Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít

Pečecká desítka s rekordní účastí, vítězství obhájil Fejfar, mezi ženami první Kamínková

Pečecká desítka s rekordní účastí, vítězství obhájil Fejfar, mezi ženami první Kamínková
foto: Martin Symon

Petr Kostovič | 09.03.2013 | přečteno: 25659×

Loňský účastnický rekord je již minulostí. Při sobotní Pečecké desítce naměřili v cíli hlavního běhu na 10 kilometrů 817 běžců a běžkyň. V závodě mužů obhájil loňské prvenství Ondřej Fejfar z AK Kroměříž. Na vítězství mu stačil čas 31:17, o 27 sekund pomalejší než loni. Kořením závodu byl další pěkný souboj o prvenství v kategorii žen mezi Petrou Kamínkovou a Ivanou Sekyrovou. Tentokrát byla o kousek lepší olomoucká Kamínková. Na celkovém 28. místě finišovala v čase 35:05. Sekyrová na druhém místě zaostala o 12 sekund za vítězkou.

Chléb se v závodě mužů lámal v druhé polovině závodu, první pětku absolvovala společně čtveřice favoritů ve složení Fejfar, Vít Pavlišta (AC Slovan Liberec), Kamil Krunka (SK Nové Město nad Metují) a Petr Pechek (TJ Maratonstav Úpice). Ta se zúžila na trojici, z níž na šestém kilometru odskočili Fejfar s Pavlištou Krunkovi. O Fejfarově vítězství se rozhodlo při průběhu Cerhenicemi. Tam si vytvořil malý náskok, který udržel až do cíle. Druhý doběhl Pavlišta (31:30), třetí Krunka (31:49), na Pechka, vítěze z roku 2010, zbyla bramborová medaile.

„Nebyla to snadná obhajoba. Sice bylo bezvětří a běžecky poměrně příjemná teplota, platí však, že když na to člověk má, zaběhne dobře v jakýchkoli podmínkách, když však formu nemá, jsou mu dobré povětrnostní podmínky k ničemu,“ uvedl v cíli vítěz závodu hájící barvy AK Kroměříž.

V AK Kroměříž to třiadvacetiletému Fejfarovi, mimo jiné i vítězi loňského Nike Run Prague, evidentně svědčí. Na jeho pravidelná umístění na stupních vítězů si pravděpodobně musíme zvyknout. Zajímavé budou letošní závodní konfrontace s oddílovými kolegy Milanem Kocourkem, Janem Kreisingerem a Jiřím Homoláčem.

V Pečkách dokázal Fejfara potrápit hlavně Pavlišta, který kvůli zdravotní indispozici chyběl minulý týden v závodním dresu na Kbelské desítce a běžel ji bez startovního čísla jen jako doprovod svého bratra.

Závod žen viděl pokračování běžeckých duelů Kamínková – Sekyrová. Více se tentokrát dařilo olomoucké běžkyni Kamínkové, která přiběhla na vedoucí pozici již na otočku.

„Na obrátce jsem měla asi stometrový náskok. Myslela jsem, že mě pak Ivana doběhne. Držela jsem se ve skupince mužů a to mi pomohlo k udržení tempa, které nakonec stačilo k prvenství,“ okomentovala v cíli Kamínková průběh závodu žen. Sekyrová (AK Sokolov) na druhém místě zaostala o 12 sekund, třetí doběhla další výborná „desítkářka“ Táňa Metelková (TJ Sokol Hradec Králové – 36:39).

Vysoká konkurence panovala i v jednotlivých věkových kategoriích. Vyzdvihnout je třeba například výkon letos devětačtyřice­tiletého Antonína Kliky z Králova Dvora (32:39), který v kategorii M49 dokázal porazit stále výborného, o sedm let mladšího Mulugetu Serbessu (33:10).

Zajímavý je i fakt, že první tři ženy v cíli již dosáhly, nebo, v případě Kamínkové, letos dosáhnou věku čtyřiceti let, do stejné věkové kategorie žen 35–44 let patří i čtvrtá Marta Fenclová (36:48). Nejrychlejší běžkyní kategorie do 34 let byla v čase 38:00 Kateřina Kriegelová z Velkých Losin. Mezi ženami jí celkově patřilo páté místo. Její výkonnost stále stoupá, Kateřina přitom závodí teprve od roku 2010 (zdroj: běžecké tabulky behej.com).

Pro ocenění si po závodě přišli i další vytrvalci, Karla Mališová a Jan Němec, kteří na Pečecké desítce nasbírali 16 startů, tedy stejný počet jako spoluzakladatel závodu Jarda Kvaček, jehož jméno nese název závodu v podtitulu. Tleskalo se i nejstarším v cíli, Karlu Matznerovi (nar. 1929!) a Magdaleně Jelínkové (r. nar. 1945).

Závod byl druhým v pořadí poháru Mizuno Running Cup. Zatím však průběžné výsledky poháru nejsou k dispozici.

Na reportáži spolupracovala Jarmila Holasová.

VÝSLEDKY ZÁVODU

FOTOGALERIE ZE ZÁVODU

FOTOGALERIE KATEŘINY VAŠÍČKOVÉ

Další fotky ze závodu budou během pondělí na www.ktfoto.com.

Anketa

Hodnoťte Pečeckou desítku 2013 známkami jako ve škole

1
 
126 hl.
2
 
4 hl.
3
 
2 hl.
4
 
0 hl.
5
 
0 hl.
Celkem hlasovalo 132 uživatelů.

Komentáře (Celkem 37)

Nalezené položky: 38 První Předchozí | 1 | 2 | Další Poslední

PetrK muž 09.03.2013 16:58:35

Loňský účastnický rekord je již minulostí. Při sobotní Pečecké desítce naměřili v cíli hlavního běhu na 10 kilometrů 817 běžců a běžkyň. V závodě mužů obhájil loňké prvenství Ondřej Fejfar z AK Kroměříž. Na vítězství mu stačil čas 31:17, o 27 sekund pomalejší než loni. Kořením závodu byl další pěkný souboj o prvenství v kategorii žen mezi Petrou Kamínkovou a Ivanou Sekyrovou. Tentokrát byla o kousek lepší olomoucká Kamínková. Na celkovém 28. místě finišovala v čase 35:05. Sekyrová na druhém místě zaostala o 12 sekund za vítězkou.
Odkaz na článek

avatar

Eymir Gölü

Celkem 3486 km
Minulý měsíc 0 km

Skritek Hugo žena 09.03.2013 17:51:27

PetreK, mas tam preklep ve vete : „První ženou hlavní kategorie žen v cíli byla v čase 48:00 Kateřina Krieglová z Velkých Losin“

Urcite nemusim upozornovat, kde ti uklouzla ruka :-D

A jinak diky za clanek

Motto: Petit cheval de manege :-)
avatar

Ústí nad Labem

Celkem 4525,62 km
Minulý měsíc 19 km
10 km: 0:45:53 (2008)
půlmaraton: 1:42:24 (2008)
maraton: 3:54:51 (2004)

PetrK muž 09.03.2013 18:01:15

>> skritek Hugo, 09. 03. 2013 17:51:27

Ahoj, díky za upozornění, celá ta věta nebyla OK, tak jsem ji díky tobě přeformuloval ;). Pěkný víkend.

avatar

Chrudim

10 km: 0:34:33 (2016)
půlmaraton: 1:20:19 (2013)

chrudimak muž 09.03.2013 18:09:38

>> PetrK, 09. 03. 2013 18:01:15

jo ale pořád jí přidáváš 10 minut :)

avatar

Celkem 6856 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:47:59 (2007)
půlmaraton: 1:46:39 (2010)
maraton: 3:53:44 (2012)

ipeterka muž 09.03.2013 18:57:29

Dovolím si přidat odkaz na svůj zážitek z pohledu amatéra ze zadních pozic: http://ivopeterka.blog.idnes.cz/…desitka.html;-)

avatar

Ústí nad Labem

Celkem 4525,62 km
Minulý měsíc 19 km
10 km: 0:45:53 (2008)
půlmaraton: 1:42:24 (2008)
maraton: 3:54:51 (2004)

PetrK muž 09.03.2013 19:16:37

>> chrudimak, 09. 03. 2013 18:09:38

Ahoj, jasně, asi jsem Kateřinu dnes neměl pokoušet, díky, i toto již opraveno

avatar

10 km: 0:41:50 (2012)

chemboss muž 09.03.2013 21:04:26

>> ipeterka, 09. 03. 2013 18:57:29

Jirko, díky za postřehy, ale dovolím si nesouhlasit s tím, že by bylo lepší toto umělohmotné tričko. Bavlněná trička jsou také funkční a dají se použít i mimo závody. Troufám si odhadovat, že výrobní cena nebude vyšší. Tato oranžová už mám tři (asi jsem byl příliš zlobivý a dostal jsem ve Kbelích rovnou dvě) a další ještě přibudou, protože se opět chystám odběhnout celý MRC. Asi budu muset někoho podarovat. Třeba založím fotbalový tým a ušetříme na dresech… :)

avatar

Pája14 muž 09.03.2013 21:36:11

Tak těch chyb tam je víc – podle tohoto článku: http://www.bezvabeh.cz/…yhral-fejfar utekl Fejfar Pavlištovi v Ratenicích a ne v Cerhenicích – věřím odkazu, Cerhenice jsou totiž na 4. – 6. km a to jaksi taksi nesedí. Kdo dnes běžel, ví o čem mluvím.

Také není pravda, že Pavlišta neběžel v Kbelích – běžel s bráchou. To se psalo na bezvaběh i na běhej.

O tom, že u žen se věk nezmiňuje, snad není třeba polemizovat.

avatar

Celkem 10 km
Minulý měsíc 0 km

maratonec1 muž 09.03.2013 21:44:55

jj, je to nějaký divný :-(

avatar

Pavel Frček muž 10.03.2013 11:14:00

Má poznámka bude asi někomu připadat malicherná, ale musím to napsat. V loňském roce jsem provedl úřední změření Pečecké desítky a pořadateli jsem předal protokol na úrovni předpisů IAAF. Součástí protokolu je i podmínka, že závod se musí uskutečnit přesně po trati, jež byla změřena, aby bylo možné ho považovat za regulérní. Trať byla změřena ve všech úsecích výhradně po silnici, tedy tak, jak určuje metodika IAAF. Znamená to tedy, že závodníci nesmí mít možnost zkrátit si trať v zatáčkách během po chodníku. Ačkoliv jsem jednoho z hlavních pořadatelů Petra Lhotu na tuto skutečnost před závodem písemně i esemeskou upozornil, že je třeba ve dvou zatáčkách (bezprostředně po startu a cca po dalších 300 m) umístit jednoduché zábrany, Petr Lhota tuto podmínku nedodržel, a to vědomě, čili úmyslně. Protože uvedené zatáčky běžci absolvovali celkem čtyřikrát, běželi trať nejméně o 20 m kratší. Chceme-li prezentovat Pečeckou desítku jako jednu z těch přesně změřených a srovnatelných, považuji za nesprávné ji tímto nesportovním způsobem znehodnocovat. Usain Bolt také musí běžet 100 m a ne 99.

avatar

Eymir Gölü

Celkem 3486 km
Minulý měsíc 0 km

Skritek Hugo žena 10.03.2013 11:20:54

>> Pavel Frček, 10. 03. 2013 11:14:00

Skvela poznamka, diky za ni. Pri prohlizeni fotek mne to, jak velka cast bezcu sviha zatacku pres chodnik, docela zarazilo a hned mne napadlo, jak je to s regulernosti tra­te.

Malicherne to urcite neni, to, ze si to cast bezcu smikne pres chodnik, neni v souladu s protokolem, kterym se poradatel pysni.

Motto: Petit cheval de manege :-)
avatar

Pierrot muž 10.03.2013 11:40:32

>> skritek Hugo, 10. 03. 2013 11:20:54

Pokud tam nebyla zábrana, ani jinak nebylo naznačeno kudy běžet, tak běh po chodníku chápu a to hlavně na zpáteční cestě. Na poslední pětistovce se člověk koncentruje na finiš a běží přesně za běžcem před sebou. Takže bych to nepokládal za podvádění. Zúčastnil jsem se Peček předloni a jsem si skoro na 100% jistý, že všichni, co byli v mém dosahu, běželi po chodníku. A to prostě proto, že následovali běžce před sebou.. Situace by samozřejmě byla jiná, kdyby tam byla zábrana, cedule nebo i jen šipka..

Mimochodem, on by ten finiš byl po silnici i příjemnější než po tom nerovném chodníku. Je škoda, že to pořadatel zanedbal..

avatar

Eymir Gölü

Celkem 3486 km
Minulý měsíc 0 km

Skritek Hugo žena 10.03.2013 12:02:52

>> Pierrot, 10. 03. 2013 11:40:32

Vsak ja take nerikam, ze bezci podvadeli. Pokud tam neni zabrana, tak v unave v konci to je pochopitelne. Nebo po startu, kdy se musi rada bezcu vmestnat na silnici. A 99% hobiku podle mne ani netusi, ze se to ma bezet jen po silnici. Koneckoncu jsem se ted divala na par fotek, co tu zverejnila v jinem vlaknu jizi a tam to striha v zaveru i prvni muz zavodu, ktery by mel pravidla znat, unava dela sve…

Jde o pochybeni poradatele, ne bezcu. A poznamka Pavla F. je obrovsky opodstatnena. Pokud mam mit certifikat, mel bych regulernost zarucit. Loni na podzim se tu resila regulernost delky trate ve Stromovce dik moznosti zkracovani a je dobre, ze se to resi i u dalsich zavodu, maji li oficialni status ohledne delky.

Motto: Petit cheval de manege :-)
avatar

Celkem 4854 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:37:31 (2014)
půlmaraton: 1:21:26 (2013)
maraton: 3:16:38 (2012)

burner muž 10.03.2013 12:11:37

>> Pierrot, 10. 03. 2013 11:40:32

Souhlasím. Po startu jsem obě zatáčky běžel po silnici, abych se vyhnul ušlapání davem. V závěru už má člověk většinou dost vygumováno, takže (uznání výjimkám) běží opravdu za tím, koho vidí před sebou. Běžec přede mnou běžel samozřejmě po chodníku… Jinak ten chodník místy mírně podkluzoval, takže to opravdu velká výhra nebyla. Nicméně já si z principu do osobních statistik stejně počítám oficiální čas, takže těch případných pár metrů, o které jsem si to nevědomky zkrátil, jsem si nahnal cestou z místa v koridoru na startovní čáru ;)

Motto: The greatest wisdom doesn’t know itself. The richest plan is not to have one.
avatar

Vajt muž 10.03.2013 12:18:38

>> Pavel Frček, 10. 03. 2013 11:14:00 Zajímavá připomínka… Sám jsem si to po chodníku vesele mašíroval tam i zpět a tohle mě vůbec nenapadlo…

Nicméně v tolika lidech se ten chodník velmi hodil a to jak po startu, tak před cílem…

avatar

Celkem 6856 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:47:59 (2007)
půlmaraton: 1:46:39 (2010)
maraton: 3:53:44 (2012)

ipeterka muž 10.03.2013 12:38:24

>> Pavel Frček, 10. 03. 2013 11:14:00

Možná jsem magor, ale pamatuju si, jak jsem minimálně při zpáteční cestě ty zatáčky běžel po silnici (při cestě tam si to přesně nepamatuju). Avšak při zpáteční cestě jsem tu rovinku mezi zatáčkami běžel po chodníku, protože je to pohodlnější než po těch kočičích hlavách. Takže jsem se vůči změřené trase asi taky provinil.

avatar

Celkem 6856 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:47:59 (2007)
půlmaraton: 1:46:39 (2010)
maraton: 3:53:44 (2012)

ipeterka muž 10.03.2013 12:39:45

>> chemboss, 09. 03. 2013 21:04:26

Ona se ty polyesterová trika zpravidla prodávají dráž než ta bavlněná. Ale což, vyzkouším a uvidím, jestli jsem se mýlil.

avatar

Dobřichov

Celkem 7103 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 1:16:31 (2012)
maraton: 2:50:29 (2016)

honzaherda muž 10.03.2013 12:44:12

Po chodníku se v Pečkách běhalo vždy – zabránit tomu, aby si běžci nestřihali 1. zatáčku možná šlo, nicméně zabránit běhu po chodníku od této zatáčky až k další směr Ratenice by znamenalo skoro 350m dalších omezení. V davu se běželo všude, já 1.zatáčku vnějškem, pak po silnici, hup na chodník u budovy policie, druhá zatáčka po chodníku, při cestě zpět po chodníku už jen z důvodu nerovných kostek na silnici. Dříve se běhalo po chodníku ještě z důvodu, že nebyla vyloučená doprava. Shodneme se na tom, že regulérnost při současné trati a počtu běžců je hodně problematické, takže radši posunout otočku třeba o 8m dál a bude po diskuzích. Nicméně, spousta „10tek“ měla a má k 10000m daleko a nikdo to neřeší. V pardubicích při MČR 1/2 m se taky střihají zatáčky přes chodníky atd.

avatar

Pája14 muž 10.03.2013 13:57:38

>> skritek Hugo, 10. 03. 2013 12:02:52

Obviňuješ Ondru Fejfara, že si úmyslně zkrátil trať kvůli únavě a nezná pravidla? To mi tedy řekni, kde v pravidlech je, že se zatáčka, kde není zábrana, běhá vnějškem? Asi máš svá vlastní pravidla, ale podle těch se závody neběhají.

avatar

Ondras_15 muž 10.03.2013 14:27:40

>> skritek Hugo, 10. 03. 2013 12:02:52

Můžu se zeptat, jaká pravidla bych měl znát? Běžel jsem po vyznačené trati závodu a tudíž jsem žádná pravidla neporušil, dokonce ani nevědomky. Pokud chce někdo běhat podle nějakého lejstra, ať si tak běhá :)

Samozřejmě všichni víme, že jediný oficiální čas na 10 000 m, který lze uvádět je ten zaběhnutý v závodě na atletickém ovále dle pravidel atletiky. Takový závod si může zaběhnout kdokoliv třeba na atletické středě. Časy na silničních desítkách jsou pouze orientační, protože je tam mnoho faktorů, které dokáží ovlivnit jak vzdálenost tratě tak zaběhnutý čas.

avatar

MAN UNT muž 10.03.2013 18:13:48

Ahohoj.

Chtěl bych ještě něco podotknout k tomu běhání po chodníku. Už jsem se pár závodů zúčastnil a skoro vždy se opakuje stejná situace. Jsem jen rekreační sportovec a na startu se opatrně postavím dozadu, alespoň si tak závod užívám, když předbíhám ty pomalejší. Nu a většinou se na startu před závodníky postaví nějaký pořadatel a uděluje poslední pokyny a upozornění před startem. Bez megafonu, bez mikrofonu. A tam vzadu není nikdy nic slyšet. Tentokrát jsem vyjímečně něco zaslechl a dokonce cosi o chodníku, že to klouže, ale o tom, že bych po něm neměl běhat nic. Škoda, protože jsem se tam dost zdržel v té tlačenici. A to jen proto, že jsem byl v Pečkách poprvé a náhodou jsem se postavil na pravou stranu. Přimlouval bych se tedy, když už je na startu třeba, na něco takového upozornit, aby se to dělo víc nahlas. ..... Jinak, i když jsem zklamán svým výkonem, tak bych chtěl pochválit moc pěkný závod.

m.

avatar

Ústí nad Labem

Celkem 4525,62 km
Minulý měsíc 19 km
10 km: 0:45:53 (2008)
půlmaraton: 1:42:24 (2008)
maraton: 3:54:51 (2004)

PetrK muž 10.03.2013 18:31:23

>> Ondras15, 10. 03. 2013 14:27:40

Ahoj, není to tak, jak píšeš, tedy že by časy na silniční desítce byly jen orientační a v atletických statistikách neměly žádnou platnost. I u silničních závodů se vedou světové rekordy(vedou se odděleně u 10000 metrů na dráze a na 10 km na silnici), i časy zaběhnuté na silnici jsou tedy pro tuto disciplínu při splnění pravidel platné pro porovnávání. Pravidla atletiky stanovují, jak má být měřena trať a jaké parametry má splňovat (např. jaké může být převýšení trati na 1km), aby mohl být uznán případný národní, evropský, či světový rekord. Je na pořadateli, aby po změření měřičem (v tomto případě Pavlem Frčkem) zajistil trasu tak, aby splnila tato pravidla. Na dodržení pravidel dohlížejí rozhodčí. Asi budou těžko hlídat každého závodníka, ale čelo závodu by měli zvládnout. Pečecká desítka sice na mezinárodní rekordy neaspiruje, nicméně pyšní se certifikátem změření trati. Škoda, že se trasu nepodařilo zajistit tak, aby odpovídala tomu, co je uvedeno na certifikátu. Mezi námi, stovky hobíků, kteří si závod v sobotu užili, to asi těžko bude trápit tak, že by z toho neusnuli ;)

avatar

Praha

Celkem 7881,3 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:33 (2014)
půlmaraton: 1:28:26 (2014)
maraton: 3:21:53 (2014)

ped7g muž 10.03.2013 18:42:16

Ja myslim ze kazdy trochu lepsi atlet by mel vedet, jak se meri delka trate, a jestli bezi po chodniku, tak je to podle mne jeho osobni rozhodnuti ktere ma nejak zduvodnene, ale ne unava.

V Peckach na mne minuly rok kriknul samotny poradatel pri ceste zpatky: „Tak uz si to zkrat, jdi na chodnik.“ … ale pri mych vykonech na urovni atleta v horeckach a se zlomenymi nohami si z toho nedelam vedu. Tento rok sem bezel po startu obe zakruty hodne venkovnim obloukem abych podkopl co nejmin pomalych nestastniku, takze co se tyce metru, tak mam odbehnuto celych 10k i pres zkraceni v zaveru.

V Srchu na maratonu jsem videl Dana Oralka jak po kratkem vybehu nahoru k hostinci poctive toci zakrutu po silnici. Hobici tam samozrejme behaji po chodniku, je tam hodne siroky a budova neni uplne „rohova“, takze tam jde v kazdem kole ziskat mozna i 10–15m. Tak jsem myslel ze je to takovy tichy uzus, ze atleti vepredu behaji certifikovanou trasu, hobici se neresi a uz vubec ne po startu, kdyz je podle mne uspech kazdy start, kde nikoho neuslapou. :-D

Motto: Pain is temporary, quitting lasts forever.
avatar

Praha

Celkem 0 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:37:43 (2014)
půlmaraton: 1:23:15 (2014)
maraton: 3:08:08 (2014)

Bezz muž 10.03.2013 19:32:26

Celá ta devadesátistupňová zatáčka po startu a do cíle je dost nešťastná, s tím by se předně mělo něco dělat.

avatar

Eymir Gölü

Celkem 3486 km
Minulý měsíc 0 km

Skritek Hugo žena 10.03.2013 20:07:16

>> Ondras15, 10. 03. 2013 14:27:40

Kluci pod Tebou to vysvetlili krasne, elitak by mel mit predstavu o tom, jak se trat meri.

Ondras15 + Paja14

Oba dva jste uspesne prehledli, ze tam jasne pisi, ze trat ma v prve rade zajistit poradatel a pokud to neudela, pak se neni moc cemu divit. V precpanem zacatku bezi kazdy tak, aby se vesel, v zaveru sleduje ty pred sebou. Dle fotek nebyl Ondrej jediny, kdo jel po chodniku. Je zcela irelevantni, zda je to rychlejsi ci pomalejsi varianta. Bezeli jste to, co vam dovolil poradatel a poznamka smerovala k tomu, ze se poradatel pysni certifikatem, ale skutecne regulernich 10km dle cetrifikace nezarucil. Je to skoda, neb stacilo pres inkriminovana mista natahnout pasku a bezelo by se tak, jak ma.

Je to sice prkotina, ale proc si pak tu trat nechaval poradatel certifikovat?

Motto: Petit cheval de manege :-)
avatar

Dobřichov

Celkem 7103 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 1:16:31 (2012)
maraton: 2:50:29 (2016)

honzaherda muž 10.03.2013 20:45:35

V Ratenicích se taky běhávalo po chodníku, možná někdo i letos … Na každém závodě se zatáčky „řežou“ co nejvíc to jde, např. Večerní Čelákovice, tam se skáče chodník/silni­ce/tráva. Jen bych připomněl, že trať i před certifikací měla jen asi o 10m méně než 10km, na rozdíl třeba od Semic a podobných tratí, odkud má řada běžců „osobáky“.

avatar

Celkem 566 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:33:06

Lhota Petr muž 10.03.2013 20:53:22

Ahoj, dovoluji si reagovat na zkrácení trati. Souhlasím, že jsme pochybili v označení obou zatáček, bohužel se tak stalo a věc nelze vzít zpět, věřím ale že ostatní naše snaha díky tomu nepřišla vniveč a vy jste si závod i tak užili, ikdyž asi předchozí diskuze hodně lidem zkazila dojem ze závodu a mne přesvědčila že příští rok možná budou Pečky beze mne, díky za to. Už loni jsem Pavla žádal zda by trať nepřeměřil přes chodník aby ani náznakem nemohlo dojít ke zkrácení tratě, bohužel musí se běžet po silnici. Před závodem jsme si řekli že je potřeba inkriminované zatáčky přepažit, bohužel zasáhl opět lidský faktor. Zaběhl jsem si už několik pražských PIMů a tam se vyskytuje mnoho sporných zatáček a nikomu to překvapivě nevadí. Naše trať má pouze 4 takové zatáčky, jinak se domnívám že tato trať je velmi spravedlivá. Pokud Pavel chce, rád s ním trať opět přeměřím. Doufám, že nebudete pochybovat o výsledkách běžců co běželi po námi vyznačené trati, myslím že Ondra vyhrál zaslouženě a férově. Petr Lhota

Motto: Když nemůžeš tak přidej.
avatar

Celkem 566 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:33:06

Lhota Petr muž 10.03.2013 21:02:37

>> Bezz, 10. 03. 2013 19:32:26

Bohužel, zatím to nejde, otočka by vyšla na nadjezd a nechceme zde riskovat, že nějaký šilenec se z nadjezdu vyřítí s autem a srazí Vás, jiné alternativy naráží na vyšší převýšení nebo frekventovanější silnice.

2/ Otázka jak by Vám vadilo o 100 m delší vzdálenost k presentaci a šatnám.

Motto: Když nemůžeš tak přidej.
avatar

Praha

Celkem 0 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:37:43 (2014)
půlmaraton: 1:23:15 (2014)
maraton: 3:08:08 (2014)

Bezz muž 10.03.2013 21:14:45

>> Lhota Petr, 10. 03. 2013 21:02:37 Jestliže skutečně nelze dát obrátku dále, tak to respektuji.

Hlavně bych nechtěl nějak přiživovat zdejší diskuzi, jejíž tón se začíná nepříjemně posouvat. Celkově byla organizace výborná a závod pěkný.

avatar

Praha/Zlín

Celkem 4528,24 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:37:08 (2014)
půlmaraton: 1:23:37 (2014)
maraton: 3:56:07 (2022)

J0SE muž 10.03.2013 21:24:02

>> Lhota Petr, 10. 03. 2013 21:02:372/ Otázka jak by Vám vadilo o 100 m delší vzdálenost k presentaci a šatnám.

Za mě vůbec. Jinak děkuji za dobře zorganizovaný závod. A samozřejmě patřím k těm, kdo taky běžel po chodníku a tedy jsem si asi kousek zkrátil trať (a asi hned třikrát – do první zatáčky jsem se vůbec nevešel, tu jsem běžel hodně vnějškem, ale pak zbývající tři už jsem bral přes chodník – neběžel bych tama, pokud by tam byla nějaká zábrana nebo tomu bylo jinak zabráněno – stačila by i nějaké označení).

Nalezené položky: 38 První Předchozí | 1 | 2 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.