915

avatar

Praha 10

10 km: 0:35:57 (1975)
půlmaraton: 1:51:35 (2008)
maraton: 3:26:06 (1987)

mirek koubek muž 15.10.2014 22:56:52

>> chuck, 15. 10. 2014 22:09:34

Přihlášky Vasáku se zhroutily v 1.minutě, termín posunuli o 1 hodinu, pak už to bylo bez problémů, vyprodáno do 1 minuty.

Marcialonga měla taky nějaký problém, ale nějak to proběhlo a konec přihlášek byl asi za 10 minut.

avatar

Praha

Celkem 2755 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:53:45 (1987)
půlmaraton: 2:16:09 (2008)
maraton: 4:48:45 (2004)

anajpo žena 20.10.2014 23:51:17

Zkoušela jsem se připojit mimo ČR z cizího počítače snad 20krát a řekla bych, že tam byl malý timeout-asi 2× jsem se dostala i do menu ale vypadlo mi to na časovou prodlevu, tudíž šanci měli asi jen ti s vysokorychlostním internetem :-( Už na to kašlu i na další roky, nemám ráda selekce a ostatně i výše startovného už není pro starobní dúchodce :-(

Motto: Proti narození a ani smrti není léku, v mezidobí užívej radost :)
avatar

Praha

Celkem 2755 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:53:45 (1987)
půlmaraton: 2:16:09 (2008)
maraton: 4:48:45 (2004)

anajpo žena 20.10.2014 23:57:42

>> skritek Hugo, 14. 10. 2014 16:35:08

Přesně naprosto s tebou souhlasím :-) Ta firma na tom pracovala asi tak jako ta, co vytvářela programové vybavení pro registr řidičáků…

Motto: Proti narození a ani smrti není léku, v mezidobí užívej radost :)
avatar

Praha

Celkem 14588,46 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:55 (2013)
půlmaraton: 1:17:41 (2013)
maraton: 2:56:52 (2012)

marek27 muž 21.10.2014 06:51:40

Prostě to ohlídáme.

Prostě to vyřešíme.

Nebo ne?

Motto: www.marek27.cz
Nalezené položky: 117 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.