Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít

Pohár behej.com: Opozdilci na startu

Pohár behej.com: Opozdilci na startu
foto: Jan Herda

Petr Kostovič | 02.10.2008 | přečteno: 11068×

K nedělnímu závodu Poháru behej.com (Běh Neumannovou stezkou – 28.9.) se dva z běžců dostavili dvě minuty poté, kdy byl závod odstartován. Pořadatelé jim umožnili běžet závod bez startovních čísel, mimo pořadí. Jak to tedy bude s jejich body do Poháru?

V anketě, kterou jsme připojili k reportáži z Běhu Neumannovou stezkou, se k dnešnímu poledni 78 čtenářů připojilo k názoru, abychom body těmto dvěma závodníkům započítali, 174 jich bylo proti. Názor čtenářů je pro nás velice důležitý, výsledky anket často spolurozhodují o našich krocích týkajících se obsahu webu, nicméně v tomto případě jsme museli rozhodnout jako pořadatelé Poháru behej.com bez ohledu na výsledek ankety. 

Podmínkou přidělení bodů do Poháru je cílový čas závodníka uvedený ve výsledkové listině příslušného závodu. Běžci, kteří se v neděli opozdili, nejsou uvedeni ve výsledkové listině závodu, proto jim žádné body přidělit nemůžeme. Výsledková listina zaslaná pořadateli je pro nás jediným platným dokumentem pro získání cílových časů. 

Mrzí nás, že body v tomto případě udělit nemůžeme. Radost by z toho neměl nikdo, pokud se to navíc přihodí někomu, kdo musí brzy ráno vstávat a dlouho na závod cestovat, může být tento fakt hodně deprimující. 

Na druhou stranu, jak řekl včera za pořadatele z TJ Sokol Unhošť Jiří „Ben“ Pucholt: „V dnešní moderní době má drtivá většina lidí mobilní telefon. Kdyby tito dva závodníci zavolali, že se o několik minut opozdí, nebyl by problém start pozdržet. V minulosti jsme to už udělali. Nikdo ale nezavolal, závod tedy odstartoval podle plánu, těmto dvěma běžcům bylo řečeno, že mohou závod odběhnout bez čísel a mimo pořadí.“

V souvislosti s komentáři uvedenými pod reportáží z Běhu Neumannovou stezkou jasně říkáme, že toto naše rozhodnutí by bylo stejné, ať by postiženým závodníkem byl kdokoli z účastníků Poháru behej.com. Zároveň uvádíme, že platí rozhodnutí učiněné k dnešnímu dni. S pokusy o kontaktování pořadatelů s cílem dosažení zpětné změny ve výsledkové listině z výše popsaného důvodu nesouhlasíme. 

Pohár behej.com je soutěž organizovaná především pro amatérské běžce. Věříme v hladký průběh zbývajících závodů Poháru a přejeme všem účastníkům, aby je běh a Pohár bavil stejně jako nás. 

Za organizátory Poháru behej.com Petr Kostovič

Komentáře (Celkem 11)

Nalezené položky: 12 První Předchozí | 1 | Další Poslední
avatar

Celkem 15200 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:40:43 (2004)
půlmaraton: 1:29:47 (2002)
maraton: 3:19:46 (2006)

Jarka P žena 02.10.2008 14:23:40

Kde jsem asi měla v tom zmatku zjistit tel.číslo na pořadatele??Moc mě mrzí,že nejsme ve výsl.listině.Po­řadatel se ani neobtěžoval odpovědět na email.Myslím,že dopsat dvě jména do výsledků není až tak velký problém.Aspoň vím,který závod mám další rok vynechat.
Věřím tom u,že pokud se to ještě dopíše behej.com to zpětně dopočítají,protože nově registrovaným účastníkům se body taky zpětně dopisjí.

avatar

deka muž 02.10.2008 15:20:56

Dobry den Jarko,
precetl jsem si celou diskuzi z minuleho canku a i tento prispevek a prestoze se neucastnim poharu behej.com,neda mi to,abych nereagoval.Uz treba z toho duvodu,ze se treba pristi rok prihlasim take.Myslim si,ze pravidla by meli platit pro kazdeho a jakakoliv vyjimka jen muze startovat dalsi vetsi.Zvlast v soutezi,ktera je dlouhodoba.Pak by mohlo nastat,ze kdyz se zapocita vysledek neprezentovanemu opozdilci,v dalsim zavode nekdo prijde s napadem,ze to ma prilis daleko a tak si stejne dluhou trat zavodu zabehl za barakem.Jen posle vysledny cas a poradatel primhouri oko.Take se mi stalo,ze jsem prichazel na zavod a zavodnici uz vybihali proti me.Byl jsem tehdy rad,ze me poradatel dovolil vubec jeste vystartovat.Pres­toze jsem se pak dotahl na celni skupinku,ani me nenapadlo premyslet o tom,ze bych mohl chtit nejakou cenu.
Radosti z behu zdar Dan Klouda

avatar

Předboj

Celkem 23437,2 km
Minulý měsíc 100 km
10 km: 0:40:30 (2006)
půlmaraton: 1:35:54 (2006)
maraton: 3:21:02 (2006)

MirO muž 02.10.2008 15:45:28

>> Jarka P, 2. 10. 2008 14:23:40

Ahoj Jarko,
doufám že ode mne nebudeš brát nesouhlas s udělením bodů jako útok na tvou osobu, ale myslím si, že situace je naprosto jasná a daná. Závod si bohužel včas nestihla a i když je smutné, že jsi na něj cestovala až z moravy, není to důvot pro jakékoliv změny v pravidlech. Navíc pohár s přehledem vedeš, tak nechápu proč ze sebe zbytečně děláš ublíženou a snažíš se o změnu. Škodíš tím jen sama sobě a přiléváš jen olej do ohně své oblíbenosti-neoblíbenosti. Přeju hodně štěstí do dalších závodů. Ahoj Mirek

avatar

Brno/Havířov

Celkem 0 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:37:27 (2010)
půlmaraton: 1:26:57 (2010)
maraton: 3:14:26 (2007)

forest muž 02.10.2008 16:54:36

>> MirO, 2. 10. 2008 15:45:28

MirO, myslím, že jsi přesně vystihl pointu toho, jakou zaujímá většina lidí (ať již registrovaných nebo ne v poháru).

Absolutně mi přijde zcestné (a svým způsobem naprosto zvrácené z logického pohledu) takhle uvažovat, který se tady snaží prosadit Jarka. Co takhle mi dát taky šanci, tratě pohárových závodů si odběhnu sám, když dodám časy? Pak se jen budu rozčilovat, že se mi body nepočítají. Trochu klidu, nadhledu by si jedna osoba z toho mohla odnést – dobrý sportovec umí přijmout i prohru. Ne každý evidentně jím umí být.

Motto: Vítěz by se v cíli neměl tak radovat, protože vlastně zvítězil nad slabšími.
avatar

Ústí nad Labem

vlruzicka muž 02.10.2008 17:36:17

Souhlasím s autory předchozích příspěvků.
Pokud jde o zjišťování telefonu pořadatelů, o možnost telefonického kontaktu: Jedu-li do (pro mě) neznámých končin, obvykle s sebou beru Termínovku…
Asi se každému z nás dříve či později přihodí na závodech něco nemilého, nečekaného: Bloudění (-nedostatečně vyznačená trať), chyba ve výsledkové listině (sekundy, nebo dokonce desítky vteřin připsané navíc, popř. odečtené „k dobru“), zpoždění vlaku… To nám ale přece běhání neznechutí, náladu nijak zásadně nebo dlouhodobě nezkazí!
 Vláďa

avatar

Litoměřice,Brno

Celkem 690 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:44:23 (2010)
maraton: 3:28:23 (2007)

mr.pohoda muž 02.10.2008 21:58:20

>> forest, 2. 10. 2008 16:54:36

Přijdu na konkurz 10 minut po jeho začátku a jako by konkurz nebyl, nikdo se se mnou nebaví a nemám šanci to změnit. Takový je život.

Motto: http://ski-map.net - nejlepší lyžařská mapa celé Evropy
avatar

Praha 4- Písnice

Celkem 167471,18 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:32:53 (1983)
půlmaraton: 1:14:34 (1986)
maraton: 2:33:20 (1984)

cernyvac muž 04.10.2008 14:51:56

Ač nejsem účastník pohárů, třicet let se účastním závodů a několik jich také pořádám, přesto mi to nedá se nevyjádřit.. Nevím, co se tady řeší, pravidla hovoří jasně alespoň tedy pokud mají pro běhy platit atletická pravidla. V rozpisu závodu má být uveden čas ukončení prezentace, kdy má být uzavřeny přihlášky a nikdo bez výjimky už nemá být připuštěn k závodu a pak čas startu také podle rozpisu (nešvary některých startérů pouštět dříve by také neměly být). Pokud je pořadatel později nechá starovat mělo by to být bez čísla a mimo pořadí. Jsem zvědav, jak by s těmito opozdilci naložili na Běchovicích. Je to také o kázni, v životě jsem absolvoval 910 závodů a ani na jeden jsem nepřišel pozdě, ale vždy tak abych se stačil připravit a rozcvičit. Jarko P. a proč jsi zmatkovala, to chce nebýt líný a vstát o hodinu dřív, nezlo se ale Tvoje připomínky jsouz hodně naivní a nejsou na místě. Pořadatel měl plné právo Vás vůbec nepustit na trať.

avatar

Celkem 15200 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:40:43 (2004)
půlmaraton: 1:29:47 (2002)
maraton: 3:19:46 (2006)

Jarka P žena 06.10.2008 12:14:48

>> cernyvac, 4. 10. 2008 14:51:56

Jak jsem mohla vstanout dřív,když to byl první ranní vlak?Jednou nás pustili na trať,tak to měli do výsledků napsat.Je vidět,že mi,většina vítězství v poháru NEP5EJE!

avatar

Celkem 15200 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:40:43 (2004)
půlmaraton: 1:29:47 (2002)
maraton: 3:19:46 (2006)

Jarka P žena 06.10.2008 12:16:25

>> MirO, 2. 10. 2008 15:45:28

Chápu,ale mnozí mi raekcemi dost ublížili.

avatar

Praha 4- Písnice

Celkem 167471,18 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:32:53 (1983)
půlmaraton: 1:14:34 (1986)
maraton: 2:33:20 (1984)

cernyvac muž 06.10.2008 20:30:19

>> Jarka P, 6. 10. 2008 12:14:48

Ano, takže vlastně za to mohou nádražáci..Jak víš nejsem účastník, tudíž je mi úplně jedno, kdo vyhraj. Avšak přece jen Tvoje ublížená reakce mi připomíná spíše fotbalisty, kteří jsou mezi sportovci na NIŽŠÍ DUŠEVNÍ ÚROVNI..

avatar

Praha 4- Písnice

Celkem 167471,18 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:32:53 (1983)
půlmaraton: 1:14:34 (1986)
maraton: 2:33:20 (1984)

cernyvac muž 06.10.2008 20:31:32

>> cernyvac, 6. 10. 2008 20:30:19

A PŘEČTI SI ATLETICKÁ PRAVIDLA..

administrator 03.04.2010 13:32:35

K nedělnímu závodu Poháru behej.com (Běh Neumannovou stezkou – 28.9.) se dva z běžců dostavili dvě minuty poté, kdy byl závod odstartován. Pořadatelé jim umožnili běžet závod bez startovních čísel, mimo pořadí. Jak to tedy bude s jejich body do Poháru?


Odkaz na článek
Nalezené položky: 12 První Předchozí | 1 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.